Skip to main content
Vraag

MyProximus geen toegang

  • April 18, 2017
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Johan Huygh
Beste, ik heb al een aantal keer telefonisch info gevraagd over het oplossen van mijn probleem, maar tot nu toe is er nog geen oplossing gevonden.

Als ik inlog met mijn account op MyProximus, krijg ik sinds enige tijd deze melding na het inloggen: "U hebt geen toegang tot deze toepassing - Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing.".

Ik heb geen enkele mogelijkheid op dat moment om bv. mijn klantenrekening toe te voegen of op een andere manier een verwijzing te maken naar mijn bestaande contracten.

Graag had ik via deze weg vernomen wat er nog mogelijk kan gebeuren om dit probleem op te lossen. Ik wil immers mijn abonnementen online kunnen beheren en/of mijn bizzclub punten kunnen raadplegen en inruilen.

Alvast bedankt voor de opvolging!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • April 19, 2017
Dag Johan,

Wil het erg graag met je bekijken! Kan je mij alvast je login gegevens bezorgen? Dit kan je steeds bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes, Nicky