Skip to main content
Antwoord

Opnames '60 dagen' gaan niet door

  • January 30, 2017
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Alle films die ik had opgenomen en die 60 dagen zouden bewaard worden, zijn weg, ook al zijn de 60 dagen niet om.

Bovendien kan ik geen twee dingen meer tegelijk opnemen. De dingen die voor onbepaalde termijn worden opgenomen, lukken. Die voor 60 dagen staan niet in mijn 'mijn opnames'-lijst, ook al geeft het overzicht aan dat ze wel aan het opnemen zijn. Dit is nu al enkele dagen zo. Probleem met verbinding met jullie server?

Beste antwoord door Jimmy O

Dag Karen,

Heb je de de decoder al eens herstart? Kan je me alvast via privé bericht je klantennummer of lijnnr bezorgen?

Dan kijk ik het even voor je na.

Mvg,

OdB
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • Antwoord
  • January 30, 2017
Dag Karen,

Heb je de de decoder al eens herstart? Kan je me alvast via privé bericht je klantennummer of lijnnr bezorgen?

Dan kijk ik het even voor je na.

Mvg,

OdB

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 30, 2017
Typisch, na 100e keer decoder uitzetten, alles terug. Probleem komt nog al eens voor, maar geduld blijkt dus een schone deugd.

Bedankt!