ik probeer mijn rinkeltijd op 30 sec.te zetten,en doe alles correct ,toch even tonen wat ik ingeef met uitzondering van mijn nummer,hier gaan we,**61*+32.........**30#,het lukt dus niet want krijg steeds ONVOLTOOID,heb wel een abonnement,iemand
alvast bedankt
willy
Antwoord
Rinkeltijd verlengen
Beste antwoord door Marleen
Je moet inderdaad een abonnement hebben om de rinkeltijd van je gsm te kunnen aanpassen, met een Pay and Go is het altijd 15 seconden.
Je moet wel niet je eigen nummer invoeren maar volgens de support site voor 30 sec.:
**61*+32475151516**30# en druk op de beltoets om uw oproepen na 30 seconden door te schakelen naar uw voicemail:
Ik heb het zo geprobeerd en dat is gelukt.
zie voor het aanpassen van de rinkeltijd op gsm:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/rinkeltijd-aanpassen-voicemail-te-snel.html
PS: Een jaartje geleden is hier op het forum wel ook gezegd dat de code moet eindigen op 15 i.p.v. 16 (zou voor het buitenland zijn) dus:
**61*+32475151515**30#
Zo staat het dus wel niet op de support site.
zie voor meer informatie daarover:
nl.forum.proximus.be/telefonie-13/beltoon-verlengen-lukt-niet-33328
en:
nl.forum.proximus.be/telefonie-13/beltoon-kort-33343
Veel succes en laat ons eens weten of en hoe het gelukt is.
Je moet wel niet je eigen nummer invoeren maar volgens de support site voor 30 sec.:
**61*+32475151516**30# en druk op de beltoets om uw oproepen na 30 seconden door te schakelen naar uw voicemail:
Ik heb het zo geprobeerd en dat is gelukt.
zie voor het aanpassen van de rinkeltijd op gsm:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/rinkeltijd-aanpassen-voicemail-te-snel.html
PS: Een jaartje geleden is hier op het forum wel ook gezegd dat de code moet eindigen op 15 i.p.v. 16 (zou voor het buitenland zijn) dus:
**61*+32475151515**30#
Zo staat het dus wel niet op de support site.
zie voor meer informatie daarover:
nl.forum.proximus.be/telefonie-13/beltoon-verlengen-lukt-niet-33328
en:
nl.forum.proximus.be/telefonie-13/beltoon-kort-33343
Veel succes en laat ons eens weten of en hoe het gelukt is.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.