Graag wil ik twee problemen aankaarten:
1/ het is bijna onmogelijk om bij Proximus een kanaal te vinden waar je een klacht met garantie van opvolging te vinden. Je kan mailen en bellen, maar er komt zelden en laattijdig resultaat. Is het moeilijk om een echte 'klacht neerleggen' knop te maken ipv verschillende knoppen te moeten aanvinken en uiteindelijk nog geen gerichte klacht (ex. factuur) te kunnen neerleggen?
2/Sinds geruime tijd volg ik de promotie van Tuttimus. Ik heb een ruim abonnement met verschillende voordelen.
Na verschillende malen bellen, kreeg is steeds andere info over het overnemen of integreren van mijn oude pack in combinatie met Tuttimus. Voordelen werden overgenomen en dan toch weer niet. (Zelfs voor de medewerkers blijkt niet alles duidelijk te zijn; wat wil men dan van een gebruiker?)
Gisteren wilde ik dan uiteindelijk toch gemakshalve de knoop doorhakken en wilde bi j 4 gsm's ook de TV cadeau bestellen: bleek dat deze niet meer beschikbaar was. Toch is deze reclame al eens van de site geweest en recent weer toegevoegd.
Ik heb een klacht via mail ingediend, omdat dit misleidende en zelfs bedrieglijke reclame is ( ondanks er staat dat dit tot einde voorraad is).
Ik open dit onderwerp omdat ik snel en concreet een antwoord wens van de 'officials' van Proximus. De helpdesk medewerkers doen hun best, maar zijn gebonden aan wat hen opgedragen wordt. Ze blijven steeds hulpvaardig en vriendelijk, maar kunnen niet steeds oplossen en geven verschillende boodschappen. Door ons met kluitjes in het riet te sturen en aan het lijntje te houden zal Proximus nog vele klanten verliezen.
De prijsverschillen met andere operatoren liggen niet zo ver uit elkaar.
Met dank voor uw aandacht.
Willem
Vraag
Klacht promotie en misleidende reclame
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.