Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
ik ben al vanaf 15 november 2016 aangesloten bij familus en nog altijd geen code gehad voor netflix???
Beste Ik ben momenteel in Australie voor zaken, maar mijn GSM kan zich niet registreren op de netwerken hier. Ik ben Proximus Pay&Go klant, en heb geen problemen in andere landen. Mijn GSM toestel: Samsung Galaxy S7. Als ik manueel naar netwerken zoek vind ik: Telstra Optus Vodafone Ik kan echter met geen enkele van de 3 verbinden. Automatisch verbinden lukt ook niet. Met vriendelijke groeten, Martijn
Wanneer ik probeer in te loggen op My Proximus via Internet, sluit Internet Explorer. Ik heb reeds de App "My Proximus" opnieuw gedownload. Wanneer ik naar "Mijn producten" ga, krijg enkel mijn tariefplan "Proximus Smart+15" met daaronder Roaming en Diensten zonder vast maandelijks bedrag te zien.
Ik ben duidelijk niet de enige maar voor de zoveelste keer kan ik mij door problemen met de server niet verbinden tot het overzicht van mijn verbruik. Op zich niet zo'n groot probleem aangezien de maandelijkse betaling niet wijzigd. Het is echter wel zo dat ik 'onbeperkt' internet heb & dus handmatig mijn gratis extra volume moet bijbestellen zodat ik optimaal van de surfsnelheid kan blijven genieten. Dit is dus niet mogelijk , wat wilt zeggen dat door een probleem die niet bij mij ligt mijn huisgenoten & ikzelf ons (school)werk en andere mindere belangrijke doeleinden die via internet gebeuren niet kunnen verwezenlijken. Is er aub een oplossing of een andere manier om ervoor te zorgen dat de Internet Pack die ik maandelijks betaal ook zijn inhoudelijke diensten vervuld? Dit is nogal dringend, meerdere malen contact opgenomen maar zonder resultaat. Hopelijk via deze weg wel Groetjes
Ik wilde het Nieuws van 19u opvragen, omdat de opname mislukt was, maar moest vaststellen dat alleen Eén nog het Journaal aanbiedt en VTM niet meer. Klopt dit?
Hoe kan in de cloud een onderdeel zoals documenten of foto's leeggemaakt worden zonder alles afzonderlijk te moeten aanvinken?
Beste afgelopen maand is er heel veel van mijn krediet 'verdwenen', dus wou ik even controleren hoe dit kwam via myProximus (website). Daar kreeg ik de melding "Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar." Heb dit meermaals geprobeerd op verschillende dagen (vandaag en gisteren), op verschillende toestellen en verschillende browsers. Telkens hetzelfde resultaat... Hoe kan dit opgelost worden? Want zou graag zo snel mogelijk weten waar mijn belkrediet naar toe is... Groeten Carine
Ik heb NOOIT een wijziging van mijn abonnement gevraagd. Op zaterdag 07/01/17 heb ik enkel telefonisch een probleem voorgelegd betreffende 1 van de 4 gsm abonnementen in mijn pack. Via het betreffende gsm nummer was het onmogelijk een ticket voor De lijn te bestellen. Er werd telefonisch gezegd dat men deze service zou openstellen en dat dit me niets zou kosten. Bij de vraag hoe het kon dat de 3 andere gsm abonnementen dit probleem niet kenden kon men geen antwoord geven. De huidige situatie is nog steeds dat we met het vierde abonnement geen ticket voor de lijn kunnen bestellen en dat we blijkbaar allerlei ongevraagde wijzigingen op onze pack verkregen. Plots krijg ik een mail ter bevestiging van de door mij gevraagde wijzigingen (?) waarin staat dat mijn pack werd opgezegd en ik nu tuttimus klant ben; mijn twee gratis boeketten (nature en entertainment) werden vervangen door 1 boeket nl. All entertainment.Ook de 4 gsm abonnementen worden plotseling "Mobilus"? Gr
Waarom krijg ik in dezelfde week een papieren factuur en wordt er per domiciliëring een bedrag van mijn rekening gehaald? Beide bedragen zijn ook anders, domiciliëring stop gezet.
Gisteren kreeg ik een folder in de bus voor trouwe proximus klanten Deze belooft een Samsung tv voor 49€ extra bij een toevoeging van een gsm abonnement aan je pack. Bij nazicht op de site en op het forum hier blijkt deze niet meer voorradig ... Kan iemand me zeggen of deze nog opnieuw voorradig komt of niet en indien ja wanneer ?
Heb verleden week de programma's van Rick Stein' s long week-ends (BBC2) willen opnemen. In de geplande opnames verschijnt het programma als op te nemen maar niet meer bij de opgenomen programma's. Bij andere zenders heb ik geen probleem. Wat is er aan de hand ? Ik zou deze programma's graag zien.
Onlangs overstap gemaakt naar Tutimus maar geen TV of smartpfone gekregen, geldt niet voor "al klant" dus GETUTIMUST. Jammer en ontgoocheld!
wij hebben een gsm gegeven en willen de sim kaart activeren in het buitenland. De viercijfercombinatie die we moeten bellen, werkt niet. Is er een ander middel om het telefoonnummer te bekomen door de herlaadkaart te activeren?
Opgenomen films blijven soms in de helft op stilstaand beeld. en digicorder de laatste tijd om de 2a3 dagen herstarten wat moet ik doen?
Heb net naar de klantendienst gebeld en sinds verleden week is het niet meer mogelijk om de zenders te hernummeren in de volgorde die je zelf wil!!!! Voordien zette je de zenders waar je regelmatig naar keek vooraan, nu kan dit dus niet meer. Bedankt Proximus, nu mogen we een blad naast ons leggen om te kijken op welk nummer een zender te vinden is! Achteruitgang ipv vooruitgang!!!!!!!!!!!!!!!!! Denk eens aan jullie klanten alstublieft.
Onze onthaalmedewerkster krijgt bij het beantwoorden van een inkomende oproep steeds onderstaande melding: '11 groepsoproep' Iemand enig idee waar dit vandaan komt en hoe we dit terug wegkrijgen? PS. wij hebben geen intern telefoonnummer 11
Vandaag keek ik nog eens op myproximus en het bedrag van de vorige factuur staat nog altijd open terwijl dit wel degelijk betaald werd door een storting bij Bpost. Heb het bewijsje hier liggen.
Graag wil ik twee problemen aankaarten: 1/ het is bijna onmogelijk om bij Proximus een kanaal te vinden waar je een klacht met garantie van opvolging te vinden. Je kan mailen en bellen, maar er komt zelden en laattijdig resultaat. Is het moeilijk om een echte 'klacht neerleggen' knop te maken ipv verschillende knoppen te moeten aanvinken en uiteindelijk nog geen gerichte klacht (ex. factuur) te kunnen neerleggen? 2/Sinds geruime tijd volg ik de promotie van Tuttimus. Ik heb een ruim abonnement met verschillende voordelen. Na verschillende malen bellen, kreeg is steeds andere info over het overnemen of integreren van mijn oude pack in combinatie met Tuttimus. Voordelen werden overgenomen en dan toch weer niet. (Zelfs voor de medewerkers blijkt niet alles duidelijk te zijn; wat wil men dan van een gebruiker?) Gisteren wilde ik dan uiteindelijk toch gemakshalve de knoop doorhakken en wilde bi j 4 gsm's ook de TV cadeau bestellen: bleek dat deze niet meer beschikbaar was. Toch is de
Kan er iemand mijn klantennummer te weten komen. Mijn simkaart nummer is 0472-651477. Ik kan mijn verbruik niet raadplegen op MyProximus. Dank bij voorbaat.
Ze zeggen dat de activeringscode op de factuur sta maar ik vindt het niet. Kan er mij iemand helpen? Anders kan ik mij niet inloggen op mijn My proximus. Mijn laatste factuur was van 28/12/2016. Mijn klanten nummer is 619749149
Is er een vooruitzicht dat ARD en ZDF in HD te zien zal zijn bij Proximus?
Indien ik via bvb mijn werkcomputer mijn mails wil lezen en op een mail antwoorden of zelf een mail versturen, dan lukt dit niet, hij zegt er is een fout opgetreden. Ik heb reeds via internet explorer of Mozilla geprobeerd. Maar het lukt niet bij geen van beide. Dit probleem heb ik sinds geruime tijd. Reeds contact opgenomen met proximus maar die persoon kon mij niet helpen en zij dat ik moest wachten
Weet er iemand waar ik moet zijn om de overzetting van mijn gsm van scarlet naar proximus te regelen? Klantendienst, technische dienst, het haalt niet uit. Ik kreeg de melding van proximus dat op vrijdag de nummers werden overgezet. Scarlet sluit mijn nummer af en bij proximus kan ik mij niet aanmelden op het netwerk. Na al 10tallen telefoontjes met proximus en een bezoekje bij de winkel is er nog steeds niets veranderd. Waar moet ik zijn om dit recht te zetten? Ze dienen zo gezegd allemaal een aanvraag in en gaan me terug bellen, maar er verandert niets. Ondertussen kunnen mijn klanten mij al 3.5 dag niet bereiken en proximus blijft me zeggen om geduld te hebben??? Wie gaat me die kosten vergoeden?
Ik heb op 1 jan om 21u30 het BBC programma Sherlock opgenomen maar dat verschijnt niet in de lijst van mijn tv-decoder bij opnames. Hij staat wel in de lijst van proximustv.be->mijn opnames maar daar kan ik hem niet bekijken omdat bbc niet online te bekijken is. Is een belangrijke opname wegens een nieuwe spannende reeks. Ik heb al de decoder alsook mijn modem heropgestart maar zonder resultaat. Dit is trouwens ook al bij andere opnames voorgevallen.
Beste, ik krijg geen signaal 2de oproep binnen. Wanneer ik met mijn GSM aan het bellen ben, wordt een tweede oproep rechtstreeks naar de voice mail geleid. De website vermeldt dat ik dit kan aanpassen in MyProximus (ProxiComfort). Ik wind deze optie echter niet terug. Waar kan ik deze instellingen wijzigen aub? Alvast bedankt.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.