Skip to main content
Vraag

Identificeren van Pay&Go kaart en bijladen online

  • May 4, 2017
  • 1 reactie
  • 257 Bekeken

Mijn zoon heeft al jaren een pay en go kaart en kreeg de melding dat hij zich moest identificeren. Dit hebben we gisterenavond dus gedaan en ook ineens online 15 euro bijgeladen. Die 15 euro zijn onmiddellijk van mijn bankrekening gegaan maar nu 24 uur later heeft hij nog steeds geen beltegoed op zijn kaart gekregen! En hij kan zich ook niet via my proximus aanmelden want zijn login is nog niet geactiveerd komt er op. Iemand een gelijkaardig probleem?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • May 5, 2017
Dag Kathleen, spijt me dit te vernemen, graag het betrokken nummer, mag je bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, groetjes, Nicky