Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ref fkt 172400093783 Kunt u mij toelichten wat de kosten zijn voor sms "AT T Cincinatti USA" ? en Telecom Bermuda..ik ben niet in USA geweest. Wel van 8-10/2 in UK en daar heb ik één sms gestuurd nr Belgie. Bedankt
Sinds enige tijd zijn we hier overgestapt op tutimus waarbij alsook kon worden genoten van 3 maanden gratis Netflix . Deze zou normaal binnen de 10 dagen moeten zijn ontvangen, echter tot op heden... Nog steeds geen code ontvangen of gezien. Kan hier enige communicatie over gebeuren, kan dit spoedig worden opgelost?
19 januari 2017 een Tuttimus aan gesmeerd gekregen met de belofte van 10Euro korting per maand. Niet verteld dat het een gewone vaste lijn werd ipv de VoIP die ik had en mijn nummer dat ik 50 jaar had, werd vervangen!!! Gevolg: niet meer bereikbaar!! Nu 3 februari 2017: NOG STEEDS NIET BEREIKBAAR!! Na 10 telefoontjes naar klantendienst, technische dienst, bezoek aan Proximus winkel, nog geen stap in de goede richting. Gewoonweg SCHANDALIG. En straks moet ik waarschijnlijk nog installatiekosten betalen om mijn oud nummer terug te krijgen. HELP!!! IK WIL MIJN OUDE NUMMER TERUG
Beste, Is er een mogelijkheid om de LEDS op de b-box enigzins te "dimmem". Gezien de layout van mijn living hangt die nogal in het zicht - wat op zich geen erg is - maar die blauwe leds zijn echt wel zeer fel. Ik heb andere toestellen waar het mogelijk is een soort van "low-power" mode te activeren waarbij lichtsterkte (drastisch) kan worden verminderd. Het zou een heel "nice to have" zijn!
mijn e-mail adres gebruikt als login voor alle proximus services werkt perfect, behalve voor toegang tot de cloud ; daarvoor moet ik nog steeds een ander adres als login gebruiken ; blijkbaar kan dit niet door de gebruiker aangepast worden vraag: kan iemand van e-servces de toegang tot de cloud eveneens instellen op hetzelfde adres (nightowl@the-nightowl.net) ; voor de rest werkt de cloud zonder problemen alvast bedankt
Op 22/11/2016 had ik contact met het contactcenter om een buitensporige factuur aan te kaarten. Oorspronkelijk dossiernummer #161116-001246. Oorzaak kon niet worden gevonden maar men beloofde een ristorno van de extra uitgaven. Sedertdien heb ik al iedere maand naar de stand van zaken gevraagd maar ofwel zeer laat antwoord gekregen ofwel geen antwoord. In de laatste mail van 6/01/2017 beloofde men een spoedige oplossing. Op 14/02 heb ik nogmaals gevraagd hoe ver dit dossier staat maar tot op heden (01/03) zelfs zonder reactie. Moet men nu echt alles doorsturen naar 'de inspecteur' vooraleer iets opgelost geraakt? Zijn er nog 'schrijnende gevallen' gekend van dergelijk ondermaatse klantenservice? Hoe kan dit opgelost geraken? Iemand raad? Bedankt.
Beste, Ik heb reeds contact gehad met de MyProximus service desk omdat ik geen toegang heb tot mijn facturen. Mijn MyProximus profiel werd toen volledig verwijderd en opnieuw aangemaakt, zonder resultaat. Er zou verder naar gekeken worden omdat ze het niet direct konden oplossen. Ik moest toen ook vast stellen dat de naam op mijn nummer veranderd is geweest naar de naam van mijn vrouw zonder dat wij daar specifiek naar gevraagd hebben. Ik wacht ondertussen al een maand op een antwoord. Er was sprake van IT interventie IM7189548. Omdat ik enkel via sms melding kreeg van mijn facturen en niet via mail zou die instelling toen ook aangepast zijn, maar ik moet nu vast stellen dat dit weer niet het geval is. Ik krijg alleen een sms. Ik heb daar bovenop nog een sms gekregen dat de sms notificatie niet meer zal verstuurd worden. Hoe moet ik dan weten dat er een factuur is en of deze wel correct is? Hoe kan ik mijn factuur nu inboeken in mijn boekhouding? Zo lang ik mijn facturen niet
Beste hebben jullie soms een mail adres waar ik een kopie kan naar sturen dat mijn factuur betaald is Mvg
Mijn internet verbinding valt constant weg en herconnecteert terug bij gebruik van internet. Dit gebeurt niet wanneer de modem op minimale snelheid wordt vastgezet (7Mbs als ik me niet vergis). Maar aangezien ik ook TV en VOIP telefoon daarop aansluit, is dat geen optie. Volgens de Proximus techniekers die gisteren langskwamen was alles in orde met de lijn. dat het internet constant weg avlt gebeurt nu éénmaal bij sommige klanten. Op mijn vraag wat dan wel de reden was krijg ik het antwoord "dat moet je aan een technieker vragen". Heeft iemand dit ook gehad en een oplossing gevonden (behalve dan overstappen naar Telenet)?
Ik heb enkele programma's opgenomen via de Proximus TV app vanuit het buitenland. Het betreft programma's op Een, Canvas en Vier. Als ik nu in België die programma's probeer te bekijken krijg ik de volgende melding: de opname kan niet kan afgespeeld worden omdat de zender niet meer beschikbaar is. De opname staat wel tussen mijn opgenomen programma's, maar ik krijg dus telkens die fout. Ik heb de decoder al heropgestart met de knop achteraan het toestel. Ik heb al contact opgenomen met Proximus via de chat en men heeft de opnames teruggeplaatst, zou liggen aan het feit dat er problemen zijn met de opname van series, maar ook die teruggeplaatste opnames kan ik niet bekijken - zelfde foutmelding. Graag een oplossing voor dit probleem.
ik vroeg me af of ik ergens kan zien wie of wat er allemaal gebruik maakt van mijn internet. mijn internet is vaak tergend traag en mijn verbruik te hoog. daarom denk ik dat er ongenode gasten van mee pikken
op volgende gsm nr is op het zelfde tijdstip verschenen dat er 10 euro overschreden is . gsm nr 0472956269 en 0479068062. wat er wel is voorgevallen dat wij de factuur moeten betalen op 6 maart ipv einde van de maand februari. Kan dit bekeken worden en mij op de hoogte te houden . alvast bedankt mvg
Verandering bij het selecteren van ondertiteling in de software versie NTE_6.32 voor V5 (mini). Voor het kiezen van ondertitels bij o.a. BBC1, BBC 2 moet je nu drukken op OK, gaan naar Ondertitels, kiezen voor EN en bevestigen. Hetzelfde gold al voor BBC Entertainment (daar NL als ondertitels) maar het grote voordeel nu is dat die KEUZE blijkbaar WORDT OPGESLAGEN zodat men nu van zender kan veranderen en terugkeren, terugspoelen enz. allemaal met behoud van de ondertitels, ook bij BBC 1 en 2. Zelfs nadat ik de tv en de decoder had uitgezet, kreeg ik nog altijd ondertiteling bij het opnieuw opstarten. Dit is ook het geval bij Eén programma's bv.waar men voor ondertiteling kiest (gesproken taal en ondertitels): deze voorkeur wordt ook opgeslagen. Hetzelfde principe geldt voor enkele franstalige posten, maar dat heb ik nog niet allemaal bekeken. Het gaat dus wel om de ondertitelingskeuze in de software versie NTE_6.32. Toch een hele verbetering.
Mijn klantennr is 613901451 Mijn factuur van februari klopt hellemaal niet, bel hiervoor naar klantendienst. Daar zeggen ze me, klopt deze factuur is grondig fout. We gaan dit onderzoeken en het zal niet van je rekening gaan. 10 dagen later niets meer gehoord en het bedrag mooi van de rekening... Gaat het elke maand miserie zijn proximus? Wat heb al wat meegemaakt met jullie laatste half jaar...
graag een detail van mijn factuur ,ref nr B7B24Z100B007708 contractnr F001175844
Vanmorgen stelde ik vast dat alle berichten uit mijn inbox op webmail verdwenen zijn! Ze zijn ook niet te vinden in de map "Deleted items" of de prullenmand. De technische dienst is vandaag blijkbaar niet bereikbaar... Iemand een oplossing?
Beste Een aantal weken terug schakelde ik over naar een 'Tuttimus-pakket' en daarbij aansluitend zou ik 10 dagen na installatie van het pakket een code ontvangen om 3 maanden gratis Netflix te kijken. Deze code heb ik echter nog altijd niet ontvangen... Is het mogelijk deze via e-mail of toch via de post te kunnen ontvangen?
Ik kom in aanmerking voor het sociale tarief, dit zou volgens Proximus overgenomen worden van Telenet. Bij de eerste facturen werd dit niet verrekend dus heb ik het BIPT nogmaals laten doorgeven aan Proximus dat ik recht heb op het sociaal tarief. Echter wordt er in de laatste afrekening maar 3,75 euro in mindering gebracht van het abonnement (februari), dit moet minstens 8,40 euro zijn. Waarom wordt de volledige korting niet doorgerekend? Alvast bedankt.
Na bezoek van een vertegenwoordiger werd mij de business All-in formule geadviseerd die mij voordeliger uitkwam, gezien ik voorheen 2 gsm's op de zaak had staan en al de rest privé. Aangezien de wachttijden telefonisch nogal opliepen en ik de indruk kreeg dat we naast mekaar aan het praten waren, ben ik voor deze omschakeling op zaterdag enkele weken terug naar de proximus winkel in Dendermonde geweest om een persoonlijker en duidelijker contact te krijgen. Daar werd mij nog een andere formule aangeboden die nog voordeliger zou zijn en zou nog een derde gsm nummer overgenomen worden waarvoor ik een andere simkaart kreeg. Dit nummer werd uiteindelijk niet overgenomen zodat ik de daaropvolgende zaterdag opnieuw langs ging om dit in orde te brengen. Na de nodige wachttijd (3 verkopers maar slechts 1 die zich met business klanten bezighoudt) en het aanklikken van het juiste vakje zou dit na 2 uur in orde moeten zijn. 2 uur later enkel een droog berichtje met de melding dat de overname niet
Ik krijg op 06/02/2017 de melding dat mijn bundel is opgebruikt. Deze is pas beginnen lopen op 23/01/2017 en ik beschik normaal gezien over 3GB om te surfen. Op My Proximus kan ik 'Mijn krediet en verbruik' niet raadplegen, want krijg melding van een technisch probleem. Ik heb nu een herlaadkrediet genomen, maar gezien het voor mobiel internet is, is deze vlug opgebruikt en mag ik nog een paar keer herladen. Ik heb momenteel Mobilus M Fullcont voor 25€ met een favoriete app die ik, zo dacht ik toch, kan onbeperkt gebruiken en dit dus ook als mijn bundel zou opgebruikt zijn. Kan er eens nagekeken worden hoe het komt dat mijn bundel zo vlug is opgebruikt en of het technisch probleem rond het bekijken van Mijn krediet en verbruik kan opgelost worden? Dit is de eerste keer dat ik zulke problemen heb met Proximus.
Beste Proximus , ik heb een abonnement Vaste Telefoon , Internet , Digi Tv samen met mijn 2 mobiele nummers , graag wil mijn diensten stopzetten behalve mijn 2 mobiele nummers wil ik behouden , hoe moet ik dat doen , Met vriendelijke groeten Klein birgit
Bij inloggen van cloud krijg ik altijd foutmelding 2055 en probeer na enkele minuten weer. Wat kan ik doen om dit te verhelpen
Beste, Wanneer ik via myproximus naar "Proximus TV applicatie" surf, zie ik volgende melding: Proximus TV applicatie Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc. Inbegrepen Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen. Ze hebben me gezegd dat ik mijn adapter van mijn modem moest uittrekken en na 5sec terug insteken? maar gaat nog niet. Zou u me aub kunnen helpen. Alvast bedankt!!
Kan er iemand van Proximus wat meer details geven wat er allemaal aangepast, veranderd en gedebugd is in deze recent uitgerolde versie NTE_6.32.1.76?
Ik heb sinds gisteren Tuttimus bij proximus. Daarbij is mijn internetdownloadsnelheid op dit moment nog 43Mbit, terwijl na vectoring het rond de 93Mbit zou moeten zitten. Ik heb al laten nakijken bij de service-desk, maar het zou nog tot 2 à 3 weken kunnen duren. Is dit juist zo? Ik ben overgestapt van Fibernet 200 van telenet. Kan ik binnenkort de zekerheid/duidelijkheid krijgen over de versnelde download?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.