Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb enige tijd geleden als hulp voor een bejaarde dame met haar premium punten voor 15 € connecties op haar vaste lijn besteld, iets waarvan ik zeker ben dat dit klopt . Men stuurde haar dan de code 8371689916898. Door ziekte heeft het een tijdje geduurd voor ze er kan gebruik van maken. Maar nu blijkt de de code die men stuurde voor gsm zou zijn, wat ik helemaal niet besteld heb. Ook het tel.nr.1911 dat op haar mail staat zou volgens 080022800 niet kloppen en zou 1910 moeten zijn. In de Proximus winkel in Wijnegem zegt me dat het verkeerd is omdat die code voor gsm zou zijn, maar ze kunnen me daar niet helpen, dat moet ik zelf doen . Wil U zo goed zijn dit probleem op te lossen, en de correspondentie langs mij te doen. Hier haar gegevens: Basstanie Gemma Klant nr.0003362287 Tel. 033218328 Mag ik U vragen de correspontentie langs mij te doen omdat ik haar zaak behartig. Mvr. Gr.
Ik ben net ons abonnement gaan laten veranderen in tutimus . Als ik dan vraag of wij ook kunnen genieten van de promotie: Mobilefhone A5 aan €49, is dit enkel geldig voor nieuwe klanten. Dus, als ik het goed begrijp krijg je als trouwe klant, ongeveer 20 jaar, en steeds correct en op tijd betaald, niets. Ik kan dus beter mijn abonnement opzeggen en dan mij terug abonneren, dan kan ik wel genieten van jullie promo. Ik vind dit zeer jammer en hoop toch nog dat jullie een trouwe klant beloond. Grt. Caj
De laatste tijd werkt mijn internet traag en soms nog trager. Daarom besloot ik een lijntest te doen via MyProximus. Daar zag ik de laatste weken verschillende keren staan bij afspraken"U SLA zal worden gerespecteerd " En wanneer ik de lijntest wou doen kreeg ik de melding dat er geplande weken waren voorzien wegens onderhoud of een activatie van een nieuwe dienst. Soms waren die meldingen weg om een paar dagen later weer op te duiken. Als ik dan toch eens een lijntest kon doen was volgens jullie alles in orde met mijn lijn. Metingen van snelheidstesten zijn toch wel laag naar mijn mening. Down 4,73,Mbps ,8,19 Mbps, 6,25 Mbps Up 5,24 Mbps, 5,26Mbps en 5,37Mbps. Vroeger haalde ik rond de 12 Mbps. Dus ondanks die geplande werken is mijn surfen niet sneller geworden. Soms duurt het bijna 1 minuut om een pagina te laden als bv het nieuwsblad.be. Dit is op alle gebruikte toestellen waarvan er max 2 tegelijk werken. ik werk altijd via wifi 1vaste pc en 1 laptop met linux mint en 1 laptop
Geachte, Onlangs is mijn modem Bbox2 vervangen door Bbox 3. Geen probleem, maar ik kan nog steeds geen videogesprek voeren via Skype. Toevallig heb ik contact gehad met iemand , werkzaam bij Proximus , aan wie ik het probleem vertelde en deze denkt dat het te wijten is aan “CGN” instelling. Wat dat is weet ik niet maar blijkbaar zou de configuratie hiervan kunnen gewijzigd worden via de dienst van Proximus . Volgens zijn info kunt u dat zelf ook wijzigen via MY PROXIMUS-produkten-internet-diensten-wijziging van IP adres. Vraag : - is dit juist . Leidt dit tot oplossing ? ..... gevolg ? - bij wijziging en falen kan men terug zetten zoals voorheen. - of laten uitvoeren door uw diensten. - is dit de oplossing ? Graag uw info aub. Met vriendelijke groeten, Jean Paul De Raedt
ik heb 2800 punten omgeruild voor 2x 5euro belkrediet te laden op gsm met herlaadkaart , dit lukt niet , na 1910 en 1911 te bellen kan er mij niemand helpen om die punten terug bij het saldo te zetten ,,heb 30min aan de lijn gehangen , 3x doorgestuurd en opnieuw dezefde codes doorgestuurd naar mailadres , helaas het lukt niet !hoe en wie kan die punten terug plaatsen aub , kan ik voor iets anders sparen 😞
Na verschillende telefoons te hebben gekregen van Proximus heb ik uiteindelijk de stap gezet in november om over te stappen van Telenet naar Proximus . Ik was juist aangesloten toen de reclame van tuttimus verscheen met de Samsung voor 49€ , heb mij direct opgegeven om hiervan gebruik te willen maken er werd een case aangemaakt 14/11 , 2016 we hadden er recht op en we zouden verwittigd worden wanneer toestel beschikbaar was , ondertussen heb ik al verschillende telefoons en bezoeken aan telefoonwinkels achter de rug waar telkens de bevestiging kwam ja u hebt recht op deze actie even geduld nog , nu zijn we meer dan 2 maand verder en nog steeds geen deftige reactie gekregen . Is het de bedoeling om eerst de mensen te overhalen om terug naar Proximus te komen en ze dan onmiddellijk af te stoten zodat terug overstappen naar een andere provider echt wel reeel wordt .
Sinds een aantal weken hebben wij problemen met het signaal. Onze decoder en bbox zijn draadloos verbonden met van die stekkers. Vooral HD tv is soms een ramp (niet altijd), beeld bevriezen, blokjes. Wanneer iemand net op internet zit via de vaste pc (ook draadloos) verbonden, kun je haast geen tv kijken (met momenten, ook niet altijd). Zelfs als de deur van de houthaard opengaat komt er storing. Je zou denken, het ligt aan het draadloze, maar vroeger ging het perfect. Het is maar begonnen na de nieuwe decoder. Al eens contact opgenomen, dan een b-box3 geïnstalleerd, probleem iets beter, maar zeker niet opgelost. Ook de wifi is niet altijd optimaal. Wat loopt nu eigenlijk fout?
Beste, Sinds mijn abo wijziging krijg ik geen toegang op myproximus. Heb al enkele malen contact genomen zonder goede resultaat. Wil jij me helpen aub? mvg Patrick
BY DE EERSTE FACTUUR staat er alsnog 59euro aangerekend,terwyl jullie op de aanbevelingspag eropwyzen dat de installatie gratis is,kunnen jullie dit nakyken,met dank
Ik heb een Samsung Smart-tv en een bbox2. De tv verbindt zich met het draadloze netwerk, maar niet verder met het internet. De boodschap die ik krijg is de volgende: "Verbonden met het draadloze netwerk, maar niet met internet" en ook op hetzelfde scherm "Verbonden met lokaal netwerk, maar geen internetverbinding. Controleer de DNS-instellingen in IP-instellingen, of neem contact op met uw internetprovider voor toegang tot internet." Tegelijkertijd heb ik met de desktopcomputer (kabel naar bbox), met de laptop (via wifi naar bbox) en smart phone ( ook wifi naar bbox) WEL verbinding met het internet. De Proximus helpdesk op 0800 22 800 wilde mij niet verder helpen en verwees mij naar dit internetforum. Hoe kan ik dit oplossen?
Kun je via de Bbox3 via de decoder zonder Wifi Bridge naar tv kijken? Groetjes, Moesty
Wanneer word mijn tuttimus op orde gezet? Ik moet al 3 maanden bellen voor mijn facturen te laten aanpassen en het word echt een boeltje. De Facturatiedienst is daar nu weer mee bezig, dank aan hun maar het begint echt vervelend te worden en geraak niet meer wijs uit. Ik heb het zo gehad kan iemand dit voor eens en voor altijd oplossen zodat ik terug onbezorgd verder kan met Proximus? Alvast bedankt
Beste, ik ben sinds vorige maand klant en ze hebben alles nieuw komen installeren. Inclusief bbox3. Nu krijg ik een telefoon wanneer ze mogen langskomen om over te schakelen op vdsl2... Volgens mij heb ik reeds vdsl2, kan ik dit ergens nakijken? Installateur beweert dat ik op adsl zit... Waarom hebben ze dit 3 weken geleden niet direct gedaan?
De cloud is omgezet, maar de foto's van Belgacom staan niet op Proximus. Ik kan ook niet meer op belgacomcloud.be Ik ben nu toch niet al mijn foto's kwijt? Alvast bedankt!
dankzij de verkiezingen zien we hoe slecht de kwaliteit van SD-zenders is. Bijvoorbeeld CNN, hetzelfde beeld rechtstreeks op CNN en VTM te zien! VTM HD = perfect CNN SD = abominabel Het is wel niet uit dezelfde bron (geen slogans onderaan scherm bij vtm) maar het kwaliteitsverschil is wel erg duidelijk. Dus Proximus, meer dan 10 jaar na start HD en bij de introductie van 4K: toch wel eens dringend tijd om ALLE zenders in HD aan te bieden. Waarvoor dank op voorhand.
Waarom hebben wij in Vlaanderen zoveel Franse zenders? Ik vind dat niet nodig geef ons liever dan zenders uit Nederland. Dat verstaan wij tenminste. Zenders zoals RTL 4, RTL 5, RTL 7, SBS6, en Veronica. Er wonen genoeg mensen in Belgie die van Nederland zijn.
hoe kan ik deze indoor camera koppelen aan mijn proximus wifi lukt zelfs niet met wps met camera bovenop modem
Ik heb momenteel een maxi pack, vaste lijn, internet, tv en 2 gsm in pack. Nu is 1 gsm abonnement smart 15 maar dit is in de tijd overgezet van generation mtv 15. De prijs was 15€ maar 10€ in het pack. Wanneer dit overgezet is naar smart 15 heb ik bericht gekregen dat dit abonnement overgezet ging worden met behoud van prijs. Ik betaal nu dus 10€ voor de smart 15 Mijn vraag is nu: Wanneer ik mijn maxipack overzet naar tuttimus S blijf ik dan 10€ betalen of wordt dit 14€ ?
Kan iemand mij zeggen wat het adres is van de klachtendienst in Brussel? Het is ouderwets maar ik heb zonet 5 bladzijden uitgetypt met alles dat van mijn hart moet en dient rechtgezet worden. Als een klacht electronisch blijft liggen dan maar thé old fashionway!
Na meer dan 2 weken, een hele hoop telefoons en mails en intussen ook een klacht via de ombudsdienst kan ik nog steeds geen producten wijzigen via My Proximus. Ook de app kan ik niet activeren. Het gsm nummer dat we bij het Tuttimus pakket hebben gevraagd werd ook nog steeds niet geactiveerd.. Meer dan 2 weken om enkele aansluitingen in orde te krijgen! De factuur die sturen jullie uiteraard wel op tijd. Onvoorstelbaar dat dit allemaal zo lang duurt. Dan betaal ik toch liever wat meer en ga gewoon terug naar Telenet.. Service bij Proximus is absoluut 0.
Vorig jaar heb ik via uren helpdesk telefoons, ettelijke proximus winkel bezoeken, verscheidene mails en een verplichte brief (ja, U leest het goed, Proximus wil voor sommige zaken een geschreven brief) een contractoverdracht proberen te werkstelligen van mijn grootmoeder naar mij. Ik heb enkel nog internet, vroeger had zij ook nog telefoon. Na al die moeite is het nog altijd niet in orde. Sommige mensen van hun helpdesk wisten me te zeggen dat ik in twee aparte systemen met twee accounts en twee aparte nummers geregistreerd stond. De technieker die bij me langs geweest is (omdat mijn internet vaak problemen geeft) heeft het me zelfs laten zien op zijn scherm. De technieker was uiterst behulpzaam en zeker competent. Hij heeft voorgesteld om beide oude accounts te laten schrappen en een nieuwe account aan te maken, omdat de mensen op de helpdesk de knoeiboel zelfs niet meer konden recht trekken. Hij heeft zelfs samen met mij de online aanvraag ingevuld. Ze gingen me daar enkel n
Beste, ik had graag EEN persoon gehad die mijn dossier behandelt. Ik heb sinds mijn verhuis al 30 medewerkers aan de lijn gehad, geen enkel van hen wist wat er gaande was en een verantwoordelijke krijg ik al ook nooit aan de lijn! Ik heb al TWEE DAGEN thuis zitten wachten op een technieker die maar niet komt en bijgevolg ook al TWEE DAGEN verlof moeten pakken! Ik ben dit echt kotsmoe. Als ik zie dat de CEO en de Executive staff van Proximus diploma's van Stanford e.a. behaald hebben vraag ik me af waarvoor ze die gebruiken. Dit is echt ongelooflijk dat jullie, met de winsten die jullie maken niet investeren in een software systeem die het dossier chronologisch opvolgt! Ik heb al twee klachten ingediend en ik wil NU eindelijk een oplossing!!!
Wat is eigenlijk de status van de BIZZ Club, bestaat deze nog? Op de MyProximus pagina vind ik ze niet meer terug, waar zijn mijn punten heen? Mijn echtgenoot, twee mobile abonnementen en een mobile-data abonnement heeft zich al lang geleden ingeschreven, maar nooit iets van gekregen. Verder blijken dan ook de aanbiedingen die zo groot aangekondigd worden op TV niet te gelden voor de bestaande klanten. Wat zijn wij dan nog? Melkkoeien? Langzaam denk ik dat Proximus ons vandaag liever kwijt dan rijk is, wij overwegen al onze abonnementen op te zeggen en dan naar Base of Telenet over te stappen, daar krijgen we dan wel de geschenken die we nooit van Proximus gekregen hebben en ook blijkbaar nooit zullen krijgen omdat we een trouwe klant zijn. Graag hierop een eenduidige reactie met hoe jullie ons willen houden als klant.
Op MyProximus staat mijn mobiele nummer als contactnummer maar telkens er een factuur verstuurd wordt krijgt mijn vrouw daarvan een SMS alhoewel zij NOOIT haar nummer daarvoor heeft opgegeven. Ik heb al gebeld daarover met de klantendienst maar er verandert niets.££ Wat moet ik doen om deze meldingen op mijn nummer toe te krijgen?
Eind oktober lieten we ons pakket aanpassen naar de nieuwe 'tuttimus' formule. Omschakeling ging gebeuren op 31/10/2016. Na bijna twee maanden zijn volgende problemen nog steeds niet opgelost (na 4 telefoontjes en 2 klachten): 1. In 'my proximus' krijgen we wel een overzicht van onze producten, maar die zijn nog niet TUTTIMUS en we kunnen niets aan de configuratie veranderen (zoals bijv. favoriete app voor de smartphone). Wanneer we dit proberen verschijnt volgende melding: "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen." 2. Er werd ons 3 maanden gratis netflix beloofd. Tot op heden hebben we de code hiervoor nog steeds niet ontvangen! (Jammer, was tijdens de kerstvakantie toch wel leuk geweest) Bij elk contact wordt ons gezegd dat de problemen met MyProximus de volgende dag zullen opgelost zijn, en dat we de code voor netflix binnen de 10 dagen per mail zullen ontvangen..
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.