Skip to main content
Antwoord

Gsm afgesloten

  • March 9, 2017
  • 4 reacties
  • 436 Bekeken

Beste,
Ik had een openstaand saldo van mijn gsm abonnement niet betaald en ben afgesloten. Ik hebhiervoor ondertussen gebekd en een sms met betingsgegevens ontvangen maar had die echter al betaald op het gewone rekeningnummer met als mededeling mijn gsm nummer. Het bedrag was 41,67.kan u dit aub nakijken?ik heb dringend mijn gsm nodig.
Alvast bedankt.

Beste antwoord door NickyL

Dag Stefanie,

Dat klinkt niet, ik heb alvast een uitstel gezet terwijl het onderzoek lopende is.

Het nummer is dus weer actief, best even opnieuw opstarten.

Ik kan de afbeelding via deze weg niet openen. Kan je mij even het betaalbewijs bezorgen in een privébericht? Dit kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Nicky
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • Antwoord
  • March 9, 2017
Dag Stefanie,

Dat klinkt niet, ik heb alvast een uitstel gezet terwijl het onderzoek lopende is.

Het nummer is dus weer actief, best even opnieuw opstarten.

Ik kan de afbeelding via deze weg niet openen. Kan je mij even het betaalbewijs bezorgen in een privébericht? Dit kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Nicky

  • Auteur
  • Rising star
  • March 21, 2017
Ok, bedankt.
Het is nog steeds niet in orde in myproximus.

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • March 21, 2017
Dag Stefanie,

Dankjewel voor het bewijs.

Ik maakte een escalatie aan naar de betreffende dienst met het betaalbewijs.

Dit zal weldra in orde komen.

Oprechte excuses voor het ongemak.

Mvg, Nicky

  • Auteur
  • Rising star
  • March 24, 2017
Ok heel erg bedankt.
Groetjes.