Proximus Contactcenter - regularisatie facturen
Op 22/11/2016 had ik contact met het contactcenter om een buitensporige factuur aan te kaarten. Oorspronkelijk dossiernummer #161116-001246. Oorzaak kon niet worden gevonden maar men beloofde een ristorno van de extra uitgaven. Sedertdien heb ik al iedere maand naar de stand van zaken gevraagd maar ofwel zeer laat antwoord gekregen ofwel geen antwoord. In de laatste mail van 6/01/2017 beloofde men een spoedige oplossing. Op 14/02 heb ik nogmaals gevraagd hoe ver dit dossier staat maar tot op heden (01/03) zelfs zonder reactie. Moet men nu echt alles doorsturen naar 'de inspecteur' vooraleer iets opgelost geraakt? Zijn er nog 'schrijnende gevallen' gekend van dergelijk ondermaatse klantenservice? Hoe kan dit opgelost geraken? Iemand raad? Bedankt.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.