Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
sinds het weekend kunnen we niet de wifi niet gebruiken van de gsm. meerdere keren geprobeerd. we zijn verhuisd in oktober. Installatie BBox3 door proximus ,de eerste 3 maanden prima, vroeger hadden we BBOX2 In februari na 3 dagen, geen internet, geen proximus tv, hebben ze bbox3 vervangen door een andere met een nieuw wifi key.. "verificatiefout opgetreden"
Sinds enkele weken problemen met uitgesteld kijken. Programma op pauze zetten, dan na bvb een kwartier terug op play zetten. dan wordt het scherm na ca die 15 minuten zwart enige mogelijkheid is dan nog om van zender te veranderen en het gepauzeerde stuk van het programma te skippen. Enige suggestie ? Herstarten van de BBox3 of decoder lost het niet op.
Bij het aanloggen op Proximus tv ( applicatie die ik steeds gebruikt heb ) , kreeg ik volgende boodschap net : quote Browser tijdelijk incompatibel Beste klant, deze browser is tijdelijk incompatibel om tv te kijken. Hij zal binnekort weer beschikbaar zijn. Ondertussen stellen we u twee alternatieven voor: Ontdek de Windows-applicatie voor Proximus TV Download Gebruik Internet Explorer Download unquote Het de Windows-applicatie voor Proximus TV gedownload en Proximus tv werkt. Maar wat is hier eigenlijk aan de hand. Is er mij iets ontgaan, de ene dag werkt een applicatie, en plots niet meer, zonder info .... Graag duidelijkheid . Ro
bij het vooruit of achteruit spoelen (term nog uit de tijd van de video tapes) blijft die dikke proximus kleurige balk staan met wat info. Ondertussen is dus een deel van het beeld gedeeltelijk verborgen. Zou het niet mogelijk zijn om die "balk" na een paar seconden te vervangen door bv een klein icoontje? En wat mij nog meer stoort is dat wanneer men na doorspoelen op play drukt die balk nog +- 5sec blijft staan. Bekijk je dan een programma met ondertiteling dan kan je die ook niet lezen en moet je dan eerst +- 10 sec terug, dan op play drukken en dan maar hopen dat die balk op tijd weg is. Ben ik de enige die zich daar aan stoort of zijn er mensen die daar een oplossing voor hebben? update: Ondertussen toevallig op dit forum gezien dat de balk direct weg is als je bij het spoelen ipv op de play toets te drukken op de back drukt, dan gaat de decoder direct over in play en is de balk ook direct weg. Ik had dat nog nergens kunnen lezen in een of andere handleiding, dus weeral dank
Receive Direction Send Direction Max. DSLAM throughput kbit/s 85000 20000 Min. DSLAM throughput kbit/s 14568 0 Attainable throughput kbit/s 103034 23275 Current throughput kbit/s 84998 19997 Seamless rate adaptation off on Latency fast fast Impulse Noise Protection (INP) 32 42 G.INP on on Signal-to-noise ratio dB 10 8 Bitswap on on Line attenuation dB 15 19 Profile 17a G.Vector full full Carrier record J43 J43 Graag zou ik vernemen of hier nog een profiel van 100/20 inzit met deze waarden? Momenteel op 85/20 Kan iemand ook zien hoever ik van centrale af zit?
Hallo allemaal. Sinds deze ochtend is er geen radiostudio meer te zien op Zes maar wel Amerikaanse sfeerbeelden. Gaat Nostalgie nu al doen zoals Q Music op vtm en geen radiostudio tonen. Op die manier vind ik het maar verspilde zendtijd en kunnen we evengoed gewoon via de radio luisteren. Of mogen de radiostudios niet meer te zien zijn op tv. Foto van zes in bijlage. De radiostudio was toch leuker kijken dan dit... Timm1983
Vandaag 18 maart na lang zoeken en bellen met Proximus vernomen dat b box stuk is . Het wachten is tot maandag 20 maart voor het kan gemaakt worden , zo lang zonder internet en tv en dan werkt de proximusfon dat ZE voorstellen niet op volle kracht , wat en service ?
Op 27/2/2017 ruilde ik 500 punten in voor één uur belkrediet. Tot op vandaag is die bestelling niet uitgevoerd. Mijn puntensaldo is wel verminderd. vraagje: ik kan niet terugvinden hoe ik een privé bericht moet sturen.
Hallo, Graag zou ik een overzicht willen kunnen opvragen van mijn verbruik van internet (Mob. internet in Europa) per dag (niet het totaal van de maand zoals je het nu ziet). Er is nl. een "Daily Travel Passport", maar ik wil eerst achterhalen of het de moeite is om dat te gebruiken of niet. Stel dat ik veel meer MB's per dag gebruik dan in die "Daily Travel Passport" zit, betaal ik voor die extra MB's ook méér dan in mijn abonnement. Dat zou me dan uiteindelijk meer kunnen kosten dan mijn abonnement zelf. Bestaat die mogelijkheid om dit zelf te doen, of moet dat via één of andere weg aangevraagd worden (en welke weg dan)? Ik had de vraag al gesteld aan Proximus om mijn verbruik per dag te kunnen verkrijgen, maar ik heb enkel een brief (per post) ontvangen waar (in het Engels dan nog) uitgelegd staat hoe ik mijn factuur kan ontleden. Dat had ik dus totaal niet gevraagd, vandaar dat ik het via deze weg even probeer... Alvast bedankt.
In december zijn wij overgestapt naar Tutimus + 1 extra gsm . Sedert dan is het begonnen . Facturen van door de 350 euro voor een abonnement dat maar 113.95 euro zou mogen zijn. Een maand wachten voor een creditnota aankomt . Betalen terwijl het nog altijd niet ket correcte bedrag is dat je betaald. Elke keer als ik bel met proximus wijzigen ze iets aan de factuur zadat ik altijd maar minder moet betalen . Nu komt het . De maand erna klopt het nog niet en kan alles opnieuw beginnen. Dit is reeds de vierde maand op rij dat ik aan de telefoon hang met proximus om uit te leggen dat hun facturatie niet klopt . Ik word er moe en boos van . Wie kan mij helpen om dat alles in 1 keer uit te klaren en juist te zetten voor de volgende maand ? Ik vroeg vandaag een teamoverste en kon die niet aan de lijn krijgen . Men beweert dat er nog een factuur openstaat terwijl ik uiteindelijk al veel te veel betaald heb. Mijn vrouw heeft haar telefoon nodig voor haar werk en door het gesjoemel , waar volgens
Als het niet ligt aan de televisie, als het niet ligt aan de hdmi-kabel(s) dan lijkt het te liggen aan de Proximus decoder v5, namelijk dat beelden soms nogal wazig worden of op z'n minst de gezichten van personen niet al te scherp ogen (welke beeldinstellingen je op de tv ook instelt). Kan dit? Iemand dit nog al eens voorgehad? Kan een andere decoder (dat zal wellicht de v5 mini zijn) wonderen doen en bovengenoemd probleem 'oplossen' ?
Proximus don't break the internet please, google is developing QUIC (Quick UDP Internet Connections) a next generation transport over UDP, which aims to reduce latency (goal: 0-RTT connectivity overhead), deliver better multiplexing, introduce packet pacing, error correction, and more. When I am testing QUIC I get net::ERR_QUIC_PROTOCOL_ERROR which can mean two things, One you are breaking the internet by blocking it on your network or on bbox 3 Or my own firewall is doing it. Please make sure it's not your fault thank you.
Als ik mijn proximus tv wil aansluiten en het lijnnummer moet ingeven vind ik deze nergens terug. Heb nog geen factuur gekregen. Waar ergens kan ik deze vinden? Thanks
hallo,vandaag code ontvangen om netflix te gebruiken maar lukt niet komt altijd te voorschijn kunnen aanvraag niet verwerken probeert u het later eens opnieuw ,denk dat ik het zal laten voor wat het is !
hallo ik ben hosen ik heb een propleem met factuuren ik wil de factuur alltjid stopt op 20 euro allen !!!!! a.u.b dank jullie van helppen
Jullie blijven obscure diensten door derden facturen waarvoor geen enkele verantwoording gegeven wordt. De lijst waarnaar op de factuur verwezen wordt is onvolledig. www.proximus.be/mcommerce . Concreet: wat of wie is 5459 ?
Maandagavond 13/3/17 mijn nieuwe Bbox3 geïnstalleerd. Zou een pak efficiënter zijn, betere wifi, betere snelheid,....... kortom, helemaal overtuigd. Na installatie werkt alles, muv de HD kanalen. Die zijn plots van mijn TV ? Even contactcenter bellen, waar een vriendelijke man mijn lijn test en uitlegt wat er aan de hand kan zijn. De nieuwe BBox is gevoeliger en kan in combinatie met een verouderde aansluiting tot problemen leiden. De vriendelijke heer probeert de lijn nog terug te zetten naar HD, maar dit lukt niet. Er zal een technieker langskomen de dag nadien(dinsdag 14/3). Deze komt langs, verandert aansluiting, maar wanneer ik's avonds na mijn werk controleer of de HD kanalen terug werken, merk ik hetzelfde probleem. Terug contactcenter gebeld en melding gemaakt aan een vriendelijke dame, die begripvol is en terug een technieker plant voor vandaag donderdag 16/3. Ik vraag rekening te houden met het feit dat we een werkend koppel zijn en er niemand voor 18u30 thuis is.
@ medewerkers het is mij opgevallen toen ik dit aan het invullen was zag ik de dag nadien dat ik mijn geslacht niet kan bepalen. Want elke keer ik het verander naar man staat het er de andere dag terug als vrouw. Misschien moet ik er dus vrouw invullen dit weet ik ook niet. Maar het is gemakkelijker als dit juist staat zodat klanten dit kunnen zien. Want aan een bever weten ze het ook niet. Wist u trouwens al dat daar een fout mee was?
Hallo iedereen, Met zekere trots presenteren we jullie ons gloednieuw jaarverslag 2016. Te consulteren via deze link Mvg, Wim
Ik ben echt niet tevreden over jullie diensten... Ik word voor de tweede keer klant van Proximus, op een ander adres. Gisteren moest een installateur langskomen, niemand gezien. Enkel een sms en een telefoontje met een nieuwe afspraak. Ik nam speciaal verlof voor de installatie. Ik heb internet nodig voor mijn werk, maar dit kan niet verholpen worden. Ondertussen al aantal keer gebeld naar de klantendienst, ik krijg talloze beloftes maar er gebeurt niets. Ik ben dit echt beu! Dit is al de tweede maal dat dit gebeurt! Graag tegen eind deze week een oplossing!
App werkt niet meer op pc, wel nog op tablet. Vermelding : Fout. U kan niet worden geregistreerd op dit moment. Probeer later opnieuw. ?????
Eind februari besloot ik om klant te worden bij Proximus. 3 maart kreeg ik telefoon van het nummer 02 235 40 00, om een afspraak te maken voor de installatie. De afspraak werd gemaakt voor 15 maart tussen 13u en 17u Ik heb het formulier ingevuld om mijn telefoonnummer van Telenet te behouden en teruggestuurd naar Proximus. Ik heb mijn contract bij Telenet vanaf 16/03 stopgezet, zoals de medewerker van Proximus mij gevraagd had te doen. Tot hiertoe was ik tevreden. Gisteren, 15 maart heb ik verlof genomen voor de installatie, maar om 16u50 nog geen Proximus technieker te bekennen. Ik heb toen naar de klantendienst gebeld en bleek dat de persoon die ik aan de lijn had mijn afspraak kon zien, maar dat deze niet correct was afgehandeld. Het was 17u dus de dienst van de afspraken was niet meer bereikbaar(slecht tot 16u30 bereikbaar volgens de medewerker die ik aan de lijn had). Hij beloofde mij dat hij of een collega vandaag 16/03, contact gingen opnemen met de planning en dat er zeker
Factuur 6728162168 ontvangen voor een bedrag van 248.63 euro. Ik heb een vaste lijn sinds 16 december 2016, maar mijn pack was nog altijd niet in orde. Telefonisch contact met de klantendienst wijst uit dat deze factuur niet correct is en dat ik deze niet moet betalen. In plaats van een krediet nota ontvang ik een uitstel tot betaling tot begin maart. Bedrag van 248.63 euro is via domiciliëring toch van mijn zichtrekening afgehaald! Ondertussen heeft Proximus mijn vaste lijn, internet en digitale tv zonder enig schrijven stopgezet en terug geactiveerd onder een ander nummer( zonder enige berichtgeving). Leuk toch klant worden bij Proximus!
Beste leden, Ik werk met Proximus TV (via decoder) doch ik weet niet hoe ik de zender "CANVAS +" vinden, ttz. welk kanaalnummer moet ik intoetsen ? Graag een seintje a.u.b. Gegroet. RMO.
Ik probeer mijn skynet agenda te synchroniseren op mijn IPhone, maar dat lukt niet. het enige wat er op de iPhone aangeboden wordt is mail en notities. is er ergens een instelling in mijn skynet-account die ik moet aanpassen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.