Heeft er iemand een idee wanneer de technische problemen opgelost zullen raken zodat ik mijn facturatieadres kan wijzigen?
Ik verhuisde in oktober vorig jaar en kan sindsdien in MyProximus mijn adres niet wijzigen. Ik krijg telkens de foutmelding dat er wegens technische problemen momenteel geen adreswijzigingen mogelijk zijn.
Antwoord
Facturatieadres wijzigen
Beste antwoord door Elma
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_address_move/particulieren/support/klantenzone/verhuizen-of-opzeggen/verhuizen/factuuradres-online-wijzigen.html
Is jullie gewenste facturatieadres hetzelfde adres als het aansluitingsadres? Dan kan dat geen probleem vormen om dat zelf te doen of via de klantendienst.
Is jullie gewenste facturatieadres hetzelfde adres als het aansluitingsadres? Dan kan dat geen probleem vormen om dat zelf te doen of via de klantendienst.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.