Beste
afgelopen maand is er heel veel van mijn krediet 'verdwenen', dus wou ik even controleren hoe dit kwam via myProximus (website). Daar kreeg ik de melding "Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar."
Heb dit meermaals geprobeerd op verschillende dagen (vandaag en gisteren), op verschillende toestellen en verschillende browsers. Telkens hetzelfde resultaat...
Hoe kan dit opgelost worden? Want zou graag zo snel mogelijk weten waar mijn belkrediet naar toe is...
Groeten
Carine
Antwoord
Verbruik herlaadkaart niet raadpleegbaar via MyProximus
Beste antwoord door Wim
Carine,
De Pay&Go formules vind je hier:
http://www.proximus.be/nl/id_cr_prepaid_cards/particulieren/producten/prepaidkaarten-.html
Voor login probleem neem je best contact op met onze klantendienst op 0800 22 800.
Mvg
De Pay&Go formules vind je hier:
http://www.proximus.be/nl/id_cr_prepaid_cards/particulieren/producten/prepaidkaarten-.html
Voor login probleem neem je best contact op met onze klantendienst op 0800 22 800.
Mvg
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
