Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo allen. Wij hebben onze Engenius EAP1750H als accespoint via een linksys LGS116P switch op een BBOX3 aangesloten. werkt perfect. De Engenius heeft de mogelijkheid om een gastnetwerk in te stellen onder een andere IP-range (zie bijlage). De gasten worden wel verbonden met dit netwerk maar raken niet op internet. Ik denk dat dit te maken heeft met het uitdelen van IP-adressen door de BBOX3. Wie kan mij op weg helpen?
We hadden vroeger bbox-2. De TV en de PC was verbonden met kabels. In de acht jaar dat we daar gewoond hebben, slechts we misschien twee keer problemen gehad. Geen internet, maar kort. We hebben bbox-2 gereset en het was opgelost. We zijn verhuisd in oktober. Proximus heeft bbox-3 met plc adapters aangezien ons appartement met verschillen hoeken is niet eenvoudig met kabels te werken. De eerste 4 maanden (oktober tot januari) werkte het prima. De moeilijkheden zijn begonnen in februari. Geen tv en geen internet in het weekend. Proximus gebeld. Technicus gekomen de maandag maar alles werkte. Hij heeft alles gecontroleerd en tenslotte d bbox-3 vervangen. Nog geen veertien dagen later, van het zelfde, geen wifi, geen internet en geen tv. Nogmaals gebeld, ze zeggen mij dat ik moet resetten. En dat ze mij naar kwartier gaan terugbellen. Ik heb gereset en ze hebben mij teruggebeld. Geen resultaat in het resetten. Ze gaan een technicus sturen. OK. De technicus is dinsdag geweest, maa
Hey, Ik heb volgende opstelling bij mij thuis: - bbox3 router geconnecteerd met het internet (via PPPoE), subnet 192.168.0.x - asus router verbonden met de bbox3 en deze is ingesteld in router-mode, dus geen access point, en deze maakt een aparte verbinding met het internet (ook via PPPoE), subnet 192.168.1.x Beide hebben dus een apart subnet en ik had graag de mogelijkheid om te communiceren tussen deze subnets. Ik heb een static route toegevoegd aan de asus router naar het bbox3 subnet en nu is het mogelijk om te communiceren van het asus-subnet naar het bbox3-subnet. Nu had ik graag ook in de andere richting communicatie maar ik vind niet de mogelijkheid om een static route toe te voegen aan de bbox3. Is dit iets wat een User niet kan op de bbox3? Moet ik hiervoor inloggen als Expert/Admin? Of heb ik het juiste menu gewoon gemist? Alvast bedankt voor de hulp.
Ik heb sinds gisteren (na een factory reset) de nieuwe software update gekregen. Sinds deze update staan al mijn zenders willekeurig en door elkaar, sommige zelfs op 100 enzoveel. Dit is zeer vervelend en ik kan deze niet hernummeren. Wanneer ik ze van plaats verander via de instellingen en dan bevestig krijg ik de foutmelding sys_1 en de melding dat ik de decoder enkel moet af en opzetten als hij blijft vasthangen, dan kan ik enkel op ok klikken maar dan staan mijn zenders terug op de ongesorteerde plaats. Ik heb de decoder al eens terug af en opgezet, terug een factory reset geprobeerd maar het probleem raakt niet opgelost. Zijn er nog personen met hetzelfde probleem? Ik heb een decoder v5.
Heb mijn smartphone WIKI darkmoon terug moeten instellen naar de fabrieksinstellingen. Daarvoor was Proximus tv met de nieuwe interface al in gebruik op mijn smartphone. Nu nadat de fabrieksinstellingen gebeurd zijn en de smartphone terug werkt, ook de wifi werkt perfect, heb ik de applicatie Proximus tv terug gedownload. Ik bevestig de algemene voorwaarden, dan wordt er naar een login en paswoord gevraagd. En daar begint het probleem. Ik geef hier mijn login en paswoord dat ik altijd al gebruikt het om naar Proximus tv applicatie te gaan en wat ook de login en paswoord is van MY PROXIMUS. En daar loopt het fout. Vermelding dat dit niet correct is. Na een tijdje krijg ik ook een blauw scherm met volgende info : " De virtuele afstandsbediening is op dit moment niet actief. Om de afstandsbediening te activeren : - Gelieve dit toestel op hetzelfde wifinetwerk als je decoder te koppelen, - zorg ervoor dat je decoder is ingeschakeld." Dan is het scherm ook "bevroren" . Sorry maar ik
Als je bent ingelogd op Proximus Mail (via de portaalpagina van Skynet), waar kan je dan achterhalen waar, wanneer en met welk device je laatst was aangemeld ? Wat ik bedoel is, zoals het op Facebook is te vinden onder Account > Accountinstellingen > Beveiliging > Actieve Sessies. Of op GMail Details > Laatste account activiteit
Ik heb moonshiners opgenomen alleen krijg ik geen een aflevering te zien. De opname die erna komt gold rush word wel opgenomen (hebdat ook ingesteld) Probleem 2 : Ik probeer air america te wissen maar die krijg ik niet gewist. Dus ben ik maar iets anders gaan zien, maar toen ik op "de zonen van van As" drukte om S3-E4 te zien heeft die die gewist. Waarom zijn er zoveel problemen met de opnames?
hoe kan ik mijn nummer laten wijzigen? ik heb gisteren een ruilsim voor mijn mobiele datakaart gekregen en heb het correcte nummer doorgegeven. nadat ik vandaag nog steeds niet op het 4G netwerk geraakte heb ik via #122#het nummer nagevraagd van mijn mobiele data sim. daar zijn de laatste 2 letters van mijn nummer 33 maar dit moet 93 zijn!!! Moet ik nu nogmaals een simkaart gaan halen? of kunnen de goede mensen van proximus dit aanpassen voor mij? Met vriendelijke groeten Elie Decock
Sinds ik de cloud gebruik om mijn bestanden te posten,geraakt ook mijn c schijf van mijn pc overvol! Eigenlijk was het de bedoeling om mijn fotos en muziekbestanden op cloud te back uppen ,maar niet dat daardoor mijn c schijf zou overbelast worden! Alle bestanden ,zowel foto's en muziek staan standaard op een grote d schijf,waarom worden die back ups dan op de c schijf gekopieerd? Het was net de bedoeling om mits een crash toch nog de bestanden te hebben!!! Of (hamvraag)doe ik iets verkeerd???? electrodjo
Mag ik vragen mijn dank over te maken aan de technische support dienst, die mij deze avond rond 20 u perfect geholpen heeft met een tv probleem. TV 1 met wifi bridge werkte constant perfect. TV2 met plc viel uit. Decoder herstart, geen oplossing, decoder factory reset geen oplossing. Dan gebeld naar technische support. De persoon aan de lijn heeft op een zeer professionele manier het herstelproces begeleid en TV1 en TV2 werken terug perfect. Met dank nogmaals aan de technische support. En een tevreden klant, dat mag ook wel eens gezegd worden op dit forum .
Deze drie zenders mis ik bij Proximus. Waarom kunnen die niet aangeboden worden? Evenaar is er wel bij Telenet, Brava en Mezzo Live waren bij Proximus, maar zijn nu verdwenen.
Sinds vorige week zondag hebben we geen beeld meer (melding "geen videosignaal "). We hebben ècht alles al geprobeerd:heropstart van allle apparaten, resets,...hdmi-kabel verplaatst, Tv terug op fabrieksinstellingen gezet... Alles zonder resultaat. Op de decorder gaan er steeds lichtjes aan en uit:groen licht bij sig,oranje lichtje bij hd en rood lichtbij rec (ik heb geen idee of dit normaal is).Iemand idee wat we nog kunnen doen??
Beste, Omdat ik onlangs ben overgeschakeld naar een abonnement vervielen mijn pay-and-go punten. Ik besloot deze dus in een bon om te zetten van proximus (twv. €50). De voorwaarden van de bonnen stellen wel dat als ik een accesoire zou willen ik naar een proximus center zou moeten gaan. De grootste reden dat ik de bon gebruikte was voor de aankoop van een microSD 128gb. Deze is online te vinden in de webshop dus ging ik ervan uit dat deze ook wel in het proximus center beschikbaar zou zijn. Eenmaal in het center aangekomen (in het Wijnegem Shopping center) is deze daar niet beschikbaar. Ik was hier niet zeer van verbaasd aangezien dit niet iets is dat ze overal zullen hebben. Maar ik hoopte wel dat ik deze daar dan kon bestellen. Ook dit was niet mogelijk, wat ik ergens wel vreemd vond: als ze dit in de webshop hebben moeten ze die toch ook tot in een van de centra kunnen krijgen. Maar dit was blijkbaar niet haalbaar. Wel spijtig want nu zit ik met een bon waar ik eigenlijk niets mee
Hallo, onlangs zag ik dat de Proximus Cloud waarschijnlijk een update kreeg. Momenteel is deze bijna niet meer te gebruiken, vb: kan maar één foto per foto selecteren, hoe een gans album delen zoals vroeger? nu moet foto per foto aangeklikt worden!!!!! Graag een update waar men terug een pak foto's kan selecteren en toevoegen aan album of delen. Momenteel gebruik ik deze Cloud niet meer (er zijn genoeg andere die wel bruikbaar zijn). Ik dacht dat bij iedere update er een verbetering zou zijn maar blijkbaar niet bij Proximus, spijtig want is anders een nuttige tool om "full version" foto's te delen met vrienden en familie :-( Hoop dat dit in de nabije toekomst terug aangepast word via eventueel een update. M.v.g.
Reeds 12 jaar zijn wij tevreden klant van Proximus. Doch heb ik door de jaren heen de prijs van de producten serieus zien stijgen. Situatie: 1 x vaste lijn 1 x Internet 1 x Vaste lijn 1 x GSM echtgenote 1 x GSM (reeds overgezet naar Pay&Go) Onze facturen bedragen maandelijks om en bij de €130. Laat me eerlijk zijn, ik vind dat duur! Ons gebruik is normaal gebruik, we streamen af en toe netflix (lees: 2x/week een aflevering). Ik nam deze namiddag contact op met de klantendienst en uiteraard zaten we volgens die, overigens vriendelijke, dame juist van pakket en kan er jammergenoeg niets gedaan worden. Als ik dan zie dat je bij Scarlet een trio-pack hebt voor €39 begin ik toch eens na te denken. Naast een beperkter aanbod van TV-zenders zie ik weinig verschil. Ook de theoretisch snelheden die PRX meegeeft zullen wel ongeveer gelijk liggen denk ik? Iemand raad?
Beste, Ik had een openstaand saldo van mijn gsm abonnement niet betaald en ben afgesloten. Ik hebhiervoor ondertussen gebekd en een sms met betingsgegevens ontvangen maar had die echter al betaald op het gewone rekeningnummer met als mededeling mijn gsm nummer. Het bedrag was 41,67.kan u dit aub nakijken?ik heb dringend mijn gsm nodig. Alvast bedankt.
Hallo, Ik ben de voorzitter van mijn lokaal jeugdhuis en wij hebben Proximus internet, maar daar hebben we zelf voor moeten zorgen en voor moeten betalen, maar helaas hebben de andere jeugdorganisaties in mijn gemeente dat niet. Internet voor de jeugdorganisaties die in jeugdlokalen of een ruimte hebben binnen in een andere gebouw van de gemeente werd al enkele keren beloofd maar is tot nu toe nog niet gegeven, we wachten nu al 4 jaar. Het probleem is waarschijnlijk geld, gemeente Knesselare/Ursel heeft momenteel andere prioriteiten waar ze het geld aan spenderen wat logisch is. Maar voor veel jeugdorganisaties is internet wel noodzakelijk voor een goede werking te kunnen hebben. Dus zou Proximus ons kunnen helpen bij dit probleem? Het gaat over 5 jeugdorganisaties binnen de gemeente, 2 jeugdhuizen, scouts, klj en een speelpleinwerking. Alvast bedankt! Dries
hoe zie ik wanneer een film in hd is in de opvraagcatalogus?
Sinds windows 10 wordt windowslivemail niet meer ondersteund en werkt deze niet meer. Hier nog wel maar bij ons moe niet meer. Heb dan voor haar maar overgeschakeld op outlook mail . Ze krijgt nu haar mails binnen maar versturen lukt niet en steeds weer komt de melding dat de accountinstellingen zijn verouderd. Iemand een oplossing of een andere overzichtelijke app voor mails is ook altijd welkom.
Bij Happy time international staat er de meeste landen van Europa. Valt Zweden dan onder die meeste? Kunnen we ergens een lijst vinden met alle landen er expliciet opgeschreven? "U belt gratis naar alle vaste lijnen in de meeste landen van Europa, Marokko, Turkije, Verenigde Staten en Canada van 17u tot 8u op weekdagen en 24 uur per dag tijdens weekends en op feestdagen."
ik probeer mijn rinkeltijd op 30 sec.te zetten,en doe alles correct ,toch even tonen wat ik ingeef met uitzondering van mijn nummer,hier gaan we,**61*+32.........**30#,het lukt dus niet want krijg steeds ONVOLTOOID,heb wel een abonnement,iemand alvast bedankt willy
Hallo Ik wordt al maanden (...) constant gebeld door verschillende nummers, is het een privenummer, of nummers uit Oostenrijk, Luxemburg, USA... noem maar op ik heb het allemaal gehad. Elke keer dat ik van 1 'stalker' af ben (want ja, ze bellen mij echt elke dag, maakt niet uit wat uur) komt er binnen enkele weken een nieuwe bij. De meest recente is een prive nummer die mij ondertussen al 2 weken aan een stuk belt. Ik 'rejecte' de oproep 1 keer, en de persoon belde mij direct terug. Deze keer werd er een korte voicemail achtergelaten (meestal zijn er voicemails maar zonder geluid en 2 seconden lang). Het was een Hollandse vrouw maar geautomatiseerd "u wordt doorverbonden"... Ik word er gek van! Wat kan ik doen? Alvast bedankt!
beste, Ik had tuttimus, maar vond dit toch wel iets te duur, nu zag ik internet (onbeperkt) + tv + mobile voor 80€ Ik heb dit pack besteld https://www.proximus.be/nl/id_cr_int_tv_mob/particulieren/producten/andere-producten/packs/internet-tv-mobile.html Bestellnr R4WEBSHOP000101058 Internet onbeperkt + TV + Mobile Nu zie ik juist dat ik geen internet volume van 150GB kan bestellen terwijl dit wil op de website staat En er staat duidelijk bij vermeld extra volume 150GB in de Email van de bestelling (kijk afbeelding) (kijk voetnoot) Onbeperkt internetvolume: persoonlijk gebruik, cf. de algemene voorwaarden. Na gebruik van 750 GB, wordt je snelheid beperkt tot het einde van de maand, tenzij activering van je gratis 150 GB extra volume activeert via MyProximus Hoe kan ik dit terug op onbeperkt laten komen?
hoe kan ik een detailoverzicht krijgen van mijn uitgaande GSM-gesprekken, met vermelding uur, duurtijd en kost per gesprek ?
Zeer heldere controlelampjes . 'S nachts is de hele living verlicht ,kan dit gedempt worden...?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.