Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Enkele dagen geleden kreeg ik de melding dat ik mijn factuur met 10 euro had overschreden. Toen ik echter een kijkje nam op de app, bleek dit al 45 euro te zijn! Nochthans staat mijn 4G altijd uit. Sindsdien geen berichten meer ontvangen en toch blijft het begrag stijgen. Eerst 45€, dan 115€, 147€, 159€ en vandaag al 163€. Iedere maand hetzelfde liedje!! Ik bel wel 2 à 3 x/maand naar de klanten dienst! Laatste keer was 11/04/2017 om 15u30, maar je college kon mij geen antwoord geven. Ik ben dit zo beu en heb geen vertrouwen meer in Proximus. Mvg, Kelly
Al enkele dagen wens ik, via mijn punten die ik gespaard heb bij Proximus, een pay and go kaart te kopen van 15 euro maar de kaarten zijn nog steeds "uitverkocht". Wanneer zullen deze terug voorradig zijn? Groetjes, Monique
Hallo, Sinds maart 2017 zien wij onze factuur van Proximus in stijgende lijn gaan, zonder enige aanleiding. Ons GSM- en internetverbruik is niet radicaal gestegen, toch betalen wij opens zo'n 60 € extra kosten voor mobiel internet. Wij weten niet van waar deze meerkosten kunnen komen. Wij zijn al informatie gaan vragen in het Proximus center in onze buurt (Ieper), maar daar konden ze ons niet helpen?! Ze wijten de extra kosten aan verbruik in het buitenland, wat helemaal niet klopt want de extra kosten staan bij nationaal GSM-verbruik op de factuur. Bovendien gebruiken we altijd onze Daily Travel Pass in het buitenland, wat heel sporadisch gebruikt wordt en slechts 2€ per dag kost. Ik hoop op degelijke ondersteuning en een bevredigend antwoord op mijn vraag, want na al die jaren trouwe klant te zijn, vind ik dit echt niet kunnen... We zitten met een volledig pakket bij Proximus en zouden het jammer vinden om hiervoor op te stappen. Toch lijkt ons dat nu een optie, aangezien he
Zoals afgesproken doe ik mijn klacht dan maar terug langs hier . Wat een ellende om bij jullie binnen te geraken en wat een gedoe om op een degelijke manier mijn centen terug te krijgen . Mijn factuur 6734630487 klantnr 348145 . Bij deze vraag een creditnota voor het bedrag van22,86 + btw . Door slechte info over jullie pakket aan de telefoon . Er was mij beloofd dat het volume mobiel internet van mijn vaste lijn zoals ervoor over ging naar mobiel nadat mijn bundel op was . Niet dus zen schande wat voor praktijken jullie toepassen . Ik weet echt niet of ik bij jullie blijf . Ten eerste krijg ik geen enkel geschenk bij overgang wetende dat andere een tv of iets anders kregen en ten tweede geven jullie geen correcte info mee . Bij deze zoals afgesproken azn de telefoon dien ik Nu een klacht in om mijn te veel aangerekend bedrag mobiel netwerk terug te krijgen zoals beloofd aan de telefoon. Een misnoegde klant ,het gevoel bedot te zijn door jullie
Beste, Mijn abonnement is tijdelijk omgezet naar een prepaid kaart door mijn vorige werkgever (wegens jobwissel). Ik ben reeds langs een proximus center geweest en daar hebben ze mij een nieuwe SIM kaart gegeven. Normaal gezien zou deze kaart 2 uur later actief moeten zijn. Na drie dagen is er doch nog steeds geen service met de SIM. Kunnen jullie aub mijn SIM kaart activeren. PS: Als ik jullie support telefonisch probeer te bereiken krijg ik na het bericht "Welkom bij Proximus" gewoon een disconnect toon.
Tevens verzonden naar Test-Aankoop. Op 20/april 2017 teken ik in op een online koppelverkoopstunt. iPhone 7 32GB met een abonnement FullControl S + Dataphone optie. Totaal van €35/maand. De levering van het toestel verliep perfect. Het was me niet duidelijk wanneer de nummeroverdracht ging gebeuren maar de medewerker aan de telefoon zei me dat dit 3 werkdagen na ondertekening van het contract was. En inderdaad, op woensdag 3/mei valt het signaal van mijn vorige operator weg. De nieuwe simkaart van Proximus vindt vol trots zijn weg naar de ingang van mijn toestel. De pincode toets ik in en wat zie ik 'geen service'. Stap 1: Ik bel op woensdag 3/mei om 15u15 naar de klantendienst van Proximus. Na 15 minuten wachten laat de mevrouw me aan de telefoon weten dat ik even geduld moet opbrengen, mijn vorige operator heeft te snel mijn nummer gelost. Proximus was nog niet klaar voor de overdracht maar om 17u 's avonds, dan zou ik ontvangst hebben na het toestel te herstarten. Stap 2
Elke webshop beschikt over een systeem waar je recente of in het verleden gemaakte orders kan bekijken. Daar kan je ook gemakkelijk de status bekijken, hoever ze staan met het verwerken. Op de e-shop van Proximus kan je dit echter niet, zou dit niet makkelijker zijn i.p.v. dat de mensen iedere keer naar het e-shop service nummer moeten bellen? Ik denk niet dat ik de enige ben die zich hier aan ergert ... Verbeteringsvoorstel voor de IT-afdeling van Proximus ...
Ik probeer al 2 dagen extra volume aan te kopen voor internet start wat 5 euro kost. Telkens ik klik op 'koop een extra bundel' en dan mijn keuze aan vink wordt ik naar mijn producten pagina gestuurd. Dit duurt al 2 dagen en was vorige keer net het zelfde. Toen heb ik naar proximus gebeld en konden ze me niet helpen... Iemand dit ook al meegemaakt en toevallig een oplossing?
Na een upgrade naar windows versie 1703 kan ik geen wifi verbinding meer maken met hotspots van Proximus. De wifi verbinding met eigen router/modem werkt wel nog , zonder problemen. Probleem oplosser van windows raadt mij aan mijn provider te contacteren.
Hallo, Ik heb een openstaande factuur die ik betwist. Dit voor een service waar ik nooit gebruik heb van gemaakt. Daarvoor heb ik al verschillende brieven verstuurd, verschillend malen telefonisch contact gehad. Er zijn ook al verschillende dossiers geopend: oa 28067829 en 26689872. Maar blijkbaar kan of wil niemand een beslissing nemen. Ik vraag gewoon dat ze mij eens bellen om dit geval te bespreken. Nu een half jaar later ontvang ik plots terug een reminder. Ik heb nog maar eens een aangetekende brief naar Brussel verstuurd. Kan iemand mij aub eens bellen om dit geval te bespreken? Ik zou dit graag eindelijk eens oplossen. Alvast bedankt. Karel 0474 996 531, klant 619126613
ik koop voor mijn echtgenote een nieuwe tel. verander terzelfder tijd van pay en go naar abbonement en vraag om deze in mijn pakket op te nemen. Blijkt na twee dagen dat het verbruik reeds de 10€ heeft overschreven, en bel de technische dienst, daar blijkt het abonnement op de naam van een vzw gezet te zijn, die op mijn adres staat. Maar die geen klant meer is bij Proximus, en nog beter de verkoopster te Blankenberge beweerd dat het geld die nog op de pay en go kaart staat zal gebruikt worden of liever toegevoegd orden aan het abonnement, blijk dus niks van waar te zijn. Na telefoon met de klantendienst beloofd mij men een bericht nadat alles geregeld is, niks gezien natuurlijk, vandaag terug telefoon naar de klantendienst beloofd men mij een mail waarin ik de gegevens moet doorgeven en zo zal de zaak binnen de 72 uren geregeld zou zijn. Heb jij al een mail gezien?
Zaterdag kochten we voor onze zoon een gsm met inbegrepen een pay&go+ kaart en simkaart van Proximus. We belden het nr 1973 om het oproepnr van de simkaart te kennen en ze te kunnen registreren. Het is nu maandag en ontvingen nog steeds geen SMS met het oproepnr. Na enkele telefoontjes met de klantendienst en technische dienst werd ik doorverwezen naar een Proximuscenter waar ik daarnet langs geweest ben in Diest. Daar vertelden ze dat er een probleem was met de simkaarten en zeiden ze dat ik beter een nieuwe kaart kon kopen met 10€ belwaarde. Toen ik zei dat er op de kaart die ik heb al 10€ belwaarde staat en het niet correct is dat ik dan voor een nieuwe kaart 10€ moet betalen konden ze me niet verder helpen. Wat kan ik nu best ondernemen?
Beste, in de periode eind maart-begin april hebben wij een drietal weken zonder internet gezeten. Een spontane compensatie van Proximus kwam er tot op heden niet. Vandaag heb ik gebeld en krijg ik gedurende 6 maand 5€ korting op mijn factuur. Dit is echter niet in verhouding met het ongemak dat werd veroorzaakt. Een online klacht indienen lukt niet (Online betwisting tijdelijk niet mogelijk) en de medewerker aan de lijn mag geen verantwoordelijke doorverbinden. Bijgevolg kan ik niet anders dan via deze weg vragen om contact op te nemen. Alvast vriendelijk bedankt, Dorien
zaterdag nieuwe gsm in proximus winkel gekocht. Had voordien een Microsoft dus gegevens ( contacten en zo ) konden niet overgezet worden. Nieuwe simkaart erin en duurder abonnement . Alles zou direct actief zijn ! Nu maandagmorgen en niks actief ! Kan niet bellen of gebeld worden , niet eens sms'en. Betaal ondertussen wel abonnement ! In my proximus staat er zelfs niks meer onder mijn gsmnummer terwijl andere leden van gezin hun gsmgegevens wel nog te zien zijn. Vandaag is winkel gesloten dus wéér een dag verloren !!!
Hallo, Sinds deze middag kan ik niet meer bellen of sms'en. Heb wel ontvangst. Ik vind dit vrij vervelend en hoop dat dit snel kan opgelost worden Mvg Vincent
Gisteren software update geinstalleerd (via proximus vrijgegeven?) daarvoor nooit een probleem met camera ondervonden, sinds de update werkt de back camera niet meer. Melding "camera failed". Alle trukjes geprobeerd (cache leeggemaakt, batterij en sim uitgenomen, save mode, enz.), zonder resultaat. Ook in de android hardware module test lukt het niet (via dailer *#0*#). Gezien de camera hardware vlak voor de update perfect in orde was en vlak erna niet meer functioneert, lijkt dit op een probleem geïntroduceerd met de update. Is dit probleem bij proximus gekend en wordt het verholpen?
Ik heb 2 decoders waarvan één rechtstreeks via ethernetkabel en één via PLC adapters. Via de PLC adapters heb ik steeds beeldproblemen en slechte verbinding, zelfs na meermaals herinstalleren. Om dit te vermijden zou ik liever een wifi bridge gebruiken in plaats van de PLC adapters. Kan ik verder 1 decoder via ethernetkabel en 1 decoder met 1 wifi bridge aansluiten? (ik heb een b-box 3). En geeft dit beter en stabieler beeld?
Gisteren een nano simkaart gaan halen en nog steeds geen service
Beste, Ik doe de melding via dit forum omdat ik jullie moeilijk kan bereiken, op het telefoonnummer krijg ik steeds een computer aan de lijn en ik kan via mail geen contact met jullie opnemen. Mss moet hier eens wat aan gedaan worden, tegenwoordig hebben de mensen het heel druk en niet altijd tijd om naar de shop of dergelijke te gaan. Op 22 april stapten ik en mijn man over (in de shop) van pay and go naar Mobilus full control € 15.00 Men vertelde er ons dat de belwaarde die nog op de gsm stond zou worden afgetrokken van de factuur. Nu kreeg ik deze week de factuur binnen die al start van 4 april tot 3 mei met het volledige bedrag van € 15.00. Dit vind ik zeker niet aanvaardbaar, wij hebben pas ingetekend op 22 april, dus is het niet mogelijk om al te moeten betalen vanaf 4 april en onze belwaarde die we nog tegoed hadden werd niet afgetrokken van het totale bedrag. Ik wacht op antwoord van proximus, tot dan betaal ik voor beiden deze factuur niet. Dank voor een snelle r
ik heb 3 decoders allen verbonden met ethernetkabel,opnames gebeuren op de server,wanneer ik wil doorspoelen of terugspoelen is het een ramp, beelden staan stil of er gebeurt niks,dan toch maar mijn tv vlaanderen decoder voor opnames waar alles soepel werkt.
Beste, Zoals hieronder vermeld staat, zou mijn levering vandaag 13/05 tussen 10u en 16u geleverd worden. Ik ben de hele dag zitten wachten thuis op de levering . Tot mijn grote ongenoegen werd er niets geleverd en heb ik helemaal zitten wachten voor niets dus. Ik vind het zeer erg en heb totaal geen begrip hoe dit kan gebeuren bij een groot bedrijf als Proximus. Jullie houden jullie blijkbaar niet aan de gemaakte afspraken. Ik hoop dat jullie even de tijd nemen om in mijn schoenen te staan en beseffen dat ik hierdoor alle vertrouwen kwijt ben in Proximus zoals velen zouden zijn. Gelieve mij te contacteren en even de reden te geven waarom mijn gsm niet geleverd werd op het afgesproken tijdstip en vooral wanneer dit nu eindelijk zal gebeuren. Mvg Dien Nguyen Van: E-Shop Verzonden: dinsdag 9 mei 2017 16:50 Aan: Dien Nguyen Onderwerp: Re: R4WEBSHOP000126116 (KMM6050122V48430L0KM) Dag Dien Nguyen, Wij verwijzen naar uw bestelling R4WEBSHOP000126116 en danken u hiervoor.
Van volgende facturen heb ik het bedrag betaald dat we moeten betalen : 6734529339 6732600408 6730663408 Betreffende dit onderwerp staat volgende klacht al open sinds 21/3 : 41947588. Betreft : Tuttimus : juiste facturatie + verbruik GSMs. Sinds wijziging naar Tuttimus packet, loopt facturatie fout. 4x gebeld, nog niet opgelost. Graag dringend nakijken en rechtzetten. Met dank. Karin
Beste, op 11/05/2017 heb ik het nummer 0800 22 800 gebeld om mijn abonnement te heractiveren, de medewerker had mij beloofd dat het de volgende dag geactiveert ging worden.. toch was het niet gecativeerd en had ik op 12/05/2017 om 21.30 terug gebeld, en dan hadden ze mij verteld dat het weer de volgende dag of de dag daarna ging geactiveert worden, maar het is steeds niet geactiveerd wat moet ik nu doen en hoelang moet ik wachten tot dat mijn abonnement geactiveerd word Graag een antwoord. Met vriendelijke groeten , Fatih Akgun.
Ik moet steeds wanneer ik terug een app wil gebruiken of of mijn PC gebruik op TV dan moet ik steeds die code van die wifi weer ingeven. Normaal moet dit toch blijven qtaan als dat eenmaal is gedaan?
reeds enkele jaren huur ik nu een tablet bij proximus is er soms geen mogelijkheid deze af te kopen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.