Skip to main content
Antwoord

Onbeperkt internet

  • March 23, 2017
  • 3 reacties
  • 409 Bekeken

beste,

Ik had tuttimus, maar vond dit toch wel iets te duur, nu zag ik internet (onbeperkt) + tv + mobile voor 80€

Ik heb dit pack besteld https://www.proximus.be/nl/id_cr_int_tv_mob/particulieren/producten/andere-producten/packs/internet-tv-mobile.html
Bestellnr R4WEBSHOP000101058


Internet onbeperkt + TV + Mobile
Nu zie ik juist dat ik geen internet volume van 150GB kan bestellen terwijl dit wil op de website staat
En er staat duidelijk bij vermeld extra volume 150GB in de Email van de bestelling (kijk afbeelding)
(kijk voetnoot)
Onbeperkt internetvolume: persoonlijk gebruik, cf. de algemene voorwaarden. Na gebruik van 750 GB, wordt je snelheid beperkt tot het einde van de maand, tenzij activering van je gratis 150 GB extra volume activeert via MyProximus

Hoe kan ik dit terug op onbeperkt laten komen?

Beste antwoord door LorentzV

Zeer vreemd, ik vrees dat dit een fout is je profielpagina van jouw MyProximus. Je zou inderdaad onbeperkt internet moeten hebben. Ik raad aan om even contact op te nemen met onz eMyProximus dienst zelf via het nummer 0800 22 800, zodat zij jouw profiel in orde kunnen brengen. Sorry voor het ongemak alvast.

Groetjes,

Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 23, 2017
Dag B3NJAMIN,

Hoe bedoel je dat je geen extra volume kan bijkopen? Krijg je een bepaalde foutmelding? Wanneer je op de MyProximus webpagina gaat, ga je naar 'Mijn Producten', selecteer je 'Bekijk en configureer opties' bij je Internet abonnement en bij 'diensten' 'beschikbaar' kan je dan 150GB gratis aankopen.

Groetjes,
Lorentz.

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 23, 2017
Hey lorentz

Als ik er wil bij bestellen krijg ik dit te zien (afbeelding)




Mvg, Benjamin

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 23, 2017
Zeer vreemd, ik vrees dat dit een fout is je profielpagina van jouw MyProximus. Je zou inderdaad onbeperkt internet moeten hebben. Ik raad aan om even contact op te nemen met onz eMyProximus dienst zelf via het nummer 0800 22 800, zodat zij jouw profiel in orde kunnen brengen. Sorry voor het ongemak alvast.

Groetjes,

Lorentz.