Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app

  • April 20, 2017
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Telkens als ik proximus tv op pc of tablet/smartphone wil bekijken krijg ik de melding dat dit niet geactiveerd is in mijn account als ik ga kijken in my proximus staat er op de tv app dat er een technisch probleem is dit heb ik bij meerdere toestellen geprobeerd dacht mss dat het daar aanlag dus niet blijkbaar iemand een idee aub?

Beste antwoord door sabineb

Hi Timmy,

je Proximustv account / Myproximus account ( gmail dus).. is gelinkt aan een klantennummer waarop een tv appicatie pas actief is sedert gisteren ( 19/04/2017)

Ik zag dat er nog geen doorstroming was, dus nu manueel account aan de server prx tv gelinkt

check ook even of dit product ook al voorkomt in je Myproximus, enkel op die manier kan die link leggen om in te loggen

mvg sabine
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • Antwoord
  • April 20, 2017
Hi Timmy,

je Proximustv account / Myproximus account ( gmail dus).. is gelinkt aan een klantennummer waarop een tv appicatie pas actief is sedert gisteren ( 19/04/2017)

Ik zag dat er nog geen doorstroming was, dus nu manueel account aan de server prx tv gelinkt

check ook even of dit product ook al voorkomt in je Myproximus, enkel op die manier kan die link leggen om in te loggen

mvg sabine

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 20, 2017
Bedankt het werkt nu! 🙂

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • April 20, 2017
Graag gedaan.. soms moeten we die computergestuurde programmakes een duwke geven LOL

mvg sabine