Sedert januari heb ik geen factuur meer gekregen. Al diverse keren (zeker 6 x ) gebeld met Proximus.
Er zit een fout in de facturatie en die wordt eerst nagekeken. Allemaal goed en wel maar moet dit echt 4 maand duren.
Vorige woensdag terug gebeld omdat ik nog niets heb ontvangen. Ach ja, mevrouw, u bent verhuisd en dit is niet doorgegeven aan de IT en u hebt nog een verouderd abonnement. Dus we gaan dit ook aanpassen. Wat ik niet versta is dat ik de verhuis gemeld heb in december vorig jaar, er is een technieker langs geweest, maar er is niet aangepast ????? Dit versta ik echt niet.
Blijkbaar zijn de aanpassingen gebeurd maar van een factuur is er nog altijd geen sprake.
Factuur vanaf januari tot wanneer ???? Zal een bedrag worden.
Mocht wel al een bedrag betalen dat ze dan in mindering gaan brengen van de factuur.
Dit wil ik niet. Geen factuur is geen geld.
Als er een fout zit bij de facturatie versta ik niet dat dit na 4 maand nog niet in orde is !!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
