Skip to main content
Antwoord

Alleen inlogpagina werkt op MyProximus

  • December 21, 2016
  • 19 reacties
  • 1222 Bekeken

ik geraak al weken nier meer op my proximus,
zeer vervelend als ge iets wil nazien, ik krijg op alle onderdelen
De pagina verwijst niet op een juiste manier door

Firefox heeft vastgesteld dat de server de aanvraag voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.

Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren van cookies.

werkt niet op google crome niet safari niet op edge nergens op, en die tip over uitschakelen van cookies werkt ook niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!

graag een oplossing.

Beste antwoord door XIII

opgelost, er zat een bug in mijn account.
op aanraden een nieuwe aangemaakt en het werkt weer perfect.

veel dank aan de mensen die er mee bezig zijn geweest.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

19 reacties

  • Apprentice
  • December 28, 2016
Ik heb hetzelfde probleem ook al weken aan de hand en na enkele telefoontjes met tijdelijke paswoorden en nieuwe loginnaam is dit nog steeds niet opgelost . Wel riskeer ik zo mijn bizz-punten op het einde van deze maand kwijt te spelen .
Graag een onmiddellijke oplossing aub . Ben al meer dan 40 jaar RTT-Belgacom-Proximus klant en overweeg over te stappen naar een andere provider .

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
probeer dan eens deze varianten:

https://www.proximus.be/myproximus
https://admit.belgacom.be/YPA/ypa
www.proximus.be/login

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • January 9, 2017
Is enkel sinds vandaag bij mij !
Net ook geprobeerd, kan enkel inloggen , naar verbruik gaan krijg de melding : Oeps! Er was een technisch probleem. Kom later terug om uw verbruik te zien.

Zowel met Chrome als Firefox , t'zal wel bij proximus zijn.

Ik krijg op de 3 links dezelfde melding : "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen".

Martin
  • January 10, 2017
adblocker of iets dergelijks, ook eens uitzetten als je die gebruikt.

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • January 10, 2017
Bij mij staat de adblocker altijd uit op Proximus, maar vandaag lukt het hier wel zonder probleem.

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 10, 2017
probeer dan eens deze varianten:

https://www.proximus.be/myproximus
https://admit.belgacom.be/YPA/ypa
www.proximus.be/login


Alle drie geprobeerd, niets veranderd blijft onbereikbaar

De webpagina op https://admit.belgacom.be/myproximus/en/customs/notLoggedIn kan niet worden geladen vanwege het volgende:

net::ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
En deze heb je ook gebruikt?
https://www.belgacom.be/login

Ik veronder dat je reeds hebt geprobeerd om cookies te clearen.
Enof PC te herstarten?

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 11, 2017
Beste,

ik ondervind momenteel geen problemen bij het raadplegen van MyProximus. Ik geef je gegevens door aan de collega's van de betreffende dienst en vraag of ze je account volledig nakijken.

vriendelijke groeten

Tina

Kristof, deze link geeft dezelfde melding . Cookies verschillende malen gewist en natuurlijk de laatste 2 maanden mijn pc al wel eens terug opgestart 🙂

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 11, 2017
Dag Zorro uit Mol,

Kan je de logingegevens van uw MyProximus account doorsturen via een privébericht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

  • Apprentice
  • January 11, 2017
Beste ik heb ook mijn gegevens doorgestuurd,
hopelijk kan het opgelost worden.

groetjes

ronny

  • Apprentice
  • January 13, 2017
Wanneer ik wil inloggen op "myproximus" krijg ik volgende mededeling : de tijd vliegt ... uw gegevens worden geladen.

Dit is al enkele dagen zo en ik kan zelfs mijn mails niet meer raadplegen. Gelieve dit onmiddellijk op te lossen!!!!

Magistermagic
Forum|alt.badge.img+1
nog altijd problemen:
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

  • Apprentice
  • January 14, 2017
hier hetzelfde probleem kan sinds enkele dagen my proximus niet meer raadplegen en krijg steeds deze melding


maar ook het proximus app werkt niet naar behoren zo kan ik mijn verbruik niet raadplegen en bij mijn producten krijg ik de melding "we krijgen geen toegang tot de myproximus service. probeer later opnieuw

  • Apprentice
  • January 16, 2017
Technisch probleem in jullie implementatie ? ('OEPS...' is niet echt een veelzeggende foutboodschap....)

https://admit.belgacom.be/rest/billing-account-overview-aggregator/billing-account-overview/customer/1884810/default
Failed to load resource: the server responded with a status of 500 (Internal Server Error)
Failed to parse SourceMap: https://admit.belgacom.be/resources/cdn/libs/myproximus-common/common.myProximus.process.js.map
Failed to parse SourceMap: https://admit.belgacom.be/nl/resources/cdn/libs/myproximus-common/common.myProximus.process.js.map

Failed to parse SourceMap:
https://admit.belgacom.be/nl/resources/cdn/libs/myproximus-common/common.myProximus.process.js.map
Failed to parse SourceMap:
https://admit.belgacom.be/resources/cdn/libs/myproximus-common/common.myProximus.process.js.map
dtagent638_23agjprtx_1016.js:139 GET
https://admit.belgacom.be/rest/billing-account-overview-aggregator/billing-account-overview/customer/1884810/default 500 (Internal Server Error)

  • Apprentice
  • January 18, 2017
linkjes zeggen ons ook niet veel hoor, ondertussen is het probleem nog altijd niet opgelost.

  • Apprentice
  • Antwoord
  • January 25, 2017
opgelost, er zat een bug in mijn account.
op aanraden een nieuwe aangemaakt en het werkt weer perfect.

veel dank aan de mensen die er mee bezig zijn geweest.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 26, 2017
Bedankt voor de info XIII, ben blij dat het is opgelost.

Groetjes,

Antonella