Ons gsm abonnement is sinds zaterdag afgesloten omdat er een factuur niet tijdig betaald was. Ik heb hiervan geen herinnering gekregen via sms/mail/ brief. Vorige week waren wij op verlof in het buitenland en hebben toen een gemiste oproep ontvangen van jullie. Er werd geen bericht achtergelaten.
Ik heb zaterdagavond de betreffende betaling onmiddellijk gedaan en jullie hierover ook gemaild. Ik heb verschillende malen gebeld en een bevestigingssms ontvangen met de nodige betalingsgegevens. Maar ik krijg niemand aan de lijn.
Wij hebben twee gsms op 1 abonnement en hebben deze beiden nodig voor ons werk.
ik lees op jullie site dat een abonnement pas afgesloten wordt na herhaalde verwittigingen en een aanmaning. Dit is dus duidelijk niet het geval.
Antwoord
GSM afgesloten
Beste antwoord door LorentzV
Dag RoselienS,
Op 29/03 werd de laatste herinnering verzonden, gericht aan Springael-Perdu: Biezeweide 0056, 1500 Halle. Hierin werd gevraagd om de betaling te doen binnen de 3 dagen. Ondertussen zie ik wel dat je een €123,93 extra hebt betaald. Dit zal als een krediet afgetrokken worden van je volgende factu(u)r(en).
Groetjes,
Lorentz.
Op 29/03 werd de laatste herinnering verzonden, gericht aan Springael-Perdu: Biezeweide 0056, 1500 Halle. Hierin werd gevraagd om de betaling te doen binnen de 3 dagen. Ondertussen zie ik wel dat je een €123,93 extra hebt betaald. Dit zal als een krediet afgetrokken worden van je volgende factu(u)r(en).
Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.