Skip to main content

Zenders niet zelf meer hernummeren

  • January 9, 2017
  • 11 reacties
  • 457 Bekeken

Wolfke
Heb net naar de klantendienst gebeld en sinds verleden week is het niet meer mogelijk om de zenders te hernummeren in de volgorde die je zelf wil!!!!
Voordien zette je de zenders waar je regelmatig naar keek vooraan, nu kan dit dus niet meer.
Bedankt Proximus, nu mogen we een blad naast ons leggen om te kijken op welk nummer een zender te vinden is!
Achteruitgang ipv vooruitgang!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denk eens aan jullie klanten alstublieft.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • January 9, 2017
Vreemd. Heb net een zender verplaatst en hernummerd om te proberen en dat werd geaccepteerd. Heb de nieuwste software versie.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 9, 2017
Wolfke,

Ik zie nochtans wel dat je zendervolgorde is aangepast, heb je de decoder al eens herstart door deze kort van stroom te onderbreken?

Met vriendelijke groeten,

Samuel

Wolfke
  • Auteur
  • January 9, 2017
Heb de decoder herstart. De zenders staan nog steeds door elkaar.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 9, 2017
Welke zender staat er dan niet goed ? Je kan altijd eens de standaard volgorde terug zetten en hierna opnieuw de hernummering doen. De hernummering zou in elk geval nog mogelijk moeten zijn , zie ook

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_order_set/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/de-volgorde-van-de-tv-zenders-veranderen.html

Met vriendelijke groeten,

Samuel

Wolfke
  • Auteur
  • January 9, 2017
Decoders heropgestart, modem heropgestart niets helpt.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 9, 2017
Stuur even een privé bericht naar Het Proximus Team met hierin de zenders die niet zouden goed staan.

Wolfke
  • Auteur
  • January 10, 2017
Eindelijk is het gelukt!!
Momenteel staan de zenders weer zoals ik wil.
Waarom zeggen ze dan eigelijk op de klantendienst dat je de zenders niet meer kan verzetten? Om er vanaf te zijn?

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • January 10, 2017
Geen idee. Het is in ieder geval altijd mogelijk geweest om de zender volgorde aan te passen. Mvg,Robrecht

Wolfke
  • Auteur
  • January 10, 2017
Nochtans toen ik gisterenmiddag belde had de dame die ik aan de lijn had het gevraagd aan eenzogezegde "expert".
"Het is niet meer mogelijk om de zenders van nummer te verplaatsen" werd me nochtans verteld hoor.
Dat ze dan eens een opleiding krijgen waar ze weten waarover het gaat en hoe het precies zit!

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • January 10, 2017
Was het Kimberly die je aan de lijn had ? Dan geef ik het even door aan haar coach. Mvg,Robrecht

Wolfke
  • Auteur
  • January 10, 2017
Sorry maar dat kan ik echt niet meer zeggen.