Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
In Windows7Ultimate 64bit: Windows Explorer of Mozilla Firefox krijg ik geen beeld: enkel dit beeld: Auteursrecht Om auteursrechtelijke redenen is TV kijken niet mogelijk . Kies een andere programma. OK Wat is er mis?
Als ik de verhalen hier lees dan staat er ons nog één en ander te wachten. Vrijdag 13/01 hebben wij een uur aan de telefoon gehangen met een overigens vriendelijk medewerker van Proximus om onze bestaande abonnementen met een speciale korting van het affinityprogram over te zetten naar Tuttimus. Voor exact dezelfde service met 1 extra gsm abonnement voor onze jongste zoon, besparen we minstens nog 10€ per maand aan abonnementskosten, zelfs nu de speciale kortingen wegvallen... Na het lezen en herlezen van de website, de gedetailleerde productfiche en na een uur doorgeven van informatie, beloofde die medewerker ons de volgende werkdag terug te bellen, want er was een onduidelijk probleem met ons dossier. Zoals beloofd belde deze medewerker ons op voor ons rekeningnummer, want blijkbaar is er aan het tuttimus abo de voorwaarde van domiciliëring verbonden. Alles zou in orde komen. Op de tv die we graag willen moeten we wel wachten tot in april, maar dat vinden we geen probleem, zola
Wij hebben maandelijks 1 blockbuster gratis. Alleen staat deze blockbuster nu extra gefactureerd, hoe kan dit?
dit is het 🆒
Beste Hoe komt het plots dat er bij mijn abonnement Smart 15+ €16 wordt aangerekend ipv €15? Mvg Yves
Net proximus geworden, in de winkel maakte men voor mij een MY proximus account aan. Ik kreeg de vriendelijke opdracht om dezelfde avond nog in te loggen zodat mijn account actief werd voor de installateur langskomt. Zo gezegd zo gedaan. Inloggen is gelukt, daarna kreeg ik ook een bevestigingsmail waarin ik moest klikken om mijn emailadres te bevestigen.Zo gemaild, zo gedaan. Nu krijg ik echter nog steeds de melding dat ik mijn emailadres niet heb bevestigd en dat mijn account dus zal worden afgesloten als ik dit niet dringend doe. Telkens ik een nieuwe bevestigingsmail laat zenden krijg ik na het klikken op de link in de mail de opmerking FOUT deze werd reeds gevalideerd/ :? Maar daarna komt wel weer de melding dat mijn emailadres niet werd gevalideerd en mijn account dus na 14 dagen zal worden afgesloten als dit niet gebeurd.:P Iemand raad ? Mvgr
Ik verhuis binnenkort. Kan ik mij TV en internet abonnement overdragen naar de nieuwe bewoners of moet ik gewoon alles stopzetten en hen een nieuwe aanvraag laten doen?
De titel zegt alles: ik wens een manier te vernemen waarop ik een klacht kan indienen waar ook echt iets mee gedaan wordt.
Hallo. Enkele jaren geleden is er een artikel verschenen waarin beschreven werd dat proximus werkt aan de activering van het vdsl2-vectoringnetwerk. Hierdoor zou de snelheid van de breedbandaansluiting via de klassieke koperlijk verhogen van 30mbps naar 70mbps. Volgens dit artikel zou Laken (waar ik woon) in 2014 als één van de eerste aan de beurt zijn. Nu vraag ik mij af in hoeverre deze aanpassingen verwezelijkt zijn want sinds 2013 lijkt er mij niet veel veranderd aan onze internetsnelheid.. Alvast bedankt!
vandaag faktuur gekregen voor mijn tutimus,wat een schande,toen ik dit aanging waren er geen tv meer en ging ik een korting krijgen van17 euro maar noppes ,normaal betaal ik voor tutimus 89,9O -17 euro maar heb een faktuur van 118 euro ,voor deze prijs kan ik bij de concurentie toch heel wat meer krijgen
in de Cloud map " alle bestanden" zie ik mijn opslagplaatsen van het type Desktop ( ik bezit er nu 2 - de 1 is leeg en de andere bevat allerlei bestanden). Ernaast is er de mogelijkheid om die opslagplaatsen te verwijderen, hetgeen mijn bedoeling is, maar dit lukt niet; telkens krijg ik de na de melding back-up verwijderen en bevestigen: back-up kon niet worden verwijderd - probeer het opnieuw. Het lukt mij wel wat bestanden in een opslagplaats naar de prullenbak te verplaatsen en die finaal te legen, maar het mogen er niet te veel zijn want dan lukt dit ook niet. Enig idee graag hoe het moet? O ja, ik probeerde dit zowel op een Safari browser op een Mac als een Internet Explorer op een Windows.
eind vorig jaar verhuisd , afspraak met Proximus dat er geen bijkomende kosten gaan zijn voor overdracht ; verwachte faktuur is ongeveer 70€/maand ; eerste faktuur die we krijgen : de aardige some van 312,54€ met een amalgaam van kosten ; klachtendienst gebeld - wat een ongelooflijk geduld vraagt - en afgeblaft worden ; uiteindelijk akkoord over bedrag dat we betalen ; een week later aanmaning dat we dringend uitstaand saldo van 233,24€ moeten betalen..... wie heeft een goeie suggestie.... veranderen van provider ? ik vraag mij af wat een wat ouder mens dan doet....allicht uit schrik en onwetendheid betalen... leuke strategie van Proximus
ik geraak al weken nier meer op my proximus, zeer vervelend als ge iets wil nazien, ik krijg op alle onderdelen De pagina verwijst niet op een juiste manier door Firefox heeft vastgesteld dat de server de aanvraag voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen. Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren van cookies. werkt niet op google crome niet safari niet op edge nergens op, en die tip over uitschakelen van cookies werkt ook niet!!!!!!!!!!!!!!!!!! graag een oplossing.
We zullen het nog eens proberen. Voor de tigste keer wil ik melden dat ik de app van cloud al meerdere keren installed heb en dan weer terug verwijderd. Maar het resultaat blijft. De man van de winkels in Diest moest dit helaas ook vaststellen. Ik krijg op beide apparaten steeds dezlfde boodschap. Zie bijlage. Meldingen bij support worden niet beantwoord. Hulp hulp hulp!
momenteel heb ik voor mijn pay&go herlaadkaart het tarief easy, kan iemand mij vertellen wat de verschillende tarieven zijn ( enkel bellen en sms) voor de tarieven easy en pay&go +. bedankt.
Ik heb een zeer beperkt gebruik van mijn GSM en tot op heden maakte ik gebruik van een herlaadkaart om mijn krediet aan te vullen. Mijn echtgenote heeft wel een abonnement en nu is mijn vraag of ik met mijn GSM nr. ook kan gebruik maken van het abonnement dat afgesloten is op naam van mijn echtgenote. Gezien het beperkte gebruik ben ik zeker niet van plan om een extra abonnement af te sluiten vandaar mijn vraag.
Heeft iemand een idee hoe ik een tweede oproep kan laten binnenkomen zodat ik de mogelijkheid heb om op te nemen terwijl ik ben aan het bellen? Momenteel krijgt de tweede persoon die belt meteen voicemail.
Hallo, Kan iemand vertellen wat te doen bij volgend probleem; Tuttimus paket werd ontvangen, maar bij installatie werd er ontdenkt dat de Samsung tv stuk is... In de shop zou ik niet langs kunnen omdat zij geen aftersales doen...
Ik heb onlangs een programma opgenomen maar dit stond automatisch ingesteld om 60 dagen bij de opnames te blijven staan. Mijn vraag is nu, hoe kan ik dit wijzigen zodat deze opname onbeperkt blijft staan bij m'n opnames? De opname is wel al opgenomen.. Ik wou de opnameopties wijzigen maar ik kan dit niet veranderen.. kan iemand me helpen? :?
Ik verhuis en ik wil de bestaande coax vervangen door utp, lukt dit ?
Vroeger kon ik details van het verbruik van de gsm's en vaste lijn consulteren in myproximus. Kan dat niet meer ? mvgr
Hoe kun je de code voor het kinderslot wijzigen? De uitleg die op de site gegeven wordt, klopt niet. "Menu" kiezen, dan "my account" en daarna "instellingen" en "instellingen pincode": die laatste twee opties zijn er niet!
Hallo ik wou iets vragen over mijn aanrekening van tv en internet ik krijg elke keer rond de 14de van de maand mijn aanrekening die ik dan elke keer voor de 2de van de maand erop moet betalen nu wou ik vragen of het mogelijk is dat de betaaldatum kan aangepast worden naar het eind van de maand om een voorbeeld te geven 14 januari de aanrekening die dient te worden betaalt voor 02 februari dit zou dan indien mogelijk eind februari zijn met vriendelijke groeten
Kan al enkele weken mijn details van mijn factuur niet meer bekijken Weet enkel wat ik moet betalen .... wat is er mis
Ik ben redelijk gefrustreerd. zondag kreeg ik ineens een bericht van proximus om te melden dat ik al 10€ over mijn budget zat door het internetgebruik. . maandagmorgen ineens een sms dat ik al 48€ boven budget zat... bij het nakijken online bleek dat ik ineens over een volume van maar 500 MB te beschikken terwijl ik een pack heb met 2 GB . dus ik bel naar de klantendienst daar vertelt een medewerkster mij dat ze op de hoogte zijn van het probleem , dat het een algemeen probleem is en iedereen dit heeft gekregen, er zijn computer problemen en het systeem heeft een vergissing gedaan.. er zou geen factuur komen voor de 48 € , dat zou herberekend worden.. dus ik ben gerustgesteld tot deze morgen, ineens weer een SMS met de melding, dat mijn verbruik nu al 60€ meer is, en dat dit het maximum is, internet wordt afgesloten ??!?!?!?!?! dus ik bel naar de helpdesk,.. en krijg te horen , dat door onverwachte omstandigheden de klantendienst niet bereikbaar is. sorry , maar
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.