Antwoord
Configureer Mobiele opties
Doordat ik sommige maanden per jaar in Asia of Amerika zit voor het werk zou ik bepaalde travel packs willen toevoegen aan mijn mobiel abonnement. Dit is gelukt via de klantendienst maar op heden kan ik niet via de app of online via myproximus deze activeren of de-activeren. Iemand enige ervaring mee. Het enige wat ik krijg is dat de aanvraag pending is of online een technische storing.
Beste antwoord door AntonellaD
Bedankt diebackx,
Ik heb hiervoor dossier 29282953 opgemaakt voor de experten van MyProximus. Zij zullen dit nakijken en jou op de hoogte houden.
Groetjes,
Antonella
Ik heb hiervoor dossier 29282953 opgemaakt voor de experten van MyProximus. Zij zullen dit nakijken en jou op de hoogte houden.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
