Skip to main content
Antwoord

Vdsl2

  • January 24, 2017
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Beste, ik ben sinds vorige maand klant en ze hebben alles nieuw komen installeren. Inclusief bbox3. Nu krijg ik een telefoon wanneer ze mogen langskomen om over te schakelen op vdsl2... Volgens mij heb ik reeds vdsl2, kan ik dit ergens nakijken? Installateur beweert dat ik op adsl zit... Waarom hebben ze dit 3 weken geleden niet direct gedaan?

Beste antwoord door KimB

Je hebt inderdaad al vdsl2, ik zie wel dat er administratief nog iets open staat, mijn collega's van de commerciële dienst zullen dit nog even bekijken en je hierover meer info geven.

Mvg,

Kim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 24, 2017
Hallo,

Kan je je nummer eens via privé bericht naar het Proximus team sturen? (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) Dan kijk ik na of je reeds vdsl2 hebt of niet.

Mvg,

Kim

Het Proximus team

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 24, 2017
Je hebt inderdaad al vdsl2, ik zie wel dat er administratief nog iets open staat, mijn collega's van de commerciële dienst zullen dit nog even bekijken en je hierover meer info geven.

Mvg,

Kim

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 24, 2017
Ok bedankt voor de info. Zeg jij deze afspraak dan af of dien ik dat zelf te doen?

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 24, 2017
Beste,

Er zal geen technieker meer langskomen voor de overschakeling.

Alles is reeds in orde .

Mvg,

Koen