Skip to main content

Factuur details

  • January 24, 2017
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

Kan al enkele weken mijn details van mijn factuur niet meer bekijken
Weet enkel wat ik moet betalen .... wat is er mis
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Apprentice
  • January 25, 2017
Beste, is bij mij juist hetzelfde (zie lilyboe) ,heb er tot op heden op het forum nog geen reactie opgekregen , heb al verschillende emails gestuurd naar proximus , maar ze geven geen gehoor .
Al de rest op My Proximus kan je aanklikken en heb je direkt respons enkel "mijn fakturen" nihil.
Heeft misschien een reden waar we op het ogenblik geen weet van hebben.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 25, 2017
lilyboe,

kan je in een privébericht je klantennummer doorgeven ?

bij mijn eigen account lukt het op dit moment wel. We kunnen de collega's van MyProximus vragen je account na te kijken.

Groetjes

tina