Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
willen jullie aub jullie site bekijken ik kan niet herladen omdat de knop ga naar keuze menu geen link bevat, ligt niet aan mijn computer want heb het al met verschillende pc geprobeerd
Een collega zijn account werd geblokkeerd, wegens niet betaling van de factuur. Hebben geen meldingen gekregen, noch rappels. Intussen is alles betaald, kan ook gezien worden bij de klantendienst . Account kan niet terug geacctiveerd worden, heel spijtig, het gsm toestel is zijn werk, loopt op het moment , contacten mis. Omzet verlies. Kan dit aub in orde gebracht worden, hij MOET klanten opbellen, en MOET zijn mails lezen.
Ik heb een abonnement van 45 afgesloten plus een gsm van 200 euro betaald. Ik zou 50 euro terugtrekken als ik iets deed op het internet. Wat moet ik doen om die terug te krijgen?
Beste Ik heb onlangs mijn nummer overgezet op een nieuwe simkaart, nu heb ik gemerkt dat ik niet opgebeld kan worden. Ik heb wat zitten zoeken bij instellingen en vond bij oproepen blokkeren alle inkomende oproepen aangevinkt. Ik heb dit proberen uut te zetten maar elke keer krujg ik het bericht 'kan gegevens niet lezen, oproep blokkeren geweigerd'. Bellen, sms'en sturen en ontvangen gaat wel. Is hier een mogelijke oplossing voor? Alvast bedankt
Beste Proximus Graag had ik geweten hoeveel mijn restwaarde nog zijn van mijn beide mobiele nummers Mobiel 0472/36.66.92 Mobiel 0472/39.51.84 kan je mij een overzicht sturen via Prive aub Met vriendelijke groeten Klein birgit
Beste Proximus , Ik heb producten bij jullie Internet , Telefoon , Digital tv 1 mobiel nummer dat in het pack zit en eentje dat apart staat naar wil mijn diensten stopzetten en mijn 2 mobiele nummers behouden gaat dat aub. Graag reactie erop Met vriendelijke groeten Klein Birgit
mijn bundel is rond de 20-25 euro per maand, onlangs kreeg ik een smsje waarin stond dat ik 10euro over men limiet ben gegaan dus heb ik niet meer gebeld tot de nieuwe maand begonnen was. nu krijg ik plots een rekening van meer dan 50euro!!! ofwel kunnen ze bij proximus niet rekenen en ofwel weer willen profiteren en de mensen leegzuigen!
Pdp identiteit komt op mijn scherm in het buitenland. Geen internet en toch 3G verbinding. Wie kan er mij helpen want ik zit iedere dag wel eens over de grens
Ik heb een abonnement van 15 euro in de maand. Plots kreeg ik berichten dat mijn budget op was zonder ik gebeld had of veel sms gestuurd had. Heeft dit iets te maken met mijn internet dat plots overschakelde op betalend. Ik zit zelf maar een uur per dag op internet.
Geachte, Vorige maand was er een probleem met mijn factuur. Heb toen lang moeten wachten op antwoord waardoor ik mijn factuur later heb betaald. Nu zie ik dat er aanmaningskosten zijn aangerekend. Het is wel door jullie trage antwoord dat ik later betaald heb. Dus vind ik het absoluut niet correct dat deze aangerekend worden. Met vriendelijke groeten Tatjana
Het onderwerp wister word er zot van.jullie helpen ons niet verder.zelf stopzetten niet simpel als de website wister in het Engels is.bel je ernaar enkel frans of Engels.ondertussen hang ik al 20 minuten aan de lijn met proximus om antwoorden te krijgen.ik vind het het schadalig zonder weet van de klant dit op factuur te zetten.lossen ze het vandaag niet o stap ik op!
Hallo, Ik heb een S5 met als CSC code :G900FPRO.... Maw is PROximus verantwoordelijk voor de verdeling van de update naar android 6. Samsung heeft me bevestigd dat Proximus hiervoor moet zorgen. Kunnen jullie mij laten weten wanneer android 6 beschikbaar zal zijn? In onze buurlanden zijn alle S5 reeds uitgerust met V6. Bedankt
Iemand enig idee wanneer er eindelijk een Android update voor de SAMSUNG GALAXY S5 beschikbaar zal komen voor Proximus. Android 6 is al beschikbaar op de meeste Europese netwerken, maar niet bij Proximus. Navraag bij de klantendienst van Samsung en Proximus heeft me nog niets wijzer gemaakt. Beide beweren daar geen controle over te hebben.
Ok, this is a problem that is driving us crazy. We record some series' regularly and, apart from the random times things don't record at all, which is annoying in itself, we highlight "kijken", press ok, and instead of whatever is recorded actually playing the system deletes the recording and we go back to the previous menu. Frustrating is a mild word to use, the problem is not restricted to specific channels or recordings, it's not restricted to recordings at specific times, this issue happens at random no matter what has been recorded. I've lost count of how many recordings have just vanished without a trace, and with Criminal Minds and Cold Case just being wiped out tonight without a single pixel being seen, and this problem randomly appearing daily, it would be nice to have a solution before I go to our local Proximus store and tell them, in some rather impolite terms using some of the finer words in the English language, precisely where they can stick the whole Tuttimus pac
Het is "weer" zover... Hetzelfde als de vorige keer. Kan gebeld worden maar kan niet bellen via mijn vaste lijn. :-( Dit sleept nu al een paar dagen aan. Een lijntest zegt "dat er algemene problemen met ons netwerk zijn". Net als de vorige keer... Kunnen jullie alweer eens kijken wat er aan de hand is en eventueel een datum opgeven dat alles terug oké zou zijn? Ook mijn internetsnelheid is om bij te huilen: http://speedof.me/show.php?img=170114102915-8550.png Na reset van de b-box: http://speedof.me/show.php?img=170114103701-6728.png Zijn er hier nog met dit fenomeen? 'k Heb reeds een privé mail verzonden @Proximusteam. Nu nog hopen op een snelle reactie. 😉
Hoi Proximus, boys and girls, Ik heb proximus cloud en er zit al 14 GB in aan foto's, documenten, muziek en mijn contacten. Nu krijg ik op mijn beide smarphones een iPhone 7 Plus en eenbSamsug Galaxy S7 Edge om de 5 minuten 2 soorten meldingen: oftewel krijg ik de melding: "Uw contacten zijn gesynchroniseerd en er zijn geen nieuwe contacten gevonden" ofwel "De synchronisatie van uw contacten is canceled" EN DIT OM DE 5 MINUTEN... Ik wil best meldingen ontvangen maar om de 5 minuten vind ik toch wat dikwijls. En in de instellingen kan ik als enigste instellen: synchronisatie 's nachts of overdag. Niets anders. Bestaat hier een oplossing voor om die meldings frequentie te verminderen aub??
Ik gebruik al lang Outlook voor mijn mails, en sinds een paar dagen krijg ik regelmatig volgende foutmelding: Uw IMAP-server heeft de verbinding verbroken. Connection idle for too long Protocol: IMAP Server: imap.proximus.be Poort: 993 Foutcode: 0x800CCCDD Ik heb nergens iets gewijzigd aan mijn instellingen. Dit is de eerste keer dat ik dit heb. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Hartelijk Dank.
Vorige week bel ik om de verhuis tijdig te regelen. Meneer dat gaat niet simpel zijn want er zit al een enige tijd (maanden ondertussen) een probleem hier bij ons op je lijn en dat gaat moeten opgelost worden door een IT van ons en daarna kan het verder geregeld worden. We zijn nu al weer een week verder denk je nu echt dat we al iets gehoord hebben? NOT. Dit is een probleem dat al maanden duurt want elke maand moet ik mailen (gelukkig heb ik al een email adres van een medewerker op facturatie) dat ze nog altijd het verbruik aanrekenen van een gsmnr waar onbeperkt bellen en smsen van toepassing op is en daar krijg ik ook hetzelfde antwoord meneer er zit een IT probleem op je lijn. Geen probleem die persoon regelt dat altijd maar dit kan toch niet de bedoeling zijn dat dit blijft duren. Nu weer die verhuis dat ze niet kunnen regelen. Maar ik zweer het als er niet snel een oplossing komt dan stap ik over naar de concurrentie en zal ik daar wel een nieuwe aansluiting nemen daar kan men
Ik overweeg het 3-delig setje Twist 304 Trio van 59.99 euro aan te schaffen. Kan ik het betalen met 2 x 2500 zijnde 5000 euro-punten (waarde 40 euro) en een opleg van 19.99 euro? Indien ja, hoe doe ik die bestelling?
Al sinds gisteren geen Proximus TV meer - decoder geeft telkens "middleware Timeout error " . Reeds verscheiden keren gereset maar tevergeefs. Wie weet raad ?
Als mijn telefoon niet werkt moet ik 0800 22 500 bellen. Hoe kan dat? Is er geen email adres dat ik kan gebruiken?
Ik probeer juist mijn GSM pay and go op te laden via MYPROXIMUS. Na het ingeven van mijn GSM nummer, krijg ik de vermelding : naar keuze menu. Klik aan en daar stopt het . Kan mij GSM niet via MYPROXIMUS online opladen. Is er momenteel een storing ???? Ro
Ik heb een ms pas geactiveerd maar in het frans hoe kan ik deze omzetten naar het nederlands ?
Ik heb een TV + Internet + Vaste Telefoon-abonnement en een apart abonnement voor mijn GSM 0479/35.39.04 Momenteel betaal ik maandelijks +/- 80€ voor het ene en +/- 19,20€ voor het andere. Bestaat er een voordeliger abonnement voor mij?
Ik ga mijn tv-abonnement opzeggen. Ik merkte reeds dat dit niet online kan. Wanneer ik naar de winkel ga, dien ik dan mijn decoder mee te doen? Kan ik in de winkel mijn lerarenkaartvoordeel op mijn gsm-abonnement activeren?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.