Skip to main content
Antwoord

Extra kosten

  • March 1, 2017
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Geachte,

Vorige maand was er een probleem met mijn factuur. Heb toen lang moeten wachten op antwoord waardoor ik mijn factuur later heb betaald. Nu zie ik dat er aanmaningskosten zijn aangerekend. Het is wel door jullie trage antwoord dat ik later betaald heb. Dus vind ik het absoluut niet correct dat deze aangerekend worden.

Met vriendelijke groeten
Tatjana

Beste antwoord door LorentzV

Dag Tatjana!

Mijn excuses voor het late antwoord. Ik heb de €15 gecrediteerd, deze wordt van de volgende factuur afgetrokken. We vragen in dit soort gevallen om de factuur wel te betalen voor de vervaldatum of een uitstel van betaling aan te vragen. Uiteraard helpen wij jou wel graag verder bij al jouw vragen! Nogmaals mijn excuses voor de vertraging, maar ik wens jou toch nog een zeer fijne dag verder!

Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 2, 2017
Dag Tatjana

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik alles voor je na.

Alvast excuses

Met vriendelijke groeten

Koen

Antwoord nog steeds niet gehad. Duurt het zo lang om dit na te kijken?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 9, 2017
Dag Tatjana!

Mijn excuses voor het late antwoord. Ik heb de €15 gecrediteerd, deze wordt van de volgende factuur afgetrokken. We vragen in dit soort gevallen om de factuur wel te betalen voor de vervaldatum of een uitstel van betaling aan te vragen. Uiteraard helpen wij jou wel graag verder bij al jouw vragen! Nogmaals mijn excuses voor de vertraging, maar ik wens jou toch nog een zeer fijne dag verder!

Lorentz.