Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens dit gebeurt er als ik een cloud-account wil aanmaken.heb reeds vele malen naar proximus klantendienst gebeld ,waar ik gewoon van het kastje naar de muur wordt gestuurd,de ene zei "maak een ander account aan dan lukt het wel "nog een ander "ik kan het hier niet op de computer activeren je moet op de website ,help en support gaan voor dit probleem" bij deze heb ik met 2 andere accounts aangemaakt en krijg steeds deze melding"Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens,graag iemand die dit kan oplossen ?
Op 23 januari bestelde ik een tuttimus abonnement zonder cadeaus (TV, GSM, extra packs) via de website. Dit kon echter niet doorgaan zonder dat de klantendienst me contacteerde. Woensdag kreeg ik contact van de klantendienst waarbij we het bestelde pack overliepen. Zij zou onmiddellijk een bevestiginsmail sturen van de wijzigingen en benadrukte dat de activatie binnen de 24u actief zou zijn. We zijn nu 3 dagen verder en op My Proximus is er nog niets gewijzigd, hoewel ik de bevestigingsmail ontvangen heb. Wanneer mag ik ervan uitgaan dat mijn nieuw abonnement lopende is? Als ik hier de klachten bekijk, dan vrees ik dat het weer een heen-en-weer-spelletje zal worden en ik uiteindelijk meer geld kwijt zal zijn, dan dat mijn promotie oplevert. Graag snelle respons en snelle activatie!!!!!
De code van proximus staat verkeerd in de uitleg van afstandsbediening universeel maken. De code moet 2679 zijn IPV 5679 dan gaat het wel dus 1 en 3 drukken tot tv brandt dan 2679 drukken dan tvmode en proximus dan zou het moeten gefixt zijn
In de winkel vertelde ze mij dat het hoogstens 1-2 uur zou duren om mijn nieuwe sim kaart te unlocken voordat deze bruikbaar is. Nu zijn we een hele dag verder en ik kan nog altijd niet aan mijn gsm nummer (sim nog steeds locked), wat een erg groot probleem is want ik kan hierdoor mijn mails niet meer checken. Ik heb meerdere malen gebeld maar telkens zeiden de proximus medewerkers "binnen een uur zal dit in orde zijn".
Dacht dat je tot 36 uren kon kijken naar een gemist programma. Niet dus want alles dat niet opgelicht staat in de tv gids kan niet uitgesteld bekeken worden, met uitzondering van series zoals thuis, familie,...
Beste, Recent heb ik contact opgenomen met de klantendienst om ons proximus abonnement om te zetten naar een internet start abonnement. Voordien hadden wij een tv + comfort internet abonnement. De digibox werd intussen binnengebracht en het tv abonnement is stopgezet. Een goede week geleden kreeg ik een e-mail met daarin een factuur voor een comfort internet abonnement. Ik heb opnieuw contact opgenomen met de klantendienst. Daar gaven ze aan dat mijn abonnement nog steeds op een comfort abonnement stond ingesteld. Ze hebben mijn factuur aangepast en deelden mij mee mijn internet abonnement aan te passen naar het internet start abonnement. Nu kijk ik online op myproximus en zie ik nog steeds een comfort internet abonnement staan in plaats van een internet start abonnement. Kan iemand mij via deze weg bevestigen dat wij wel degelijk overgeschakeld zijn op een internet start abonnement?
Ik heb al via de klantendienst geprobeerd maar ik krijg tot nu toe nog geen antwoord dus ik probeer het hier eens. Wij hebben net een huis gekocht en wij zouden graag een aantal aanpassingen maken. De invoerlijn van Proximus komt momenteel in de kelder binnen en gaat zo omhoog naar de living. Ik zou die graag in de kelder verlengen en naar boven brengen tot aan de electricteitskast (een meter of 7). Is dit mogelijk en is dit iets wat ik zelf kan/mag doen? Alvast bedankt!
Heb zaterdag 2 nieuwe decoders ontvangen, maar wil ze nu terug sturen. Daar ik reeds al 2 keer heb gebeld naar de klantendienst. En ze mij hebben gezegd dat ze een mail gaan sturen met de uitleg hoe ik dit moest doen maar nog steeds niet heb ontvangen vraag ik het hier.
Ik stel vast dat de Nederlandse HD zenders niet in het aanbod zitten noch bij Belgacom noch bij Telenet. De vraag is hoe dat komt en of er in de toekomst er een verandering zal in komen. Eigenaardig genoeg zitten deze HD zenders wel in het aanbod van TV Vlaanderen.
Alle films die ik had opgenomen en die 60 dagen zouden bewaard worden, zijn weg, ook al zijn de 60 dagen niet om. Bovendien kan ik geen twee dingen meer tegelijk opnemen. De dingen die voor onbepaalde termijn worden opgenomen, lukken. Die voor 60 dagen staan niet in mijn 'mijn opnames'-lijst, ook al geeft het overzicht aan dat ze wel aan het opnemen zijn. Dit is nu al enkele dagen zo. Probleem met verbinding met jullie server?
I already tried several times to assign a DHCP reservation in the BBOX3. But this doesn't work, the IP address that should be assigned to the MAC address is never assigned. It is a little bit a pity when searching the internet I can find complaints from already 3 years ago. Hopefully there at least workaround.
ik heb nog één vraagje ik heb een waardebon van 20 EURO kun je dat ook cadeau geven aan een vriend of staat dat op jou persoonlijke naam gr daisy
Beste, wij hadden tot voor kort twee decoders en hebben hiervan begin december één ingeleverd in de proximus-winkel. Op de laatste factuur wordt ons een bedrag van 149 euro aangerekend voor die decoder? Wij willen deze eenmalige kost dan ook betwisten aangezien wij dit toestel huurden en correct hebben binnengebracht. Gelieve contact op te nemen om dit recht te zetten.
hallo, ik will punten in waardebon ruilen. hoe lang is de bon geldig? bedankt 😉
regelmatig uitvallen van internet bk289429 050213132
Hallo! Gisterenavond was er het uitsturen van een legitieme nieuwsbrief gepland. Niet echt een grote: zo'n 1 000-tal adressen. Om e.o.a. reden kwamen er heel wat foutmeldingen terug van skynet.be adressen: "Server says: 421 Too many concurrent SMTP connections from this IP address" Blijkbaar heb ik de skynet.be servers teveel gekitteld? ;-) Wat zijn de ideale instellingen voor mijn software pakket, zodat ik een optimum kan bereiken tussen snelheid en foutloos versturen? Huidige instellingen zijn: 25 gelijktijdige connections (Max. is 256) 10 messages per connection. Alle andere e-mail adressen hebben met deze instelling blijkbaar geen probleem (gmail, telenet, hotmail, ...)
Ik ben op zaterdag 21/01/2017 overgestapt van een bestaand pack (Vaste lijn+Proximus TV+Internet Max+2 GSM abonnementen smart 15) naar Tuttimus. Een en ander werd op 23 januari geactiveerd. Op de TV zijn de nieuwe zenders beschikbaar en ik kreeg ook een SMS dat de nieuwe diensten geactiveerd werden. Op MyProximus website zijn de gegevens echter nog niet volledig aangepast. Ook op de MyProximus applicatie op de smartphone staat nog steeds het Smart 15 abonnement. Worden deze gegevens automatisch aangepast of moet ik hiervoor zelf actie ondernemen?
Ik tracht al weken Bizz punten in te ruilen maar krijg steeds de melding dat de catalogus wegens technische redenen niet beschikbaar is. Quid?
Beste, Vorig weekend heb ik mijn verhuis meegedeeld in het proximus center te Kuurne. Eind vorig jaar werd me door een van hun collega's meegedeeld dat de verhuis gratis is tot eind januari 2017. Daar werd me meegedeeld dat dit een kost van 59€ met zich meedraagt en deze actie niet correct was.. Blunder nr 1.. Bij nieuwe klanten is de installatie daarentegen wel gratis, een onlogische redenering vind ik. Een medewerker van het center te Kuurne , wou me tegemoed komen door me op een andere manier korting te geven. Uiteindelijk blijkt mijn aanpassing €10 duurder te zijn dan voorheen, waarbij ik mijn korting van €5 per gsm kwijt ben. Blijkbaar onmogelijk volgens hen om die korting terug toe te staan.. Er werd niet voldaan aan mijn vraag. Bij deze ben ik langsgeweest bij een zelfstandige zaak van proximus , heb ik het probleem uitgeklaard en kan die korting perfect toegekend worden. Jammer genoeg kon die persoon in Wevelgem niks wijzigen aan de wijzing die het center te Kuurne had aa
De actie voor my tuttimus met goedkope gsm tot 31/1: loopt dit enkel online of kan je dit ook regelen via de winkels? zouden 3 bestaande gsm-nrs in moeten, maar ook 1 nieuwe .... gr Ann
Beste Klantnum. :612138160 Ik ga via deze weg proberen om aan informatie te geraken voor mijn probleem aangezien ik geen telefonisch contact kan nemen, probeer al meerdere dagen maar steeds in wachtrij...Na het overschakelen na Tuttimus op 18/11/2016 , is blijkbaar de betaling dat moet gebeuren overgeschakeld van Zoomt naar Domiciliëring. Vroeger betaalde ik altijd via zoomt, nu aangezien ik geen zoomt bericht kreeg dan maar gebeld naar proximus , dat er wel degelijk een omschakeling gebeurd is van betalingsmethode, en de betaling ging automatisch gebeuren op 28/12/2016. Ik wist onmiddellijk dat dit voor problemen ging zorgen en idd het was van dat. Na veel gebel heb ik dan toch de factuur gekregen en handmatig dan betaald op 30/12/2016. De medewerker aan de lijn had gezicht dat de volgende betaling via zoomt ging gebeuren, nu zijn we een maand later en nog steeds niets , geen factuur , ik weet zelfs niet wanneer de volgende factuur eraan komt, op Myproximus zie ik ook niets aa
Geachte, Al meerdere malen komen mijn opnames (gepland of direct opgenomen) komen niet in opnamelijst, terwijl er wel een opnamebol op decoder verschijnt (soms). Hoe komt dit, waar zijn mijn opnames naartoe, hoe kan ik ze raadplegen (misschien staan ze op de server, maar hoe komt dit en hoe kan ik ze dan toch raadplegen...)? Hartelijk dank!
Dag, bij vervanging van een modem die stuk is, worden die nog alleen vervangen via een post punt? Vroeger kon je toch met het toestel dat stuk is naar een winkel gaan, mits een code die je telefonisch kreeg en een nieuwe halen! De zelfde dag!! Een vriend van me heeft een woensdag voor 17.00 uur het antwoord gekregen dat deze nieuwe modem pas donderdag in het postpunt zou zijn en ze telefonisch contact opnemen als hij daar is. Waarom zijn er dan nog Proximus winkels???? Alleen voor verkoop? Wordt nu de service bij Proximus ook veel slechter, zo zie ik het toch! Mensen een paar dagen zonder TV telefoon of internet! Onbegrijpelijk....
Hallo iedereen, Ik heb al een aantal weken problemen met mijn internetverbinding, maar dit gaat op en af. Wat er aan de hand is: - Mijn BBOX 3 geeft alle verbindingen normaal weer (alle lampjes branden blauw) - Mijn TV (digitaal, netflix,..) werkt zoals normaal - Mijn verbinding voor internet (zowel wifi als via UTP) is zichtbaar en er kan verbinding gemaakt worden met het netwerk (via laptop, gsm, tablet), MAAR er is geen toegang tot het internet. De foutmelding via bv. mijn gsm is "de server kan niet gevonden worden", of de bekende "deze pagina kan niet weergegeven worden" via mijn laptop. Ik vind het erg raar dat mijn TV verbinding prima werkt (hoewel ik soms de melding krijg dat bv de decoder niet gevonden kan worden, maar dit verdwijnt soms vanzelf), mijn netwerk zichtbaar is voor toegang tot internet, maar deze toegang op geen enkele manier kan bekomen. Ik probeerde al meermaals mijn modem te herstarten, maar ook daar geen verbetering. Een lijntest via de proximus we
De service bij proximus is een ware schande, reeds 20 jaar klant, en de manier waarop men de klant met een kluitje in het riet stuurt is gewoonweg schandalig. Ben net overgegaan naar het beruchte "tuttimus", maar ben nu geen klant meer volgens hun, mijn nummer wordt niet meer aangenomen bij myproximus, en mijn resterende premiumpunten kan ik niet meer aan. Ik heb al meerdere pogingen gedaan om alles te regelen, maar dat lukt blijkbaar niet. Om mij 2 wifi bruggen te verkopen geen enkel probleem, maar de b-box komt er maar niet, en de technieker die ALWEER eens ging bellen vorige week heeft nog steeds niets laten horen. Merci proximus, maar ik denk dat ik eens naar de voorwaarden ga kijken bij de andere providers.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.