Beste,
Vorig weekend heb ik mijn verhuis meegedeeld in het proximus center te Kuurne. Eind vorig jaar werd me door een van hun collega's meegedeeld dat de verhuis gratis is tot eind januari 2017.
Daar werd me meegedeeld dat dit een kost van 59€ met zich meedraagt en deze actie niet correct was.. Blunder nr 1.. Bij nieuwe klanten is de installatie daarentegen wel gratis, een onlogische redenering vind ik.
Een medewerker van het center te Kuurne , wou me tegemoed komen door me op een andere manier korting te geven. Uiteindelijk blijkt mijn aanpassing €10 duurder te zijn dan voorheen, waarbij ik mijn korting van €5 per gsm kwijt ben. Blijkbaar onmogelijk volgens hen om die korting terug toe te staan.. Er werd niet voldaan aan mijn vraag. Bij deze ben ik langsgeweest bij een zelfstandige zaak van proximus , heb ik het probleem uitgeklaard en kan die korting perfect toegekend worden. Jammer genoeg kon die persoon in Wevelgem niks wijzigen aan de wijzing die het center te Kuurne had aangebracht..
Na meerdere malen langsgeweest te zijn in het center te Kuurne, heb ik uiteindelijk gevraagd om alle vaste diensten te annuleren ( gsm's uitgezonderd) en zal ik onder de naam van mijn partner via de zaak in Wevelgem alle vaste diensten terug aanvragen met de nodige kortingen die ik gevraagd had en Kuurne me deze niet kan geven.
Als antwoord hierop ontving ik botweg de reactie van een medewerker: " Ga dan naar Wevelgem, maar als zij niet het juiste doen, moet hier bij ons in Kuurne niet meer komen zagen en klagen.."
Blijkbaar ben ik niet de enige die reeds zo een problemen heeft ondervonden met dit proximus center..
Ik vind deze reactie verre van klantvriendelijk en incompetent!!
Hopelijk kan dit proximus center eens aangesproken worden op hun manier van werken!
Klantvriendelijkheid + productkennis proximus center Kuurne
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
