Skip to main content
Antwoord

MyProximus: geen toegang

  • October 19, 2016
  • 5 reacties
  • 363 Bekeken

Beste,
Sinds mijn abo wijziging krijg ik geen toegang op myproximus. Heb al enkele malen contact genomen zonder goede resultaat.
Wil jij me helpen aub?
mvg
Patrick

Beste antwoord door ThomasP

Hey Patrick, natuurlijk wil ik jou helpen! :)
Stuur me even het volgende door via een privébericht naar Het Proximus Team:
- je klantid
- je MyProximus login emailadres
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • October 19, 2016
Hey Patrick, natuurlijk wil ik jou helpen! :)
Stuur me even het volgende door via een privébericht naar Het Proximus Team:
- je klantid
- je MyProximus login emailadres

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 20, 2016
heb alle het nodige gedaan. Nu is alles muiststil :8

  • Apprentice
  • October 20, 2016
meschien wegens de verandering van je tariefplan even wachten tot volgende facturatie .

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 20, 2016
Dank u voor de reactie. Ben inderdaad een nieuw abonnement. Zal dan wel in orde komen.thx

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 25, 2017
Lukt me nog steeds niet om my proximus te raadplegen :P:(