Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
ik krijg ineens een aanrekening voor een gsmnr dat niet meer bestaat! enfin dat niet meer door ons gebruikt wordt razend ben ik !!!!
Op dinsdag 04/04/2017 heb ik online een aanvraag ingediend om nieuwe Familus-klant te worden via het Affinity Klantvoordeel programma. Op woensdag 05/04/2017 ben ik dan door een medewerker opgebeld om alle contactgegevens te verzamelen en alles in orde te maken. Deze medewerken vroeg me wanneer er iemand mocht langskomen om gratis te komen installeren. Toen ik hem zei dat dit zo snel mogelijk mocht, zei hij mij dat er ten laatste op vrijdag 14/04/2017 iemand zou langskomen om alles te installeren, maar dat dit binnen de 48uur telefonisch bevestigd zou worden en dat hij zou proberen om vroeger iemand langs te sturen. Toen ik op dinsdag 11/04/2017 nog steeds geen bevestiging ontvangen had, heb ik zelf maar teruggebeld naar de klantendienst. De medewerker die ik toen aan de lijn heb gekregen wist niet goed wat te doen, heeft me dan maar een hele tijd in wacht gezet om bij de dienst planning te gaan horen hoe de vork aan de steel zat. Vervolgens deelt ze me doodleuk mee dat "het doss
Op dit moment hebben wij een pakket zonder vaste lijn. Wij zouden graag een vaste lijn willen toevoegen aan ons huidige pakket. wat gaat ons dit kosten?
op de factuur van maart staan er extra gesprekken aangerekend (48.80€), maar zonder verdere details. Ik heb reeds 3 maal een detail van de gesprekken opgevraagd, maar telkens krijg ik een brief met een verschillend bedrag ZONDER details en het bedrag van de details (die ik niet zie) is telkens verschillend. Na nog maar eens contact opgenomen te hebben op 3/4 met de klantendienst is er een dossier opgemaakt maar tot op heden nog steeds geen antwoord. Via My proximus kan ik deze details van die maand ook niet raadplegen wegens technische storing. dit is al weken zo en dit verschijnt enkel bij deze factuur. Als er geen details gegeven worden betwijfel ik dat er extra kosten gemaakt zijn.
En straks komt heel die factuur zeker in 1 keer? Sorry, maar dit vind ik alles behalve service. Ik ga niet in 1x 250 euro betalen aan jullie omdat jullie facturatiedienst niet werkt of dat er daar dingen mislopen. Het zou trouwens niet de eerste keer zijn dat er allerlei verkeerde dingen aangerekend zijn. En als ik dan een detail vraag krijg ik een blad aan met daarop 2 bedragen. Dat noem ik geen detail. Graag een deftige oplossing voor dit overduidelijke probleem.
Telkens als ik proximus tv op pc of tablet/smartphone wil bekijken krijg ik de melding dat dit niet geactiveerd is in mijn account als ik ga kijken in my proximus staat er op de tv app dat er een technisch probleem is dit heb ik bij meerdere toestellen geprobeerd dacht mss dat het daar aanlag dus niet blijkbaar iemand een idee aub?
ik heb thermostaat van Atag One dat via Wifi werk ; Nu mij vraag om de tien dagen val uit? gisteren naar proximus gebeld met antwoord dat ik niet B-Box2 moet veranderen alleen wifi-kanaal van mijn modem te verbeteren met standaard wordt 1gebruikt, maar hebt de keuze tussen 13 kanalen. de kanalen 1,6en 11 geven beste resultaat??? vandaag alles uitgetest niks luk??? kan iemand iets laten weten, wat ik moet doen?
Wij krijgen nu al enkele maanden kosten aangerekend op ons factuur, waar we zelfs niet weten waar ze van komen. Het 'all adult' pack wordt al enkele maanden aangerekend, wat maandelijks toch maar liefst een bedrag is van 19,95 euro. Raar, want wij hebben geen weet van een activatie en geen bevestiging van activatie van Proximus, hoewel zij hier naar mijn weten toch verplicht over moeten communiceren... Uiteraard al enkele keren gebeld naar de klantendienst en blijkbaar enkel valse beloftes dat het zou stopgezet worden. Tot op de dag van vandaag is het nog steeds niet stopgezet en wordt het nog steeds gefactureerd. Ik weiger die 19,95 euro te betalen wat dan al twee maal tot een afsluiting heeft geleid. Opnieuw dan maar gebeld naar de klantendienst, alles uitgelegd, sluiten ze onze packs terug aan en beloven die 'all adult' pas af te sluiten, maar opnieuw zien we daar niets van. Op een schaal van 1 -10 dat ik het beu ben, is het nu toch een 20. Aangezien we al zoveel dingen gedaan
Al enkele malen heb ik via MyProximus de aanvraag gedaan tot domiciliëring. Tot op heden echter krijg ik telkens een sms om te zeggen dat mijn factuur nog niet betaald werd. En als dit niet binnen de 'iets aantal' dagen gebeurt, mijn diensten afgesloten worden. Dit betekent dus dat ik telkens nog manueel de overschrijving dien te doen. Graag had ik dit snel in orde gekregen, en deze keer effectief. Met vriendelijke groeten, Jelle
klant van oktober 2016..klantnummer 619281856.kan op myproximus, niets meer zien, van alles naar niks.paar keer gebeld, geen hulp!!!dit tot daar aan toe; factuur komt (natuurlijk) netjes op tijd!nu geen email meer, wachtwoord ineens verdwenen.emailprogramm thunderbird.ik zou dit graag opgelost zien!!!anders zal ik snel bij andere provider zitten!ben het kotsbeu!!bellen is heel moeilijk, moet altijd werken.kan pas vrijdag bellen.helaas krijg ik heel veel mails en vooral t belangrijkste is dat mijn rekeningen allemaal via mail komen.kan ik dus ook niet!
Ik krijg steeds deze mededeling als ik wil inloggen om andere nummers aan My Proximus wil toevoegen: Wat doe ik verkeerd? Ik heb een zakelijk account met 3 nummers.
Mijn zoon is pin code voor ontgrendelen gsm vergeten. All meerdere keren geprobeerd al denkende dat de puk code misschien gevraagd zal worden...niet het geval dus. Hoe kunnen we zijn gsm ontgrendelen? Dank bij voorbaat
Hallo, Op 5 april hebben wij onze eindfactuur m.b.t. de beëindiging van contract mogen ontvangen. Hier staat echter een tweetal posten op welke wij niet thuis kunnen brengen: • Bizz IP Box a € 349,7025 • Modem b-box a €99,00 Wat zijn dit voor posten? Tot op heden hebben wij ook nog geen verzoek gekregen van een monteur om het een en ander af te monteren. Alvast bedankt voor de informatie. Ons klantnummer is 9580902 Met vriendelijke groet, Jos van den Dungen P.S. aangezien ik vanuit Nederland werk kan ik jullie 0800 nummers niet bellen.
Hallo, wij hebben een website via gratis webruimte Proximus. Domeinnaam = .net. Host= users.skynet.be. Webmaster (privépersoon) is overleden en wij zijn zelf ONervaren. Wij beschikken over gebruikersnaam en paswoord maar slagen er niet in om zelf in deze website te geraken voor aanpassingen die moeten gebeuren.
Ik heb een Bizz all-in contract afgesloten met daarin een een Bizz mobile + Phone 46 Dit wil zeggen dat ik een smartphone kon kiezen Dat is gebeurd maar ik heb deze nog steeds niet ontvangen, laat staan dat er al contact werd over opgenomen (wat ging gebeuren) Deze avond voor gebeld maar blijkbaar vinden ze er niets van terug en wordt mij aangeraden naar een proximuswinkel te gaan. Ik ga hier waarschijnlijk wel al voor moeten betalen op mijn volgend factuur. Klacht indienen denk je dan maar , maar ook dat is zeer moeilijk te vinden waar dit dient te gebeuren. Mijn volgende stap kan dan alleen maar een opzegging zijn van het abonnement of is er een andere oplossing Benieuwd naar antwoord Groeten Hendrik
Reeds de tweede maal dat factuur niet klopt en dan erboven op een factuur betaald die eigenlijk ook niet correct was daar de diensten niet eens ter beschikking waren: Ik ben sinds eind februari aangesloten voor mijn mobielabonnement bij een andere provider maar zowel op de factuur van maart en de nieuwe factuur van april staat er nog steeds mijn oud abonnement om te betalen. Alsook na meer dan een maand te hebben geprobeerd om mijn diensten te kunnen verhuizen (en ik dus sinds 1 februari geen diensten heb kunnen gebruiken buiten de mobiele abonnementen,maar wel de kosten ervoor heb betaald) heb ik begin maart alles opgezegd van internet+tv en dan reeds op 24 maart de toestellen binnengebracht bij de winkel maar ook deze pack-kosten worden opnieuw op de factuur aangerekend. Ik denk niet dat het de bedoeling is om kosten te betalen voor iets wat niet eens in meer in gebruik is..en uren aan de telefoon hangen om van de ene persoon naar de andere persoon gestuurd te worden om dan u
heb mijn abonnement veranderd naar Pay &go en nu blijkt mijn nummer niet meer in werking te zijn. ik zit momenteel in het buitenland en kan dus niet naar de hulplijn bellen. hoe zou ik met Proximus in contact kunnen komen, of ervoor zorgen dat mijn nummer weer werkt ?
Beste, we hebben al twee dagen thuis 'geen service' op onze gsm staan, alsook geen 4G op pc. Het gaat over 3 verschillende gsm's, verschillende abonnementen. Ook zijn batterijen en kaarten er al uitgehaald. Die 'geen service' is enkel in en rond ons huis. Terwijl we wel nog vaste lijn, wifi en digitale tv van andere provider tot op heden kunnen ontvangen. Ook al tweemaal naar de 0800 lijn gebeld, maar ze hebben mij tot hiertoe nog niet geholpen. Weet iemand hoe dit probleem te verhelpen is?
Beste, Het is om te vragen wanneer de Marshmallow update voor de S5 Mini in België uitkomt, die al tijdje in andere landen uit is. Beetje hetzelfde verhaal bij de gewone S5. https://nl.forum.proximus.be/smartphones-32/android-6-update-voor-samsung-galaxy-s5-35917 Alvast bedankt. Vriendelijke groeten.
Met de Proximus TV app (windows10 en tablet) kan ik niet naar Zes kijken. In de zenderlijst staat Zes wel en kan wel opnames plannen via de app. Iemand nog dit probleem.
ik ben patricia en ben nieuwe klant na 20 jaar bij telenet te zijn aangesloten en nooit problemen gehad nu na 1 maand al een aanvaring hopelijk lost het zich op of stap terug over
Hallo, vroeger was ik Proximus-klant tot ik 07/2016 overstapte naar mobile vikings. Op 1 april 2017 deed ik echter online aanvraag om terug naar Proximus over te stappen. Ik kreeg hiervan een simkaart en een bevestiging, maar bleef bij mobile vikings. Na een week later langs te gaan bij een proximus center vertelden ze me dat de overdravht niet te vinden was. De mevrouw hielp me aan een nieuwe overdracht, met weer een nieuwe simkaart en een contract. WEER een week later (18/04) ging ik naar een ander proximus center, waar ze weer m'n overdracht niet konden vinden...hier kreeg ik voor de derde keer een nieuwe simkaart+contract, nu zou deze weer binnen de 48 uur overgedragen worden, maar met nog maar drie uur op de teller begin ik me al klaar te maken voor de derde teleurstelling. Heeft iemand dit ook al eens voorgehad? Hoe werd dit opgelost? M'n enthousiasme om weer Proximus-klant te worden verminderd steeds meer & meer.
Stom, natuurlijk van mij, komt sms binnen dat factuur zichtbaar is op my proximus en is totaal uit mijn gedachten gegaan. Gevolg afsluiting van telefoon. Onmiddellijk betaald, de bank zegt dat het geld op de proximus rekening staat ondertussen maar telefoon staat nog niet aan. Ik probeer met vast toestel te telefoneren want het mobiel toestel zegt steeds dat ik nog een openstaande factuur heb, krijg niemand aan de lijn. Ik zal dus nog een dag ingaan zonder telefoon. Verschrikkelijk, weet dat ik in fout ben gegaan maar toch. klantendienst bellen heeft geen zin, heb ook al een mail gestuurd, geen reactie. we hebben zelf een eigen zaak, als ik zo met onze klanten zou omgaan zouden we snel de boeken moeten sluiten.
Ik heb mij in een proximuspunt al laten registreren, maar krijg steeds sms-jes dat ik me moet laten registreren. Ben ik nu in orde of niet?
Ik krijg sinds vorige week steeds volgende foutboodschap als ik programma's van vitaya probeer te bekijken op pc via tvreplay. Het gaat om Masterchef Australia MediaFailed 3050 Failed to download 50 consecutive chunks for stream type Audio - halting playack
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.