Als ik de verhalen hier lees dan staat er ons nog één en ander te wachten.
Vrijdag 13/01 hebben wij een uur aan de telefoon gehangen met een overigens vriendelijk medewerker van Proximus om onze bestaande abonnementen met een speciale korting van het affinityprogram over te zetten naar Tuttimus. Voor exact dezelfde service met 1 extra gsm abonnement voor onze jongste zoon, besparen we minstens nog 10€ per maand aan abonnementskosten, zelfs nu de speciale kortingen wegvallen...
Na het lezen en herlezen van de website, de gedetailleerde productfiche en na een uur doorgeven van informatie, beloofde die medewerker ons de volgende werkdag terug te bellen, want er was een onduidelijk probleem met ons dossier. Zoals beloofd belde deze medewerker ons op voor ons rekeningnummer, want blijkbaar is er aan het tuttimus abo de voorwaarde van domiciliëring verbonden. Alles zou in orde komen. Op de tv die we graag willen moeten we wel wachten tot in april, maar dat vinde