Antwoord
Netflix promotie code
ik ben sinds maart overgeschakelt naar proximus tutimus bundel maar heb nog steeds geen code voor netflix ontvangen, kan dit nagekeken worden?
Beste antwoord door Francklin
De Netflix code wordt normaal gezien ten laatste 10 werkdagen na de activatie van het pack per post verstuurd.
Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code, en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team"
dan kijken ze dit voor je na.
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code, en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team"
dan kijken ze dit voor je na.
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.