Ik heb enige tijd geleden als hulp voor een bejaarde dame met haar premium punten voor 15 €
connecties op haar vaste lijn besteld, iets waarvan ik zeker ben dat dit klopt .
Men stuurde haar dan de code 8371689916898.
Door ziekte heeft het een tijdje geduurd voor ze er kan gebruik van maken.
Maar nu blijkt de de code die men stuurde voor gsm zou zijn, wat ik helemaal niet besteld heb.
Ook het tel.nr.1911 dat op haar mail staat zou volgens 080022800 niet kloppen en zou 1910
moeten zijn.
In de Proximus winkel in Wijnegem zegt me dat het verkeerd is omdat die code voor gsm zou zijn,
maar ze kunnen me daar niet helpen, dat moet ik zelf doen .
Wil U zo goed zijn dit probleem op te lossen, en de correspondentie langs mij te doen.
Hier haar gegevens:
Basstanie Gemma Klant nr.0003362287
Tel. 033218328
Mag ik U vragen de correspontentie langs mij te doen omdat ik haar zaak behartig.
Mvr. Gr.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.