Skip to main content
Vraag

Heropstarten van telefoon

  • April 19, 2017
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Stom, natuurlijk van mij, komt sms binnen dat factuur zichtbaar is op my proximus en is totaal uit mijn gedachten gegaan. Gevolg afsluiting van telefoon.
Onmiddellijk betaald, de bank zegt dat het geld op de proximus rekening staat ondertussen maar telefoon staat nog niet aan.
Ik probeer met vast toestel te telefoneren want het mobiel toestel zegt steeds dat ik nog een openstaande factuur heb, krijg niemand aan de lijn.
Ik zal dus nog een dag ingaan zonder telefoon.
Verschrikkelijk, weet dat ik in fout ben gegaan maar toch.
klantendienst bellen heeft geen zin, heb ook al een mail gestuurd, geen reactie.
we hebben zelf een eigen zaak, als ik zo met onze klanten zou omgaan zouden we snel de boeken moeten sluiten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 20, 2017
Dag mieke75,

Ik kijk dit graag voor je na, bezorg je mij (in privébericht) klantgegevens?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE