Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Is het mogelijk om meerdere toestellen aan te sluiten op een WiFi-Bridge, zoals de decorder, smart tv, internet radio, ... enz? Ik werk nu met devolo dlan 1200+, maar ik heb regelmatig op de tv storingen (blokjes) en ik zou misschien de WiFi-Bridge willen aankopen. Graag hulp bij mijn beslissing. Bedankt bij voorbaat.
Al meer dan een week kan ik mijn verbruik op mijn windowsphone 8.1 niet meer raadplegen ( dat is ook al de zoveelste keer ... ) Reden : We krijgen geen toegang tot de MyProximus services. Controleer of u een internetverbinding hebt ... enz... Oplossing aub ? Bedankt voor de moeite.
Begin februari ben ik uit elkaar gegaan met mijn vriend en moesten onze gegevens bij Proximus gewijzigd worden. Het heeft mij 2 maanden, 10 telefoons met de klantendienst en 6 bezoeken aan jullie proximuswinkels gekost om deze wijzigingen min of meer in orde te brengen. Omdat ik via mijn lerarenkaart korting krijg, besloot ik om ons oude pakket te laten vervangen door de nieuwe Tuttimus-formule. De aanvraag hiervoor gebeurde op 9 maart en zou 's nachts meteen in orde gebracht worden. Na meer dan een week wachten waren er nog steeds geen vorderingen zichtbaar in my proximus maar omdat alles blijkbaar nogal lang duurt in jullie systeem, het ik nog maar wat langer gewacht om terug contact op te nemen. Tijdens de paasvakantie ben ik naar jullie winkel in Wijnegem gegaan om wat meer info te vragen en blijkbaar is deze wijziging nooit doorgevoerd. Ik vraag mij af waarom ze mij dit dan aan de telefoon wel doen geloven en mij zelfs nog een extra keer opbellen ter bevestiging. Omd
Ons gsm abonnement is sinds zaterdag afgesloten omdat er een factuur niet tijdig betaald was. Ik heb hiervan geen herinnering gekregen via sms/mail/ brief. Vorige week waren wij op verlof in het buitenland en hebben toen een gemiste oproep ontvangen van jullie. Er werd geen bericht achtergelaten. Ik heb zaterdagavond de betreffende betaling onmiddellijk gedaan en jullie hierover ook gemaild. Ik heb verschillende malen gebeld en een bevestigingssms ontvangen met de nodige betalingsgegevens. Maar ik krijg niemand aan de lijn. Wij hebben twee gsms op 1 abonnement en hebben deze beiden nodig voor ons werk. ik lees op jullie site dat een abonnement pas afgesloten wordt na herhaalde verwittigingen en een aanmaning. Dit is dus duidelijk niet het geval.
Beste, Al enkele dagen is mijn verbinding (signaal) verloren met Proximus.. Woon namelijk in keerbergen en krijg dit niet terug. Na enkele malen gsm uit en aan te zetten lukt me dit nog steeds niet. In mechelen kreeg ik af en toe verbinding en in Leuven terug sterke verbinding. Waarom of wanneer krijg ik dit terug in keerbergen waar ik woon? Vrij lastig als er dan iets zou zijn en je kan niemand bereiken?.. Of ligt het aan mijn gsm? Hopelijk snel info. Mvg..
Op de tv-decoder is achteraan een cinch-aansluiting voorzien voor connectie met een hifi-installatie (bv. op de Aux-aansluiting) Tot voor kort werkte dit perfect voor bv. beluisteren van FM-zenders. Sedert kort is er een luide brom te horen door de boxen bij beluisteren van het tv-geluide. Iemand een idee wat de oorzaak hiervan is. Er zijn recent geen apparaten bijgevoegd of iets veranderd aan de electrische installatie.
Tot februari 2017 had ons bedrijf een abonnement van 15 EUR voor 1 GSM-nummer op mijn naam (zaakvoerder). De andere zaakvoerder kocht prepaid-kaarten, niet van Proximus. In februari kocht de andere zaakvoerder een smartphone en ging ons bedrijf een abonnement aan van 15 EUR voor deze andere zaakvoerder zijn GSM-nummer. Ikzelf stelde vast dat het abonnement voor mijn GSM-nummer (geen smartphone) nog teveel kostte voor wat ik verbruik en zegde mijn abonnement op en vroeg het prepaid-systeem aan. Wij gaven in de winkel onze identiteitskaarten + alle gegevens van ons bedrijf. Sindsdien loopt alles verkeerd. 1) De 1ste factuur voor het nieuwe abonnement stond op de privénaam van de andere zaakvoerder. Na een telefoon aan de helpdesk, komt er nu wel een factuur op naam van het bedrijf, maar met EVBA als vennootschapsvorm in plaats van VOF (nochtans geweten van mijn vroegere abonnement + de data door de winkel in het systeem ingevoerd => alleen was het systeem die dag in panne en kon er niets
Hallo, Zowel via de site als via de app heb ik €100 mobiel internet verbruikt buiten mijn bundel. Echter is er nog 1GB mobiele data beschikbaar. Ik heb donderdag reeds telefonisch contact gehad met de helpdesk, toen het bedrag op €50 stond. Ze zouden alles rechtzetten. Echter is dit nog steeds niet in orde. Zeer vervelend, kunnen jullie aub kijken voor oplossing? Ik wil graag weten wat de correcte stand van zaken is betreffende mijn verbruik/factuur.
stel ik vertrek op een bepaalde dag om 4u smorgens en ik doorkruis 2 landen in europa is mijn 24u dan geldig tot de volgende dag 4u en betaal ik éénmalig de 2 of 5 € of betaal ik dat voor beide landen?
Hallo, Sinds de aankondiging van" pay and go mag niet meer ongeregistreerd", vliegen de sms'en hier rond ons oren op 3 GSM nummers. Die 3 nummers komen origineel van (geregistreerde) Mobistar nummers, en werden met de nodige papieren overgedragen aan "postmobile", met registratie en behoud van nummers. Nu is Postmobile automatisch overgenomen door Proximus (postmobile werkte als sub-IPS van proximus trouwens) De kaartjes worden al jaren regelmatig bijgeladen door mijn bankrekening , vroeger via Banxafe(= ook geregistreerd), maar dat werkt al geruime tijd niet meer( 2 ervan jaarlijks, 1 ervan om de 1 a 2 maand), dus proximus kent naam en adres via de registratie van postmobile inschrijvingen , en via de bankrekening die ook op naam is. Nochtans doet Proximus alsof deze nummers niet werden geregistreerd, en krijgen wij haast dagelijks herinneringen dat we moeten registreren !! Hebben ze bij proximus nu echt niks anders te doen dan deze zinloze SMS'en te zenden ???
Vrijdag 14/04/2017 langsgeweest is de proximus winkel om over te stappen van orange naar proximus. Diezelfde dag bericht gekregen van proximus dat ik hen moest contacteren met mijn simkaartnummer en klantennummer van orange. Proximus gebeld en blijkbaar stond de overdracht geblokkeerd, er waren problemen bij orange. Die persoon zou dit doorgegeven aan de achterliggende diensten. Vandaag 19/04/2017 was de overdracht nog steeds niet in orde. Terug naar proximus gebeld en ze zouden het opnieuw proberen. Na enkele minuten heb ik zowel bij orange als bij Proximus totaal geen bereik meer, alleen noodoproepen. Ik kan dus niemand meer bereiken en niemand kan mij bereiken. Dit is heel vervelend aangezien dit mijn enige nummer is en ik dringend mensen moet kunnen opbellen. Hoelang duurt het vooralleer ik terug bereikbaar ben?
Hallo, Ik heb een PayenGo Smart formule en heb nog 7 euro krediet. Nu probeer ik een SMS te sturen en krijg ik de boodschap dat mijn saldo ontoereikend is. Hoe kan dat? Mvg
Beste, ik heb al een aantal keer telefonisch info gevraagd over het oplossen van mijn probleem, maar tot nu toe is er nog geen oplossing gevonden. Als ik inlog met mijn account op MyProximus, krijg ik sinds enige tijd deze melding na het inloggen: "U hebt geen toegang tot deze toepassing - Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing.". Ik heb geen enkele mogelijkheid op dat moment om bv. mijn klantenrekening toe te voegen of op een andere manier een verwijzing te maken naar mijn bestaande contracten. Graag had ik via deze weg vernomen wat er nog mogelijk kan gebeuren om dit probleem op te lossen. Ik wil immers mijn abonnementen online kunnen beheren en/of mijn bizzclub punten kunnen raadplegen en inruilen. Alvast bedankt voor de opvolging!
Ik heb via myproximus betaald zodat mijn diensten kunnen herstarten, zoals bij telenet, als je via de site betaalt start alles binnen het uur op. Blijkbaar kan proximus dit niet bieden want ik wacht nog altijd. Ook heb ik al ee maand geleden een ander pakket aangevraagd en is nog niets aangepast. Ofwel worden mijn diensten nu herstart ofwel stap ik vandaag over naar telenet. Heb al meerdere problemen gehad met proximus en ben echt niet content.
Wij hebben al minstens 2 jaar zelfde gsm abonnement (dochter, zoon en ikzelf). Plots is mijn dochter bijna €60 over haar limiet en we zijn nog maar halverwege de maand terwijl ze nog nooit over haar limiet is gegaan. Ze heeft niets anders gedaan dan de voorbije maanden? Ik heb gebeld met de klantendienst en natuurlijk eerst betalen daarna éénmalige commerciële geste. Dat is heel vriendelijk dat je misschien één keer een terugbetaling doet maar daarmee kennen we de oorzaak niet van haar abnormaal hoge verbruik. Op 12 uur tijd, 's nacht dan nog, €40 erbij. Dat kan toch niet. Ze heeft trouwens alleen maar smsen gekregen betreffende free any time. En dan altijd die excuses, het is facebook, Youtube....Hoe kunnen we bewijzen dat ze daar niet meer dan anders mee bezig is geweest. We zijn al enkele jaren bezig met een smartphone, we weten hoeveel wat verbruikt. We zijn trouwens de enige niet met zelfde probleem. Ruikt toch een beetje naar afzetterij.
Ik heb 2 vraagjes - Bij "aanbevolen product" heb je 3 opties, "nee, bedankt", "later" en "bedank", als je op "bedankt" in het paars klikt, wil dit dan zeggen dat je het koopt want dat wil ik niet? Momenteel staat er "goed nieuws: de producten die u gekozen hebt, komen overeen met uw huidige behoeften. - Waarom zijn deze prijzen om te bellen vanuit het Verenigd Koninkrijk plots anders? Als ik daarnet keek op mijn gsm was een sms maar 2 cent (op de website staat dit ook zo) en als ik nu kijk is het 9 cent? Ik heb een Smart 15 abonnement. Afbeelding vind je hieronder.
Ik heb al 3 keer telefonisch geprobeerd om over te schakelen naar bizz all in Dit zou sneller gaan indien ik dit telefonisch deed Ik wacht al sinds 25 maart hierop Enig idee hoe dit snel kan opgelost worden ?
hallo wij hebben 3 full control abonnementen vanaf maart 2017 ik krijg in mijn mail box uiteindelijk de facturen van mijn gsm nummer maar ik heb een probleem met het terugvinden van de facturen van mijn man en dochter blijkbaar zijn deze niet gekoppeld aan mijn mail heb hiervoor al gebeld, blijkbaar werden ze opgestuurd naar ons oud adres heb deze telefonisch laten aanpassen er werd mij gemeld geduld te hebben maar ik vrees dat er weer iets niet juist loopt mijn man kan met zijn gsm niets meer doen deze morgen, heb hem dan maar opgeladen voor 15 euro dat ging wel maar waar blijven die facturen want ik denk dat er van alles verkeerd loopt en wij ofwel straks niet meer kunnen bellen ofwel wij een hoge rekening krijgen. Wat moet ik doen?
Beste, Ik kan nog altijd mijn vast verbruik niet raadplegen en mijn vaste producten worden ook niet weergeven. Mijn dochter haar MyProximus voor haar gsm word niet korrekt weer gegeven en krijgt te laat waarschuwingsmeldingen. Heb hiervoor al verscheidene malen klacht voor ingediend. Mijn probleem zouden ze intern moeten opgelost krijgen nog altijd niet gebeurd. Mijn dochter haar probleem krijg je met moeite een oplossing tot je na veel bellen een goede medewerker aan de lijn hebt. Nu zou zij over haar internet verbruik zitten dat in haar abonnement is inbegrepen. Ze heeft 8 gb in abonnement, nu vandaag staat haar Myproximus op 8.2 gb verbruikt en een bijbetaling van 40.5 €. Voor zo'n beetje erover te zitten vind ik dit een gigantisch bedrag. Er zijn al zeker drie maanden problemen met jullie applicatie en er komt maar geen oplossing. Jullie waarschuwingsmeldingen komen te altijd te laat. Er moet echt iets gaan gebeuren om dit op te lossen. Ik vind het niet leuk dat ik elke maand opnie
Is de prijs van het gsm abonnement voor Proximus Smart +15 recent omhoog gegaan? Van 15 naar 16€? Werd dit ergens gemeld? Is het interessant voor een bestaand klant om een update te laten doen nu er een nieuw pakket aangeboden wordt? Wij hebben telefoon, internet en 3 gsm abonnementen bij Proximus. Als ik op het forum lees hoeveel er kan fout lopen eer ze op facturatie niveau alles juist aanpassen dan twijfel ik daar toch aan. Groetjes, Sonja
Beste klantendienst, Ondertussen is de factuur van Proximus van de maand maart binnen en WEER worden de extra kosten aangerekend voor nationaal bellen en sms'en. Dit loopt ondertussen al 8 maanden verkeerd. Hoeveel tijd heeft Proximus nodig om deze eenvoudige rechtzetting te doen? Als ik het bericht krijg dat mijn klacht is afgesloten dan verwacht ik dat het probleem opgelost is. Zo blijven we bezig natuurlijk. Graag via deze weg toch een reactie van de klantendienst en de bevestiging dat het aangepast werd zodat ik de volgende maand eindelijk een juiste afrekening krijg. Er belt niemand terug als ik via de site aanklik om mij te contacteren binnen de 15' en een ‘online betwisting is tijdelijk niet mogelijk’. Is dit dan de enige manier om de klantendienst te bereiken? Ik heb geen tijd om uren aan de telefoon te wachten tot de lijn vrij is. Kan u ook doorgeven aan de boekhouding dat ik wacht op een creditnota alvorens mijn factuur betaald zal worden. Graag een snelle en dui
Vandaag dan toch maar eens het entertainment pack geactiveerd om de zender fox te hebben. Was vrijwel onmiddellijk geactiveerd maar heb alle zenders uit het pack behalve fox. Vermoed dat het dezelfde reden heeft dat ik geen HD kanalen kan ontvangen, de bandbreedte. Is er iets wat ik zelf kan doen/ veranderen om wel de HD kanalen en fox te ontvangen? Heb al gezocht bij de instellingen van mijn modem en naar een manier om over te schakelen van 20mhz naar 40mhz maar vind niks. Ken er niet genoeg van blijkbaar.
ik ben sinds maart overgeschakelt naar proximus tutimus bundel maar heb nog steeds geen code voor netflix ontvangen, kan dit nagekeken worden?
beste, als klant van proximus en met het pakket tuttimus ben ik gisteren in het chopping centrum wijnegem een nieuw gsm sim kaart gaan halen. ze hadden me beloofd dat deze vandaag zou geactiveerd worden. nu mijn vraag is gaan ze dat op een feestdag activeren of maar pas dinsdag anders zijn de beloften ook maar een reclame stunt. ik hoor het graag
Ik kan geen documenten en/of foto's verwijderen uit mijn Cloud. Ik selecteer de documenten, klik op "meer" en selecteer "verwijderen". Dan komt er een bevestigings popup en moet ik op "naar prullenbak verplaatsen" klikken maar dat gaat dus niet. Ik kan dus geen documenten deleten !
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.