Ik ben redelijk gefrustreerd.
zondag kreeg ik ineens een bericht van proximus om te melden dat ik al 10€ over mijn budget zat door het internetgebruik. .
maandagmorgen ineens een sms dat ik al 48€ boven budget zat...
bij het nakijken online bleek dat ik ineens over een volume van maar 500 MB te beschikken terwijl ik een pack heb met 2 GB .
dus ik bel naar de klantendienst
daar vertelt een medewerkster mij dat ze op de hoogte zijn van het probleem , dat het een algemeen probleem is en iedereen dit heeft gekregen,
er zijn computer problemen en het systeem heeft een vergissing gedaan..
er zou geen factuur komen voor de 48 € , dat zou herberekend worden..
dus ik ben gerustgesteld
tot deze morgen, ineens weer een SMS met de melding, dat mijn verbruik nu al 60€ meer is, en dat dit het maximum is, internet wordt afgesloten ??!?!?!?!?!
dus ik bel naar de helpdesk,.. en krijg te horen , dat door onverwachte omstandigheden de klantendienst niet bereikbaar is.
sorry , maar dit kan toch niet ?
zijn er nog mensen met gelijkaardige klachten?
ten minste zou er iets van informatie Mogen komen op hun site.
Klantendienst niet bereikbaar! Problemen met het internetverbruik, geen internet meer op GSM
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.