Hallo,
Graag zou ik een overzicht willen kunnen opvragen van mijn verbruik van internet (Mob. internet in Europa) per dag (niet het totaal van de maand zoals je het nu ziet).
Er is nl. een "Daily Travel Passport", maar ik wil eerst achterhalen of het de moeite is om dat te gebruiken of niet. Stel dat ik veel meer MB's per dag gebruik dan in die "Daily Travel Passport" zit, betaal ik voor die extra MB's ook méér dan in mijn abonnement. Dat zou me dan uiteindelijk meer kunnen kosten dan mijn abonnement zelf.
Bestaat die mogelijkheid om dit zelf te doen, of moet dat via één of andere weg aangevraagd worden (en welke weg dan)?
Ik had de vraag al gesteld aan Proximus om mijn verbruik per dag te kunnen verkrijgen, maar ik heb enkel een brief (per post) ontvangen waar (in het Engels dan nog) uitgelegd staat hoe ik mijn factuur kan ontleden. Dat had ik dus totaal niet gevraagd, vandaar dat ik het via deze weg even probeer...
Alvast bedankt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.