Hoi Proximus, boys and girls,
Ik heb proximus cloud en er zit al 14 GB in aan foto's, documenten, muziek en mijn contacten. Nu krijg ik op mijn beide smarphones een iPhone 7 Plus en eenbSamsug Galaxy S7 Edge om de 5 minuten 2 soorten meldingen: oftewel krijg ik de melding: "Uw contacten zijn gesynchroniseerd en er zijn geen nieuwe contacten gevonden" ofwel "De synchronisatie van uw contacten is canceled" EN DIT OM DE 5 MINUTEN... Ik wil best meldingen ontvangen maar om de 5 minuten vind ik toch wat dikwijls. En in de instellingen kan ik als enigste instellen: synchronisatie 's nachts of overdag. Niets anders. Bestaat hier een oplossing voor om die meldings frequentie te verminderen aub??
Antwoord
Cloud meldingen
Beste antwoord door AndyM
Dag Domi1963,
Zeker en vast hoor. Die kan je op onze support site terugvinden :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_app/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/de-cloud-applicatie-installeren.html
Mvg,
Andy
Zeker en vast hoor. Die kan je op onze support site terugvinden :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_app/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/de-cloud-applicatie-installeren.html
Mvg,
Andy
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.