Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Al meer dan een maand probeer ik duidelijkheid te krijgen ivm een gsm-abonnement waar we niet om hebben gevraagd, maar waar wel kosten voor zijn aangerekend. Ik ging meermaals langs in de Proximus-winkel, ik belde meermaals naar jullie klantendienst. Aan de telefoon zeggen ze dat we naar de winkel moeten en na een laatste bezoek aan een Proximus-center gisteren werd door de medewerker aangeraden een klacht in te dienen via de site. Zij, nog de klantendienst konden hier een beslissing in nemen. Ik probeerde ondertussen al regelmatig online een klacht in te dienen, maar krijg de hele tijd de melding "Online betwisting tijdelijk niet mogelijk" en ze verwijzen naar de klantendienst of de winkel. Voor ons heeft dat dus geen zin, daar verwijzen ze naar de site. Zucht... Kan iemand me een link sturen waar ik, officieel en duidelijk onze klacht kan formuleren? Ik wens dit liever niet te doen via een publiek forum. alvast dank en grote groet, Jan Bulckaen
ik wou een iphone SE kopen, en ik zag dat de 64GB in promotie stond op het web. ik was reeds klant en contacteerde proximus via de chat. Daar bevestigden ze na verificatie van mijn klantnummer en gsm nummer dat ik in aanmerking kwam voor een Iphone SE64 GB aan 199€ maar ik moest dit in een winkel doen omdat ik reeds bestaande klant was. Ik maakte onmiddellijk via de website een afspraak en kreeg na 2 uur telefoon ... wat blijkt ??? ik kom toch niet in aanmerking voor die promotie. Proximus = oplichters !!!! meer kan ik daar niet over zeggen. De overstap naar Telenet zit eraan te komen, die is hier pure oplichterij !
Dit kan interessant zijn. Via chat kreeg ik antwoord op de volgende vraag : Ik heb een ongebruikte Pay&Go Smart met als vervaldatum 12/2019; Als ik ze identificeer met een EID-kaartlezer, wordt ze dan automatisch geactiveerd vandaag, waarna ze standaard slechts gedurende 1 jaar geldig is (zonder herlading dus). Of kan ik ze bijvoorbeeld pas activeren in oktober 2018, waarna ze 1 jaar geldig zal zijn ? Antwoord van Proximus-chat : de identificatie (die wettelijk verplicht is) staat los van de vervaldatum. Waardoor ik de conclusie trek dat ik ze inderdaad pas in oktober 2018 kan activeren. Deze uitleg zou door Proximus aan de FAQs betreffende identificatie van prepaidkaarten kunnen toegevoegd worden.
De app bibliotheek op je decoder is uigebreid met wel een heel interessante gratis radio app: Radioline. (was al een tijdje beschikbaar op de swipebox, maar nu ook op je TV decoder) Je kan er ongelooflijk veel stations mee ontvangen (ether- en internetstations). Heel interessant als je in de stemming wil komen van je volgende vakantiebestemming. Maar ook als je graag eens iets anders wil horen. Ook de meeste webradio's zijn er te vinden. Zeker in NL en FR zijn er veel webradio's met specifieke muziekgenres, soms zonder reclame (bv FIP van Radio France). Je kan de stations die je vaak beluistert als favoriet aanduiden. Die krijg je dan mooi in een overzichtscherm. Heel mooi werk en ik hoop dat PX iets gelijkaardigs kan doen voor TV zenders. Er zijn ook veel nieuwszenders en andere via het internet te ontvangen. Die bundelen in een app zou heel interessant zijn. persbericht: https://www.proximus.com/nl/news/proximus-tv-acquires-catalog-60000-radio-stations-and-podcasts
Na letterlijk meer dan een jaar factuurleed bij proximus o.a. omdat de myproximus app niet werkt heb ik eindelijk besloten om van provider te veranderen. Niet omwille van kostprijs of kwaliteit, maar ik kan de moed niet meer opbrengen om nog naar de helpdesk te bellen om het factuur aan te passen. Proximus het was fijn, bedankt en tot ziens. Kan er iemand er nu iemand eindelijk ervoor zorgen dat die app werkt dan keer ik graag terug en neen niet afkomen met het excuus je kan je verbruik raadplegen via onze website. Het gaat om een GSM en mensen zitten niet langer dagelijks aan hun pc.
Vorig week woensdag bij Proximus een Iphone 7 voor 199 euro gekocht met daarbij bijhorend abonnement. Hierbij moest mij gsm-nummer van Orange worden overgezet naar Proximus. Wat binnen de 48 uur in orde zou moeten zijn. Twee dagen na mijn aankoop langgewenst bij Proximus en daar kreeg ik te horen dat er een fout is opgelopen en dat ik een nieuw gsm-nummer ben toegewezen wat ik helemaal niet gevraagd heb. Dit zou zo snel mogelijk worden opgelost .. Twee dagen later nog niks, dus gebeld naar de klantendienst van Proximus. Mevrouw heeft het probleem bekeken en het zou binnen de 48 uur worden opgelost. 3 dagen verder nog steeds niks verandert. Terug bij Proximus binnengestapt, daar zeiden ze dat ze mijn vriendin hebben proberen te contacteren, wat helemaal niet zo is. Ik kreeg te horen dat ik best dit nieuw nummer gebruik. Dit is helemaal niet wat ik gevraagd heb, ik wil het nummer dat ik al heel m'n leven gebruik bij Orange. Als het bij een ander kan, waarom zou ik dan een nieuw
Beste, ik kan sinds een aantal weken mijn verbruik niet meer raadplegen (internet thuis). Daarbij krijg ik steeds volgende melding: "Oeps! Er was een technisch probleem. Kom later terug om uw verbruik te zien." Wat is hier aan de hand? Met vriendelijke groeten Revo
De microfoon van mijn Samsuns Galaxy s6 edge werkte al eventjes niet meer dus ik breng mijn gsm binnen. Voor zover ik weet valt de microfoon onder garantie. Dus ik heb mijn toestel binnengebracht en mevrouw heeft mij heel goed verder geholpen. De GSM werd opgestuurd en na 2 weken ging ik mijn GSM hersteld terugkrijgen. Dat beloofde de vriendelijke vrouw in de winkel toch. Na 1 week krijg ik mail van Proximus waarin staat dat deze herstelling NIET onder garantie valt omdat ik een barstje heb in mijn scherm. Nu krijg ik de optie om te betalen voor de herstelling (356 euro!!) of ik betaal 30 euro voor de onderzoekskosten. Dus ze willen mijn toestel niet herstellen en vragen dan nog 30 euro onderzoekskosten? Omdat ik een barst in mijn scherm heb? Waarom kon de mevrouw in de winkel mij dat gewoon niet zeggen? Toen was er geen probleem, er werd mij ook niet gezegd dat dit een probleem zou kunnen zijn. Uw klanten niet waarschuwen voor dit, GSM niet willen herstellen & 30 euro vragen vo
Hoi, Kan iemand mij uitleggen waar ik juist overal op moet klikken en via welk menu ik moet gaan. Want ik zit hier al een half uur te zoeken hoe het moet en het lukt niet. En als je dan naar de klantendienst belt zeggen ze: dat kan u on-line doen... :-( Thx.
Geachte Heer, Mevrouw Als ik met mijn vast toestel het nummer 090788270 bel, dan gaat de telefoon wel over, maar als ik een optie kies krijg ik een bezet toon Kunnen jullie dit eens nakijken aub ? Met mijn gsm laatste 4 cijfers 10-83 Kan ik helemaal geen 0907 bellen of een sms er naar toe zenden Kunnen jullie dit eens even na kijken aub daar ik dit nummer veel gebruik en weet dat het niet goedkoop is Mvg Rudi
Ik wil mijn pc aansluiten op internet na herstarten bbox 3 en alles gaat goed tot de pc vraagt pin code opgeven en die vind ik nergens terug HELP
Bij het openen van mijn mails, krijg ik de laatste tijd altijd de melding dat er fouten werden opgetreden. Zelfs met een paar keer te refreshen, lukt me dit nog atlijd niet. Kan hier een reden voor gegeven worden? Met vriendelijke groeten, Kelly Levingbird
Beste, Bij mijn aanvraag van Proximus krijg had ik er een TV bijbesteld. Nu die ging in april toekomen. Ze hadden mij al een paar keer gebeld voor ze te komen leveren, maar de oproepen worden geweigerd. Daarna heb ik naar Proximus gebeld de klantendienst daar weten ze van niets en stuurden me door naar de technische dienst maar daar vinden ze ook niets. Wat moet ik nu doen ? Mvg Linsey Debruyne
Ik had graag de details van mijn uitgaand verkeer op mijn vaste lijn geraadpleegd voor de maand juni 2016. Kan dat via My Proximus en zo ja hoe (op welke links klikken). In vroegere jaren kon dit via het programma BILL ONLINE van de Belgacom e-services, doch deze applicatie bestaat ogenschijnlijk niet meer.
kan er mij iemand helpen om de dienst 'shafone' stop te zetten op het abonnement van mijn zoon? Wij hebben dit nooit aangevraagd en dit kan zomaar gefactureerd worden?? 10euro/week dan nog??
Sedert januari heb ik geen factuur meer gekregen. Al diverse keren (zeker 6 x ) gebeld met Proximus. Er zit een fout in de facturatie en die wordt eerst nagekeken. Allemaal goed en wel maar moet dit echt 4 maand duren. Vorige woensdag terug gebeld omdat ik nog niets heb ontvangen. Ach ja, mevrouw, u bent verhuisd en dit is niet doorgegeven aan de IT en u hebt nog een verouderd abonnement. Dus we gaan dit ook aanpassen. Wat ik niet versta is dat ik de verhuis gemeld heb in december vorig jaar, er is een technieker langs geweest, maar er is niet aangepast ????? Dit versta ik echt niet. Blijkbaar zijn de aanpassingen gebeurd maar van een factuur is er nog altijd geen sprake. Factuur vanaf januari tot wanneer ???? Zal een bedrag worden. Mocht wel al een bedrag betalen dat ze dan in mindering gaan brengen van de factuur. Dit wil ik niet. Geen factuur is geen geld. Als er een fout zit bij de facturatie versta ik niet dat dit na 4 maand nog niet in orde is !!!!
Bij sommige programma's op één krijg ik zwarte randen te zien aan de zijkant,het rare is dat die er alleen maar zijn als ik hd kijk ( kanaal 1 )en niet als ik zonder hd kijk ( kanaal 30 ).Ik heb bij optie gekeken en staat aangegeven zonder schermranden.Herstart van mijn decoder gedaan maar het blijft gewoon hetzelfde,zelfs bij de instellingen van de TV gaan kijken maar alles is goed ingesteld.Is er iemand die hier meer over weet en hoe dit is op te lossen.
Misschien weten sommigen hier soms nog dat ik problemen met mijn PC heb gehad verleden week. Ik heb die dan volledig naar de fabrieksherstellingen terug gebracht. met als resultaat geen wifi geen internet alles kwijt geen internet explorer. Nu denk ik dat ik na een paar dagen werk toch al die wiffi instelling en internet instellingen in orde heb gekregen. Enkel moet ik mijn Incredimail nog doen maar daar heb ik al hulp voor en zit ik met twee vragen. Ik heb die dus terug gebracht naar fabrieksherstelling., dit was een originele W10 maar nu staat er edge op en ik kan daar niet mee werken. Mijn werkbalken zoals statusbalk-menubalk- die ik gebruikte bij ie11 waar vind je dat en die ie11 voor W10 wat is die link? Ook vind ik het eigenaardig dat ik sommige apps niet of nog niet terug vind als of ze nooit bestaan hebben, toch word er op mijn site over een maand reclame van gemaakt. Ik vind dit vreemd.
Op 15 april stuurde ik een vraag/support naar Proximus. Dankuwel Proximus om nog steeds niets te laten weten. 'We hebben uw vraag via e-mail goed ontvangen. Met de volgende referentie kunt u uw dossier verder opvolgen 29223751. ' Mooi niet dus.
Geachte Proximus Enkele maanden geleden heb ik bij u een tutimusabbonnement aangeschaft met als welkomsgeschenk een HD TV. Ik heb dit ook kenbaar gemaakt aan de klantenservice toen ik ze belde dat ik graag die TV wou.. Ik ben nu 3 maanden verder en nog steeds geen TV Hoe zit dat nu allemaal want ik wil die TV heel erg graag mvg Barbera Beekman
Hoe kan ik de bundel "all sports" - 11 desactiveren?
Ik kon niet smsen, ik kreeg een bericht van proximus dat mijn krediet ontoereikend is. Maar ik heb wel nog effectief krediet (gecontroleerd via #121). Na het herstarten van mijn smartphone, kon ik terug smsen. 1-2 uur later wil ik terug een sms sturen en lukt het weer niet meer. smartphone herstart, smsen ok,... Hoe komt dit?
Ik kreeg een sms waarin staat dat mijn aanvraag uitgevoerd is op 05/05/2017 , op een adres , dat niet mijn adres is. En ik heb geen aanvraag gedaan voor eender wat. Wat is hier aan de hand , en wat moet ik daaraan doen ?
Sinds vr. 28/04 is het niet meer mogelijk van teletekst te bekijken op de Nederlands zenders NPO1/2/3. Ik heb hierover al verschillende gesprekken gehad met Proximus, maar ben nog niet echt verder geholpen. Ik heb de meest onnozele antwoorden op mijn vraag gekregen. Dit is nog zachtjes uitgedrukt. Ik wil eindelijk eens weten waarom ik geen teletekst meer kan ontvangen. MVG Marc Billen
Bij het bellen met iPhone (Proximus) naar andere abonnee(ook Proximus) krijg ik geen bezettoon wanneer deze in gesprek is.Normaal ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.