Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik ben net overgestapt naar proximus en heb net myproximus geactiveerd. als ik probeer in te loggen om verder in te stellen krijg ik deze error: SAML 2.0 Authentication Failed 2017-01-14T22:23:13Z Error details FBTSML225E Token exchange failed. Action Please contact the support with the error information ! iemand die enig idee heeft wat hier de reden van is en hoe ik dit kan oplossen? mvg elly
Heb een mail gekregen om hier aan deel te nemen. Heb ik gedaan. Op dinsdag 8 november weer een mail: Gelieve hier de link naar de online vragenlijst te vinden: http://www.proximustv.be/nl/nieuws/tip/1708197/nieuwe-versie-van-de-site-proximus-tv-jouw-mening-interesseert-ons Je hebt nog tot dinsdag 15 november de tijd om de enquête in te vullen. De 50 personen die ons als eerste een volledig ingevulde enquête bezorgen, krijgen van ons een code voor een gratis film naar keuze uit de Op aanvraag-catalogus van Proximus TV. We danken je alvast van harte voor je medewerking. Het team van proximustv.be http://www.proximustv.be Heb hier aan meegewerkt. Krijg ik een mail terug hierover: noreply@relay.qualifio.com; namens; Qualifio LUT Beta NL Nu snap ik er niets meer van.
Toen ik eind vorig jaar van werk veranderde, besloot ik om mijn nummer mee te nemen en een Mobilus M abonnement af te sluiten bij Proximus. Abbonement afgesloten op 5/1 bij Proximus Center Brussel (aan het hoofdkantoor). Sindsdien onmogelijk om mobiel internet te gebruiken. Enkele telefoontjes verder met de helpdesk (ja mijnheer we hebben wat mobielen problemen, gewoon uw smartphone op en afzetten mijnheer) en nog steeds geen mobiel internet. Dan maar afspraak plannen bij Proximus Center Ninove en zelf eens langsgaan. Probleem goed omschreven bij mijn reservatie en vol goede moed naar daar 5 dagen later. Perfect op tijd aangekomen en een mevrouw roept me verder. Mijnheer ik heb uw probleem net eens bekeken, maar we kunnen u hier niet verder helpen aangezien je een corporate abonnement bezit! Over mijn opmerkingen dat ik zelf een abonnement afgesloten heb op 5/1 bij Proxiumus in Brussel, geen antwoord, want we kunnen u hier niet verder helpen. Over het feit dat ze al 5 da
Mijn 3GB mobiel datavolume ( mobilus M) is er bijna door. In de waarschuwings-sms staat dat ik via de app extra volume kan bijkopen ( 500mb voor 5 €), maar ik kan dit in de app ( en op de website) nergens terugvinden... hoe doe ik dit?
Men vertelde mij eerder op de helpdesk voor mobiele producten (0800 22 800) dat het voor abonnementen mogelijk is om een publiek IP (ipv privaat) te laten toewijzen aan een toestel dat via jullie mobiel netwerk online gaat. Voor jullie vast internet is dit reeds mogelijk via MyProximus: In het Proximuscenter bleek men echter niet op de hoogte van deze optie dus heb ik ook verzaakt het abonnement af te sluiten. Een forumlid op Userbase bevestigt dat hij mits aanvraag een publiek IP-adres heeft kunnen laten activeren voor zijn Internet Mobile S abonnement. De simkaart zal gebruikt worden in een 4G-modem (Asus 4G-N12) die ik reeds in mijn bezit heb. Deze moet de ADSL-verbinding van mijn ouders vervangen. Zij surfen weinig dus 2GB downloadvolume is voldoende. Verschillende applicaties (o.a. VOIP) hebben portforwarding nodig. Deze kan ik wel zelf instellen op mijn Asus router maar doordat jullie CGNAT gebruiken (en dus private IP's uitdelen) moet ik met jullie simkaart dus eerst do
Ik ben overgeschakeld met gsm van Scarlet naar Proximus. Ik heb 3 simkaarten gekregen voor 3 abonnementen. Bij mijn collega's geen enkel probleem met het overzetten. Ikzelf ben nu al 35 uur onbereikbaar. Na 2 x naar de Proximus winkel te zijn geweest en 5 x gebeld naar Proximus, begin ik het stilaan beu te worden. Het werkt nog steeds niet. Ik heb een zaak en NIET bereikbaar voor mijn klanten ! Ik neem de Bizz-all in formule omdat ik dacht dat er bij technische problemen betere service zou worden verleend. NIET dus ! GRAAG EEN OPLOSSING
Dag ieder, Vooraleer me te richten tot de klantendienst of ombutsman,zou ik graag eerst de vraag stellen op het forum. Wij hebben een klassieke eenvoudige vaste telefoon. De laatste tijd hebben we gemiddeld eenmaal per dag ,in de dag, een telefoongerinkel .Soms meerdere malen per dag. Wij kunnen met onze telefoon het nummer niet zien. Als we niet opnemen gaat hij na een 6x gerinkel uit. Vooralleer ik de klantendienst contacteer had ik gaarne geweten of er mensen hetzelfde voorgehad hebben en een eventuele oplossing Het gaat hier niet om stalking. Als we rap zijn nemen we hem op,maar horen we niets.Behalve tuut tuut tuut tuut Ik heb al een lijntest uitgevoerd,alles ok Nog een prettige avond Borry 052301836
Verhuizen met Proximus blijkt onmogelijk! Verhuis aangevraagd haflweg november 2016 voor 07/01/2017. Op vandaag nog altijd geen telefoon/internet/tv. Er is geen dienst bij Proximus die ik nog niet gebeld heb of naar doorverwezen ben, maar iedereen verwijst mij opnieuw door naar iemand anders. Er is echter nog altijd geen actieve aansluiting op mijn nieuwe adres. Mijn klantnr. is 608569008.
Is er een mogelijkheid om een maximale verbruikslimiet te laten instellen buiten het bedrag van je abonnement (buiten tafriefplan)? Ik vind enkel de activatie van mobiel internet terug in het buitenland zodat je niet boven de 60€ kan gaan. Maar dit vind ik al veel te veel. zou zowel willen kunnen instellen dat ik niet boven de 20€ buiten tariefplan kan gaan en de limiet voor data in het buitenland ook op dit bedrag instellen. iemand enig idee of dit mogelijk is bij proximus want bij telenet kan dit perfect en kan je dit zelf instellen via de app.
Ik ging vandaag naar de Proximuswinkel om een duosim te halen. Blijkbaar zijn deze niet mogelijk binnen een pack. Alternatief 1: gsm uit het pack. Gevolg niet een aanzienlijk hoger abonnement + de meerkost van 6 euro/maand + installatiekost van 25.00€. Alternatief 2: een tweede abonnement gevolg een aanzienlijk hoger abonnement + twee nummers. Het kan niet al te moeilijk zijn om dit wel mogelijk te maken binnen een pack. Het blijkt enkel een probleem te zijn omdat de optie niet voorzien werd bij het uitwerken van de packs.
beste ik ben onlangs overgestapt naar tuttimus ik ben al van bij het begin tijdperk van de gsm klant bij proximus nu vroeg ik aan u medewerkers vorige week of ik ook een galaxy in promotie kon kopen!!! das alleen voor nieuwe klanten was het antwoord formeel is dat mn beloning voor trouwe klant????
Ik heb een decoder van Canal Digital en een decoder van Proximus. Daardoor heb ik 2 afstandsbedieningen. Mijn vraag is: Welk knopje op mijn afstandsbediening moet ik indrukken om van Canal Digital naar Proximus te gaan, en 2e vraag, hoe kom ik dan weer terug op Canal Digital. Hartelijk dank, bij voorbaat MD
Heeft er iemand een idee wanneer de technische problemen opgelost zullen raken zodat ik mijn facturatieadres kan wijzigen? Ik verhuisde in oktober vorig jaar en kan sindsdien in MyProximus mijn adres niet wijzigen. Ik krijg telkens de foutmelding dat er wegens technische problemen momenteel geen adreswijzigingen mogelijk zijn.
Sinds een maand hebben wij problemen met de opnames van Eastenders op BB1. Deze is ingesteld als 'serie opnemen' en bij de 'geplande opnames' vinden we deze terug, maar het echte opnemen gebeurt niet?! al verscheidene keren heb ik contact opgenomen met de klantendienst,maar veel oplossingen behalve 'er wordt naar gekeken' en 'we zoeken naar een oplossing' krijgen wij niet. Onze decoder hebben we al verschillende keren gereset, alsook alle andere 'oplossingen' die ons worden aangereikt via Proximus. Met geen enkel andere geplande opname van andere programma's hebben wij een probleem, enkel en alleen met Eastenders op BBC1. Nu begint dit ons na een maand wel op onze zenuwen te werken,w ij betalen maandelijks braaf onze factuur en verwachten dan ook een goed werkend systeem. Wij zouden nu na een maand toch graag iets zien van oplossing.
Hoe kan ik e-mails ontvangen en versturen op mijn iPad ...en hoe moet ik Skynet erop zetten.
Ik krijg geen bericht als er iemand een bericht heeft ingesproken op mijn voicemail. De voicemail belt wel nadien nogmaals terug om het bericht te laten horen. Hoe kan ik dit bellen van de voicemail uitschakelen en aangeven dat ik enkel een bericht wens? Dan kan ik zelf bepalen wanneer ik naar mijn voicemail luister... Bedankt
Heeft er iemand een idee of men family calls nog kan activeren op pay and go.
Hallo, ik had door omstandigheden 2 dagen geen netwerk op mijn iphone, proximus had mijn abo opgezegd, nu heb ik alles terug maar in die 2 dagen heb ik belangrijke smssen of oproepen gemist, kan ik die ergens terug opvragen? Ik dacht dat die eens ik terug netwerk had allemaal gingen toekomen maar niet het geval. Kan iemand mij helpen of proximus?
Na div malen telefonisch contact welke meerdere keren door de medewerker van MP werd verbroken Nog steeds de Klacht volledig opgelost heb klacht ingediend en zie daarna in MP klacht opgelost geen mail of brief Hierover Gehad Maar een probleem is nog steeds nie opgelost Vraag je het na bij 080022800 kunnen ze de klacht zelf niet meer zien alleen dat ze hebben gecrediteerdt mederwerker vraagt wat er precies voor klacht was Ik vraaag gelijk Kunt u dat niet zien ik ben benieuwd wat er stond genoteerd Niks terug te vinden ??? Je wordt niet echt serieus genomen als dit zo de oplossing is dan weet ik het ook wel
Sinds een paar jaar hebben we geen vaste lijn meer, alleen GSM abonnementen én internet thuis via een Pack. Omwille van privé redenen wensen we terug een vaste lijn aan te vragen...Graag hadden we terug onze oude vaste nummer terug gehad. Kan op zich geen probleem zijn, daar deze nog steeds in de Witte gids vermeld staat.... Wie kan helpen, en wat staat ons te doen om dit gegarandeerd terug te krijgen... Met dank,
Beste, Om mijn chromecast te installeren, zou ik denk ik (als ik het stappenplan en probleemoplosser van chromecast volg) moeten de AP-isolatie van de rooter uitschakelen. Hoe doe ik dit? Bedankt!
Ik ben zeer tevreden over proximus. Maar ik heb een radio die werkt via de COAX kabel. Sinds kort ben ik verhuisd en heb ik geen actieve COAX kabel. Ik weet dat proximus niet werk via COAX, op welke manier kan dit worden opgelost? Indien dit niet mogelijk is moet ik terug overstappen naar Telenet en daar ben ik veel minder tevreden van.
Hoe krijg ik de CLOUD app op mijn PROXIMUS TV ?
Ik heb al alles uitgeprobeerd maar de app noch de website wil maar niet werken. (en ja ik zit op hetzelfde wifi-netwerk) Waarom gaat dit niet?
Beste Proximus, op 1 januari hebben jullie de kostprijs van mijn abonnement verhoogd zonder daarvoor iets terug te geven. De snelheidsverhoging waar de meeste VDSL2-klanten van konden genieten wordt mij als ADSL-klant door de neus geboord. VDSL2 is hier niet beschikbaar en zal volgens jullie technische ploeg ook niet voor 2020 beschikbaar Vanaf gisteren werd dan blijkbaar ook mijn downloadlimiet verlaagd met 58%. Een internetabonnement bestaat uit 2 parameters: de snelheid en het volume. Beide zijn nu erbarmelijk, hoe kunnen jullie dit voor dat geld blijven vergoeilijken? Snappen jullie dan niet dat dergelijke klanten enorm gefrustreerd zijn en er misschien ook ooit eens iets aan gedaan mag worden??
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.