Skip to main content

Bizz abonnement overzetten naar Tuttimus

  • January 27, 2017
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Op 23 januari bestelde ik een tuttimus abonnement zonder cadeaus (TV, GSM, extra packs) via de website. Dit kon echter niet doorgaan zonder dat de klantendienst me contacteerde. Woensdag kreeg ik contact van de klantendienst waarbij we het bestelde pack overliepen. Zij zou onmiddellijk een bevestiginsmail sturen van de wijzigingen en benadrukte dat de activatie binnen de 24u actief zou zijn.
We zijn nu 3 dagen verder en op My Proximus is er nog niets gewijzigd, hoewel ik de bevestigingsmail ontvangen heb.
Wanneer mag ik ervan uitgaan dat mijn nieuw abonnement lopende is? Als ik hier de klachten bekijk, dan vrees ik dat het weer een heen-en-weer-spelletje zal worden en ik uiteindelijk meer geld kwijt zal zijn, dan dat mijn promotie oplevert. Graag snelle respons en snelle activatie!!!!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 30, 2017
Dag astick,

Kan je ons via privébericht klantgegevens bezorgen via Het Proximus Team? (klantnr, telefoonnr, contactnr)

Dan kijk ik het graag voor je na.

Alvast de excuses

Mvg,

Koen

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 30, 2017
Hier is de link van het Proximus Team

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 31, 2017
Beste,

Welk type abonnement wenste u juist te hebben?

Dan kijk ik het even na voor u als dit zo is doorgegeven.

Met vriendelijke groeten,

Joël