Skip to main content
Vraag

Capaciteit beschikbaarheid opnames

  • January 2, 2017
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Hoi

de laatste tijd werden we geconfronteerd met een aantal technische probleempjes m.b.t. het opnemen van programma's. Een gedeelte is opgelost door de stekker uit het stopcontact te trekken en de decoder te resetten.

Eén probleempje blijft echter: onze opnamemodule geeft continu aan dat er 0% opnamecapaciteit beschikbaar is. Ook al wissen we manueel programma's, er verandert niets. En dat is toch vervelend. Dit zouden we toch graag opnieuw aangepast willen zien ...

Vertoont onze decoder ouderdomsverschijnselen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • January 2, 2017
Dag Hans,

Kan je ons en privé bericht sturen met je telefoonnummer of klantnummer ? Dan kunnen wij dit eens nakijken voor jou.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Je kan ook eens en rest van je decoder proberen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Mvg, Robrecht