Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Proximus is zowat het enige bedrijf waar je klant moet zijn bij ING/KBC of DEXIA om een online betaling te kunnen uitvoeren. Waarom geen visa of maestro betaling???? Kan je je voorstellen dat amazon, bol.com, zalando enkel ING/KBC/DEXIA betalingen toelaat? Dominique Leroy is al meer dan een jaar de baas, maar het wordt nu toch wel stilaan tijd dat ze proximus eens voor de spiegel van de 2017-verwachtingen houdt!
Hallo, Ik kan mijn verbruik (Internet Start) niet raadplegen via MyProximus online (desktop).Wat moet ik doen? mvg
Wanneer mijn limiet van mobiel internet bereikt wordt er automatisch overgeschakeld naar een lagere snelheid. Maar het extra verbruik wordt wel gewoon aangerekend. Waar zit de logica dat je zowel extra betaalt en zowel op een vertraagde verbinding valt? Als ik betaal voor iets zou ik graag dezelfde kwaliteit krijgen als ik normaal heb.
Wanneer gaat proximus nu eindelijk de update van de galaxy s5 mini naar mashmellow goedkeuren? Alle landen inclusief luxemburg gingen al voor en wij kunnen maar blijven wachten.
daar de proximus tv website niet mer mogelijk is op zowat alle browsers, probeerde ik de proximus tv app te gebruiken. Maar vanaf het eerste moment - al enkele weken geleden, krijg ik steeds hetzelfde error bericht: "u kan niet worden geregistreerd op dit moment. probeer het later opnieuw" nergens vind ik terug wat ik zou moeten doen - of hoe het in orde te brengen. graag toelichting naar de geheime tip. .
Ik stel vandaag vast dat TV Overal in Firefox op PC ook niet meer werkt zoals al een tijd geleden dit ook op Google Chrome onmogelijk werd. Er verschijnt nu ook in Firefox steeds de melding om Silverlight te installeren; terwijl deze toepassing geïnstalleerd is. Immers TV Overal werkt wel nog op IE11; wat wel bewijst dat Silverlight geïnstalleerd is. Hopelijk blijft TV Overal nog een tijd werken met IE11, want met de Windows 10 Proximus App is het maar mogelijk om naar 1 zender te kijken.
Telkens je een grens overschrijdt ontvang je minstens 2 SMS-berichten met tarifiëring voor dat land. Dit is zeer vervelend, vooral op cruise op zee of rivier. Meestal is dat 's nachts varen en wordt je gewekt telkens een grens wordt overschreden. Hoe schakel ik het ontvangen van die berichten compleet uit?
Programma’s opnemen met tv overal lukt niet meer, live afspelen lukt nog wel. Opnamebibliotheek is plotseling (maar niet door ons !!!) volledig leeggemaakt en geeft voor de lange termijn capaciteit nog een vrije ruimte aan van 5% ? Kunnen dit asap oplossen aub gezien wij de replay en de opnamefunctie zeer frequeng gebruiken.
In begin juli vertrek ik met een vriend op trektocht doorheen het noorden van Schotland (Inverness, Cannich, Alltbeithe, Morvich ; Torridon, Kinlochewe, A'Mhaighdean). We vroegen ons nu af hoeveel gsm-bereik we daar zullen hebben om het thuisfront wat op de hoogte te brengen dat we veilig zijn etc. Verder nog een vraag indien dit niet het geval is. Wanneer we geen bereik hebben, is het dan nog steeds mogelijk om noodnummers (999 of 112) te bereiken indien er iets zou voorvallen? Vriendelijke groeten!
Beste, Even een vraagje. Mijn vriendin klaagt regelmatig over opnames die niet worden uitgevoerd. Ikzelf heb hier weinig last van maar merk dat dit hier wel regelmatig terug komt. Enkel in het begin nam the walking dead niet op, maar na hier dit 1x te melden is dit opgelost. Nu kan ik maar moeilijk voor ieder programma een nieuw topic aanmaken. Heeft dit te maken met de software? Of misschien met mijn internetverbinding? Ik kan maar max 1 tv in HD aansluiten en zit op 12mbps. (Zou beter mogen, maar ik heb hier vrede mee. Ik werk voor een van jullie partners en wist waar ik aan begon. Die snelheid is laag maar stabiel en dat vind ik zeker zo belangrijk). Graag wat feedback hier rond. Kan ik iets doen om dit op te lossen? Moet ik het elke keer melden en lost het probleem zich zo op? Het gaat over allerlei programma's. Ik kan niet echt zeggen welke exact want dat varieert nogal eens. Mijn klantnummer is 613635303
Beste Ik probeerde enkele weken geleden online een smartphone (Iphone 7) + abonnement te bestellen. Dit lukte niet. Ik kreeg telkens de foutmelding "Dit product Smartphone met abonnement(en) kan enkel besteld worden door de eigenaar van de klantenrekening." Na twee telefoontjes naar proximus kreeg ik te horen dat dit kwam omdat ik al een smartphone + abonnement besteld had. Dit klopt, mijn vrouw haar gsm nummer staat namelijk samen met mijn gsm nummer op één factuur. Mijn vrouw heeft een jaar geleden voor zichzelf een smartphone + abonnement besteld. Geen probleem kreeg ik te horen. Gewoon de gsm nummers apart zetten. Formulier invullen en binnen brengen in de winkel. Dit heb ik de volgende dag dan ook onmiddellijk gedaan. Er stond een stagaire achter de balie. Hij bracht het met de glimlach in orde en we kregen ook een nieuwe sim kaart mee, terwijl de oude toch nog steeds werkt?? Vanwaar die nieuwe simkaart? Nu vandaag (2 weken later) staan onze nummers (denk ik/hoop ik) a
Via tuttimus krijg je maandelijks een blockbuster film cadeau. Graag vernam ik via deze topic wat jullie vinden van het aanbod van blockbuster films? In november 2016 stapte ik in het tutimus avontuur en kon tot vorige maand gratis maandelijks een film bekijken, hoefde niet per se uit de blockbuster cataloog te zijn. Gisteren gechat met een " medewerker" over het feit dat dit nu niet meer kon. Ik spaar jullie het verhaal. Kortom graag zoveel mogelijk reacties over het lamemtabel aanbod van de blockbusterscataloog.
Er is schijnbaar een probleem met deze FW versie. Soms krijgen opgenomen programmas geen "vervaldatum" mee in de menu optie "opnames". Als dat het geval is dan krijgt men bij het bekijken van de opname gewoon een zwart scherm en het oranje lampje op de V5-c gaat uit. Als men het "kijken" stopt, krijgt men terug het menu met de "opnames" maar schakelt men terug naar "TV" dan blijft het scherm gewoon zwart en het lampje op de decoder blijft "uit". Pas bij het switchen naar een andere zender is het beeld terug en gaat het oranje lampje terug aan. Resetten van bbox-3 en decoders brengt maat soelaas gedurende korte tijd ... dan is het terug naar af met hetzelfde zwarte scherm als gevolg ... Zijn de techies op de hoogte ?
Ik had een probleem dat niet werd opgelost door de technische dienst, maar deze dienst heeft mij zo net terug opgebeld en maandag zal het probleem opgelost worden. Goeie punten voor de technische dienst en deze vraag mag afgesloten worden (alleen weet ik niet hoe) Groeten
Koop regelmatig belkrediet via " Premiumclub " ( belminuten via vaste lijn ). Is plots niet meer op te volgen via " My Proximus " ???
mijn smartphone had een foutmelding waardoor deze terug naar het fabriek moest. Bij het verwijderen van de SIM-kaart kon deze niet meer in mn ouwe toestel. Hierdoor moest ik een nieuwe SIM-kaart laten aanmaken. Toen ik deze activeerde bleken (bijna) al mn contacten te zijn verdwenen, hoe kan dit?
Mijn zoon heeft al jaren een pay en go kaart en kreeg de melding dat hij zich moest identificeren. Dit hebben we gisterenavond dus gedaan en ook ineens online 15 euro bijgeladen. Die 15 euro zijn onmiddellijk van mijn bankrekening gegaan maar nu 24 uur later heeft hij nog steeds geen beltegoed op zijn kaart gekregen! En hij kan zich ook niet via my proximus aanmelden want zijn login is nog niet geactiveerd komt er op. Iemand een gelijkaardig probleem?
mijn beide kinderen hebben een mobilus full control volgens het magazine van proximus heb je bij mobilus full control inbegrepen in een pack recht op 2 gb internet...dit is helaas niet te zien op de my proximus app.
Beste, Ik ben enkele mails kwijt en deze zitten niet in de prullebak. Wij hebben ook niet de optie geselcteerd van verwijderde mails direct te deleten. Waar kan ik deze terugvinden?
Hallo allemaal. Ik krijg melding op mijn Nokia Lumia 635 dat de facebook messenger niet langer werkt en dat ik het moet bijwerken. Als ik dan op de link klik dan kan de pagina niet geladen worden. Hebben hier nog mensen last van of weet er iemand een alternatief want ze bieden iets anders aan en het werkt niet meer... Timm
Begin chatgesprek 172K personen vinden dit leuk, waaronder Florent van Leemputten en 24 vrienden Telecommunicatiebedrijf WO 17:35 Beste, ik zou een gsm Samsung A5 willen met gsm abonnement, ik heb reeds Mobilus 25, is dit dan ook voor bestaande klant van toepassing, eerst 69 en daarna 10 euro ? Heb het online proberen te bestellen maar geraak er niet door. Blijkbaar is er ook een actie van Samsung zelf dat je er ook een Level Box Slim speaker bij krijgt...ik heb gezien en is ook geldig als ik zou bestellen vanuit Proximus.
als ik mij wil inloggen ,krijg ik dit te zien
Doordat ik sommige maanden per jaar in Asia of Amerika zit voor het werk zou ik bepaalde travel packs willen toevoegen aan mijn mobiel abonnement. Dit is gelukt via de klantendienst maar op heden kan ik niet via de app of online via myproximus deze activeren of de-activeren. Iemand enige ervaring mee. Het enige wat ik krijg is dat de aanvraag pending is of online een technische storing.
Mijn PC deed het gisteren plots niet meer en had ik het niet beter gevonden om hem terug naar de fabrieksinstelling te brengen om terug met een propere te kunnen beginnen. Nu heel dat grapje heeft wel meer dan 5 uur ge duurt en je bent natuurlijk alles kwijt wat op je harde schijf staat, maar daar werk ik toch niet mee. Nu was mijn vraag ik gebruik incredimail en mijn wachtwoord en username dat anders was en dat ik hier had laten aanvragen heb ik al geplaats maar bij incredimail en sommige anderen vragen ze ook nog eens de inkomende en uitgaande gegevens van de mailservers. en de imap.proximus relay.proximus.be lukt al niet want die word steeds geweigerd. Iemand een idee wat hier in de plaats moet komen? Dank u.
Investigation Discovery, die in 4:3 uitzendt, is sinds twee dagen te zien met zwarte horizontale balken boven- en onderaan het scherm. Het gaat niet dus om een doorgifte van het kanaal in 16:9, maar een samengeperst 4:3 beeld met zwarte horizontale balken. Doordat de meeste programma's op ID ook in 16:9 zijn maar met de ondertitelingen in de zwarte balken in het 4:3-formaat en er nu extra balken zijn, schiet er weinig van het beeld over. Als je het kanaal op zet, zie je wat ik bedoel. Kan dit nagekeken worden zodat Investigation Discovery terug 'uitgerokken' wordt in het normale 4:3 formaat? Dit zou het kijken terug aangenaam maken :-) Alvast bedankt. Mvg
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.