Antwoord
Edge-IE11
Misschien weten sommigen hier soms nog dat ik problemen met mijn PC heb gehad verleden week. Ik heb die dan volledig naar de fabrieksherstellingen terug gebracht. met als resultaat geen wifi geen internet alles kwijt geen internet explorer. Nu denk ik dat ik na een paar dagen werk toch al die wiffi instelling en internet instellingen in orde heb gekregen. Enkel moet ik mijn Incredimail nog doen maar daar heb ik al hulp voor en zit ik met twee vragen. Ik heb die dus terug gebracht naar fabrieksherstelling., dit was een originele W10 maar nu staat er edge op en ik kan daar niet mee werken. Mijn werkbalken zoals statusbalk-menubalk- die ik gebruikte bij ie11 waar vind je dat en die ie11 voor W10 wat is die link? Ook vind ik het eigenaardig dat ik sommige apps niet of nog niet terug vind als of ze nooit bestaan hebben, toch word er op mijn site over een maand reclame van gemaakt. Ik vind dit vreemd.
Beste antwoord door Jan
Internet explorer is te vinden bij Windows Accessoires.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.