Skip to main content

Shafone

  • May 9, 2017
  • 1 reactie
  • 201 Bekeken

kan er mij iemand helpen om de dienst 'shafone' stop te zetten op het abonnement van mijn zoon? Wij hebben dit nooit aangevraagd en dit kan zomaar gefactureerd worden?? 10euro/week dan nog??

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Martin
  • May 9, 2017
je kan ook contact opnemen met shafone (telefonisch of mail)
zie op de lijst hier:
* https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/nl/pdf/third-party-services.pdf
daar vind je:
MPay Shafone Immediato + 32 2 880 03 98 belgie@mob.support
deze lijst die je kan vinden via de site:
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html