Skip to main content

Mobilus van Proximus

• January 14, 2017
  • 0 reacties
  • 188 Bekeken

Toen ik eind vorig jaar van werk veranderde, besloot ik om mijn nummer mee te nemen en een Mobilus M abonnement af te sluiten bij Proximus.

Abbonement afgesloten op 5/1 bij Proximus Center Brussel (aan het hoofdkantoor). Sindsdien onmogelijk om mobiel internet te gebruiken.
Enkele telefoontjes verder met de helpdesk (ja mijnheer we hebben wat mobielen problemen, gewoon uw smartphone op en afzetten mijnheer) en nog steeds geen mobiel internet.
Dan maar afspraak plannen bij Proximus Center Ninove en zelf eens langsgaan. Probleem goed omschreven bij mijn reservatie en vol goede moed naar daar 5 dagen later.

Perfect op tijd aangekomen en een mevrouw roept me verder.
Mijnheer ik heb uw probleem net eens bekeken, maar we kunnen u hier niet verder helpen aangezien je een corporate abonnement bezit!
Over mijn opmerkingen dat ik zelf een abonnement afgesloten heb op 5/1 bij Proxiumus in Brussel, geen antwoord, want we kunnen u hier niet verder helpen.
Over het feit dat ze al 5 dagen op de hoogte waren van mijn probleem, en ze me tot Ninove laten komen om me dan droogweg weer naar huis te sturen zonder enige hulp, geen antwoord, want we kunnen u hier niet verder helpen.
Ontevreden buiten gestapt en met de helpdesk van Proximus dan maar nog eens gebeld.

Drieverf hoera, een dame wist me te zeggen dat ik zeker een Mobilus M had bij Proximus en geen corporate abonnement. Probleem was dat mijn mobile internet geblokkeerd stond bij hen (go figure geen mobiele data bij een 3GB data abonnement??)

Ik weer binnen bij Proximus Center Ninove waarom ik de vorige dame in kwestie aanspreek over het feit dat de helpdesk wél zegt dat mijn abonnement juist is, nu wél een antwoord van haar, ik ben met klanten bezig mijnheer en heb hier geen tijd voor.
Gelukkig konden we alles zelf telefonisch oplossen en dank ik van harte mijn onbekende redder in nood.
Over de dame in Ninove, U bent bedankt voor uw onservice en degoutant gedrag!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.