Skip to main content

Bizz-All-in

  • April 19, 2017
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Ik heb een Bizz all-in contract afgesloten met daarin een een Bizz mobile + Phone 46
Dit wil zeggen dat ik een smartphone kon kiezen
Dat is gebeurd maar ik heb deze nog steeds niet ontvangen, laat staan dat er al contact werd over opgenomen (wat ging gebeuren)
Deze avond voor gebeld maar blijkbaar vinden ze er niets van terug en wordt mij aangeraden naar een proximuswinkel te gaan.
Ik ga hier waarschijnlijk wel al voor moeten betalen op mijn volgend factuur.
Klacht indienen denk je dan maar , maar ook dat is zeer moeilijk te vinden waar dit dient te gebeuren.
Mijn volgende stap kan dan alleen maar een opzegging zijn van het abonnement of is er een andere oplossing
Benieuwd naar antwoord
Groeten
Hendrik
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 20, 2017
Dag Hndrk,

Stuur je me je klantgegevens door via een privébericht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella