Skip to main content
Vraag

Code Netflix

  • February 28, 2017
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

Beste

Een aantal weken terug schakelde ik over naar een 'Tuttimus-pakket' en daarbij aansluitend zou ik 10 dagen na installatie van het pakket een code ontvangen om 3 maanden gratis Netflix te kijken.

Deze code heb ik echter nog altijd niet ontvangen...

Is het mogelijk deze via e-mail of toch via de post te kunnen ontvangen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • March 1, 2017
maxime,

ik ga hiervoor een dossier opstellen, want het lijkt me dat het Tuttimus pack nog niet in orde is.

Kan je in een privébericht je klantennummer bevestigen ? je aanvraag voor tuttimus daar te herhalen ? en een contact gsm ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
met dank

Excuses voor de wachttijd

Vriendelijke groeten

Tina