Skip to main content

Extra betalen voor traag internet

  • May 5, 2017
  • 11 reacties
  • 376 Bekeken

Wanneer mijn limiet van mobiel internet bereikt wordt er automatisch overgeschakeld naar een lagere snelheid. Maar het extra verbruik wordt wel gewoon aangerekend. Waar zit de logica dat je zowel extra betaalt en zowel op een vertraagde verbinding valt? Als ik betaal voor iets zou ik graag dezelfde kwaliteit krijgen als ik normaal heb.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Martin
  • May 6, 2017
Bij vast internet wordt je ook op een trage snelheid (smallband) gezet als je volume op is en dit tot je gratis volume bijbesteld of aankoopt, dan pas kom je weer op volle snelheid.

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 6, 2017
Bij vast internet wordt er echter niets extra aangerekend voor het verbruik op smallband. Door Proximus, voor mobiele data, wel.

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • May 6, 2017
Welk mobiel abonnement heb je?

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • May 6, 2017
Bij jou zit de logica niet, als je toch weet dat je steeds te kort komt en op een lager terug valt had je maar hoger volume moeten nemen en had je maandelijks niet met die problemen gezeten waar je nu misschien al meer voor betaalde dan een hoger volume te nemen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 6, 2017
Welk mobiel abonnement heb je? 25 EUR met 3gb. Kom meeste maanden toe. Af en toe ga ik over limiet en dat is beperkt tot 3-4 eur dus de extra kost is verwaarloosbaar. Vind het enkel wat oneerlijk dat je wel extra betaalt hiervoor maar geen degelijke kwaliteit krijgt.

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 6, 2017
Bij jou zit de logica niet, als je toch weet dat je steeds te kort komt en op een lager terug valt had je maar hoger volume moeten nemen en had je maandelijks niet met die problemen gezeten waar je nu misschien al meer voor betaalde dan een hoger volume te nemen. Dat zijn nogal veel veronderstellingen die u maakt. Of ik al dan niet vaak over mijn limiet ga is compleet irrelevant. Het gaat mij om de dubbele maatregel die wordt toegepast.

Mutlie
  • May 6, 2017
Ik kan je redenering volgen, maar Bevers gedachtegang dan weer niet. Logica inroepen om te zeggen dat iemand maar iedere maand meer moet betalen voor iets dat hij zelden of nooit gebruikt.

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • May 6, 2017
Welk mobiel abonnement heb je? 25 EUR met 3gb. Kom meeste maanden toe. Af en toe ga ik over limiet en dat is beperkt tot 3-4 eur dus de extra kost is verwaarloosbaar. Vind het enkel wat oneerlijk dat je wel extra betaalt hiervoor maar geen degelijke kwaliteit krijgt.

Mijn vraag was eerder welk product: Mobilus, in Tutimus ja/nee, een ouder abo van voor de naamsverandering, ..., pay&Go of Full Control, ...

Gebaseerd op de prijs en internetlimiet vermoed ik Mobilus M?

Wat is het verschil trouwens in snelheid?
Hoe meet je het?

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • May 6, 2017
Ik heb alvast nog nooit gehoord dat ze snelheid van een Mobiel naar beneden halen als je teveel zou verbruikt hebben.

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • May 6, 2017
Bij jou zit de logica niet, als je toch weet dat je steeds te kort komt en op een lager terug valt had je maar hoger volume moeten nemen en had je maandelijks niet met die problemen gezeten waar je nu misschien al meer voor betaalde dan een hoger volume te nemen. Dat zijn nogal veel veronderstellingen die u maakt. Of ik al dan niet vaak over mijn limiet ga is compleet irrelevant. Het gaat mij om de dubbele maatregel die wordt toegepast.

als u moet weten wat ik heb, het hoogste dat er is; Dat wil niet zeggen dat jij dat moet nemen maar als ik jouw eerste bericht nog maar gelezen had dan is dat precies of het is regelmatig; En daar zeg ik helemaal niets mee verkeert mee; Vandaar dat je niet wil zoals uitgelegd moet je maar een hoger volume nemen.

Martin
  • May 7, 2017
Ik heb alvast nog nooit gehoord dat ze snelheid van een Mobiel naar beneden halen als je teveel zou verbruikt hebben.
Ik ook niet, maar zeg bij Proximus nooit nooit. 📴