Skip to main content

Factuur foutief

  • February 28, 2017
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

Mijn klantennr is 613901451

Mijn factuur van februari klopt hellemaal niet, bel hiervoor naar klantendienst. Daar zeggen ze me, klopt deze factuur is grondig fout. We gaan dit onderzoeken en het zal niet van je rekening gaan.

10 dagen later niets meer gehoord en het bedrag mooi van de rekening... Gaat het elke maand miserie zijn proximus?

Wat heb al wat meegemaakt met jullie laatste half jaar...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 28, 2017
Dag Kristof,

Ondertussen is dossier 41521344 vandaag opgelost met een creditnota.

Als de betaling op onze rekening staat, zullen we het tegoed automatisch terugstorten.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

HeidiE

Beste,

Klopt heb deze gekregen, raar op zelfde dag van klacht.

Nu is deze nog niet correct!

Heb op vorige factuur 3x familus betaald en krijg ze maar 1x terugbetaald.
Jullie staan zeer kort bij buiten te vliegen bij ons.
Ben al 6 maand bezig met bellen mailen reclameren en ook nooit compensaties alleen niet gemeende excuces.

Dit was bij jullie concurentie veel beter allemaal.

Ik zal jullie helpen, want blijkbaar is het moeilijk voor jullie.

Wat nog teveel word aangerekend na al 108 euro creditnota.

- 1x familus. 67euro
-1x mobilus s 14 euro
-1x 31 december voetbal. 0,32euro
-1x 31 december decoder 0,26euro

Hopelijk kan ik jullie hiermee helpen.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 1, 2017
Dag Kristof,

Jouw berekening klopt toch niet helemaal hoor.

Er werd reeds 108,90 euro gecrediteerd. Hetgeen er nog gecrediteerd moet worden is 44,58 euro. Dit heb ik nu in orde gemaakt via creditnota 6793151969.

De prijs van je pack - affinity korting is 96,25 euro + 0,74 euro verbruik = 96,99

(250,47 - 108.90 - 44.58 = 96,99)

Groetjes,

Antonella

Beste,

Perfect dit klopt. Mijn berekening was inderdaad zonder korting.

Mvg kristof